OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Saturday, January 10, 2015

Decemberi Kedvencek 2014

Végre sikerült eljutnom oda is, hogy megmutassam a decemberi kedvenceimet! :) Talán lesz majd éves összegzés is, de a havi kedvencek nem maradhatnak ki! :)





Kicsit talán hosszabbra sikerült ez a poszt az átlagosnál, mert beszélgetni támadt kedvem... :) Még valami! A Feelunique oldalát belinkeltem többször is, mert épp nagy akciók vannak, az itt felsorolt termékek többsége is le van árazva! Urban Decay 30%-kal olcsóbban, nem semmi!

A 2013-as kedvenceim egyike, de tavaly is igen fontos része volt a rutinomnak. 6 olyan szemhéjpúder van benne, ami a mindennapokra tökéletes, a minőség pedig kiváló. Van egy új verziója is, a Naked 2 Basics, amit izgatottan vártam, de alig van benne highlighter szín, így lemondtam róla, az első Naked Basics számomra ezerszer jobban kihasználható :)
Bronzosító, pirosító és highlighter egyben. Egyre jobban megszerettem a praktikussága miatt, sokkal gyorsabban sminkelek így, hogy nem kell a termékeket keresgetni :p Ez a legelső ilyen paletta, de azóta adott ki az Urban Decay 3 másikat is, lehet válogatni! :)
A teszthez írt egy olvasóm kommentet, hogy nagyon szereti, mert természetes a bőrön. Én is épp ezért használom olyan gyakran, igazi "second skin" érzés és látvány, még azt is megbocsátom neki, hogy nem fedi el a bőrhibákat teljesen, de a közepes fedés elég azért az esetek többségében, az ára pedig nagyon pénztárcakímélő!
Nem is olyan rég áradoztam a blogon erről a szettről, az egész decembert végigsminkeltem az ecsetekkel, nagyon beváltak! Az új Real Techniques kollekció érkezik hamarosan (Bold Metals), ami természetesen fantasztikusnak ígérkezik, de az ár egyelőre elriaszt, maradok szerintem az eredeti vonalnál, mert ez a Nic's Pics szett tökéletes a számomra, akkor minek fizessek sokkal többet valami másra? :)
Kenzo Flower In The Air parfüm teszt | megvásárolható itt
IGEN! Végre az enyém! Soha az életben nem vettem volna le a polcról a neve miatt, mert a virágos parfümök általában nem az eseteim, viszont kaptam pár mintát, s egyből beleszerettem. Abszolút nem tipikus virágos, inkább egy határozott, egyedi illat, ami ráadásul nagyon tartós is. Szagoljátok meg boltban, ha megtehetitek! Én netről rendeltem, úgy olcsóbb volt, főleg a mindenféle kedvezménykódokkal, amiket találok/kapok :D
Nagyon kellemes arcot/sminket lemosni ezzel a balzsammal, most már értem, hogy miért olyan népszerű Koreában és a bloggerek körében. Hatásosnak, de gyengédnek érzem, az állaga jobban tetszik, így az olajokra már nem tudok úgy nézni, mint eddig :D 
Egy szuper esszencia, ami remekül hidratál, tonik vagy néha arckrém helyett is használom, könnyű neki helyet találni az arcápolási rutinban :) Fermeltált összetevőt tartalmaz, ami szintén az ázsiaiak egyik kedvence, a tesztben írtam róla részletesebben.
Garnier Micellás víz teszt | megvásárolható itt
Összegyűlt annyi pontom a drogériás kártyámon, hogy ezt ingyen megkapjam, én pedig nem mondtam nemet, arc- és sminklemosókból sosem elég! A Garnieres micellás vizet most próbáltam először, de meglepően jó szerintem! Számomra egy olajos/balzsamos lemosó sokkal hatásosabb, mint bármi más, de amikor alig van smink rajtam, akkor a micellás víz is szóba jöhet, mert egyszerű és nagyszerű. Soha nem éreztem azt, hogy a Biodermát ki kellene próbálnom, de a Garnieres miatt kedvet kaptam hozzá, kíváncsi vagyok, hogy valóban olyan jó-e, mint mondják (Hollandiában nem kapható a Bioderma, de rendelni tudok Belgiumból, talán majd egyszer!). Ó, láttátok, hogy van új Garnier micellás víz kombinált bőrre? TELE denat.alkohollal!!! :o




9 comments:

  1. Ez az RT ecsetszett nálam is kívánságlistás pár hónapja. Még nem próbáltam semmit sem a márkától, de ez a készlet az ami rögtön megtetszett. Remélem, hogy előbb vagy utóbb az enyém lesz(és ehhez jó lenne ha kicsit erősödne a forint :/ )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imádni fogod az eseteket, ha egyszer sikerül beszerezni a szettet! :)

      (Nem hiszem, hogy sokat erősödne mostanában, nem úgy állnak a dolgok :( )

      Delete
  2. Úristen az most komoly, hogy a micellás vizet telenyomták denaturált alkohollal? Atyaúristen... Az már inkább micellás alkohol, mint víz... Sose fogom megérteni, vagy parfümmel nyomják tele, vagy alkohollal. Kedvencem, amikor az egyik jól bevált arclemosómban fedeztem fel az alkoholt, úgy hogy krémes állagú és száraz bőrre van. Azt úgy köszi. (y)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igen, a zöld flakonos Garnier micellás vízben ott van az alkohol, de MINEK? Ennyit a zsíros-kombinált bőrre való termékekről...

      Delete
  3. Az úgy tök jó lehet, ha több benne a denaturált alkohol mint maga a víz. :D Mert általában ez szokott lenni, legalábbis azoknál a termékeknél amiket én kipróbálok.

    ReplyDelete
    Replies
    1. A 4. helyen van az alkohol benne, pedig micellás vízbe annyira nem kellene ilyesmit beletenni, mindennapos használatra...

      Delete
  4. Ennyire megszeretted a bb-t? Pedig azon gondolkodtam, nem ezt fogom megvenni, ha elfogy az "előd", most vágtam ketté, szóval még pár hétig elég. :D :D Addig be kell szerezni valamit, de mostanában nem annyira zsíros a bőröm, sőt, így elbizonytalanodtam. Van esetleg még tipped?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szeretem, univerzális kis bb krém, mindig számíthatok rá :) Mi az előd? :) Mit használsz most? Én ezt a TonyMoly-t továbbra is ajánlom, ha csak nem szuper száraz a bőröd. Van benne valami, ami egész nap hidratálja a bőrt, legalábbis rajtam így működik.
      Esetleg Etude House Precious Mineral bb krémek? Az ebay-s posztban van egy mintacsomag, mind a hármat ki lehet próbálni, én kettőt ismerek, szerintem nagyon jó kis bb krémek :)

      Delete
    2. A Dear Me, amit imádok, de ugyebár megújult. A mintacsomag jó ötlet, de szemezek a Holika Sweet Cotton BB-vel is, mert nagyon szépeket írtál róla, és tavasszal ismét szükségem lesz a mattításra. :)

      Delete