OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Monday, January 19, 2015

Blogolás | Terveim 2015-re

A blogolással kapcsolatos gondolataim, terveim, vágyaim egy posztban. Sokat szeretnék változtatni, elérni 2015-ben, mégha ez csak egy hobbi is :)




Új év, új tervek! A blog mindig úgy alakul egy kicsit, ha akarom, ha nem, de 2015-ben tudatosan szeretnék változtatni pár dolgon. Alepvetően nem írnék ilyen posztot, mert akkor vissza tudok táncolni, ha esetleg nem sikerülne, megvan az esélye, hogy nem veszem majd komolyan a dolgot, de ha leírom, akkor bizony nincs mentség! :) Hosszúra és talán túl őszintére sikerült ez a poszt, de legalább egy kicsit a gondolataimba láttok a blogolással kapcsolatban :)

1. minden másnap poszt
Nem akarom ezt vérkomolyan venni, de szeretném, ha továbbra is gyakran frissülne az oldal, a kisebb-nagyobb szüneteket pedig jó lenne kiiktatni. Esetleg azt megírhatnátok, hogy milyen napokon szoktatok blogokat olvasni, mikor van erre jobban időtök :)
2. szebb képek
Szebb képeket szeretnék készíteni a jövőben a blogra (is). Ez egy hosszú folyamat lesz, mert sokat kell tanulnom, nem vagyok elég türelmes, jó lenne valamilyen fényforrás és még sorolhatnám. Sosem gondoltam volna, hogy engem egyszer érdekelni fog majd ez a téma, de a blogolásnak hála minden apróságba belekóstol az ember, aztán új hobbikra találunk így :)
3. változatosabb témák
Pl. soha nem készítek ünnepi (húsvét, karácsony stb.) posztokat, pedig olyan jóóóó lenne. Le a kalappal minden olyan blogger előtt, akik mindig gondolnak ilyesmire! Remélem, hogy idén nálam is több ilyen lesz, meg DIY és minden egyéb, mert a változatosság kell! :)
4. minden nap dolgozni a blogon, de heti 1-2 "szabadnap" is kell
Mindig is úgy blogoltam, hogy egyszerre megírtam annyi bejegyzést, amennyit csak bírtam, aztán napokig semmit sem kell csinálnom, mégis van mit kitenni a blogra. Továbbra is előre fogok dolgozni, de eddig (idén kezdtem el) az a módszer is tetszik, hogy minden nap leülök kicsit a gép elé, hogy a bloggal foglalkozzam. fényképszerkesztés, írás, ötletelés, mindegy, csak valamit csináljak. Eddig nagyon produktívnak érzem magam, szerintem megtartom ezt az új szokásomat, de persze 1-2 pihenőnap is kell, nekem ez a szombat szokott lenni.
5. új külső
Jobban átlátható külsőt szeretnék, mindent megterveztem már hónapokkal ezelőtt, csak a kódolás fázisában megakadt a dolog. A lényeg, hogy megújulunk majd, remélhetőleg még idén :DDD
6. több Hollandiával kapcsolatos poszt
Már a neve is megvan a sorozatnak, Holland Hétfő :D Csak az a baj, hogy hétfőn nem szeretek posztolni, mert olyankor sokkal kevesebben olvasnak blogokat :D Kell egy jobb név, tippekre nyitott vagyok! ;)
7. nyereményjátékok
Ritkán van nálam nyereményjáték (ha egy cég felajánl nektek valamit, azt persze elfogadom), mert szeretem tudni, hogy tényleg azért olvasnak a követők, mert érdekli őket a mondandóm. Viszont szeretnélek titeket meglepni pár olyan termékkel, amik szerintem nagyon jók, a kedvenc márkáimból szelektálnék tehát :) Januárban akartam ezt összehozni, de csúszok vele sajnos. Ha van olyasmi, amit szívesen megnyernétek, akkor kíváncsian hallgatom az ötleteket! :)
8. tervezés
Soha nem tervezem meg előre azt, hogy mikor milyen posztot teszek ki, a hangulatomtól függ, meg persze attól, hogy mi van épp kész :D Ráadásul a mai napig megvan az a rossz szokásom, hogy megnézem az aznapi posztokat a magyarblogokon, nehogy olyat tegyek ki, amiről épp posztolt valaki más. Nem hiszem, hogy ilyen történne, de ha mégis, akkor sem egy vérforraló dolog 2015-ben, amikor már annyi blog van, mint égen a csillag, megeshet az egybeesés. Idén viszont szervezettebbé akarok válni, ebbe ez a furcsa szokás nem fér bele. Nektek vannak ilyen szokásaitok? :)
9. cél
Nincs konkrét célom a bloggal, de jó lenne, ha végre lenne, mert az hajtana előre. Régebben néha rossz érzés fogott el a blogolással kapcsolatban, mert 1. ezer más "hasznosabb" dolgot tudnék helyette csinálni, 2. sokan megszólnak minket, mert üres fecsegésnek tartják, amit csinálunk. Viszont másnak ez a munkája, akkor nekem miért ne lehetne ez a hobbim? Illetve miért baj az, ha másoknak segítek esetleg megtalálni a tökéletes szemhéjalapozót vagy arckrémet, esetleg szórakoztatok pár embert néhány percig a Hollandiáról írt bolondságaimmal? :) Arról nem is beszélve, hogy mennyit tanulok a blogolásnak hála, mégha néha (html, fényképezés, bőrápolás stb.) azt érzem, hogy minél többet tanulok, annél kevesebbet tudok... :D
Nektek mi a célotok a blogotokkal? :)


34 comments:

  1. Tetszik ahogy összeírtad ezeket, elgondolkodtam, hogy én is összeírom az enyémeket. :) Alapvetően a blogomat szépségápolási vonalon szerettem volna elindítani, de nem tudtam csak eben a témában alkotni, ezért is vagy a tervezethez képest lemaradva. Ráadásul a napokban kezdek átszellemülni, felvenni egy új felnőttesebb vonalat, ami nem feltétlen a komolyság hangulatát árasztja. De azt hiszem a legújabb posztom is elgondolkodtatóra sikeredet. Számomra legalább is ezt tükrözi, és remélem ezt sikerült is átadnom az olvasóknak. A főbb célom a bloggal persze a hobby szintű szórakoztatás, időtöltés, de nem csak saját magamnak akarok örömet szerezni. Sőt! Nem csak örömöt akarok szerezni, hanem el akarom gondolkodtatni a közönséget, valamint persze a női vonalnál maradva csajosabb kérdésekkel is szeretnék segítséget nyújtani. És ezeket próbálom meg ötvözni, és átadni mindenkinek. Minél több embernek! :) Valamint ez a számomra a kitartás és fejlődés felső iskolája, hisz mindig van hova fejlődnie az embernek, és mint ahogy te is írtad sok mindent meg lehet tanulni blogolás közben. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mintha a régi gondolataimat olvastam volna! :) Én is sokat alakítottam a témán, mindig kerestem azt az egyet, amiről írni akarok, de feladtam: a blog mindig arról szól, ami épp érdekel. "Divatblog" volt, majd sminkes, most bőrápolás a fő téma... Mindig arról írj, amiről te szeretnél, előgg utóbb megtalálod a saját hangodat! :) A kommented alapján úgy látom, hogy megvannak a tervek és van célod, nagyon jól hangzik, amiket leírtál, én szívesen olvasnék ilyen blogot! :) Csak így tovább! :)

      Delete
  2. Ilyen elhatározásokat én is tettem idén. :) A szebb képek nálam is tervben vannak. A napi posztokat próbálom tartani, de már nem olyan görcsösen, mint régen. Én is előre dolgozok, de néha így is látom, hogy napi szinten oda kéne tennem magam. Hetente szeretnék videókat is készíteni, bár ezzel elég nagy fába vágtam a fejszémet. Több kirándulós, élményes bejegyzés és outfit lesz idén porondon nálam. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja és a mai bejegyzésemben szerepelsz. :) http://kialakito.blogspot.hu/2015/01/5-kedvenc-magyar-blogom.html
      Puszi :)

      Delete
    2. Köszönöm, tegnap már kommenteltem is <3 :)

      Egyébként én is imádom, ha minden nap tudok posztolni, de általában azért kimarad 1-2 nap egy héten. A heti videókészítés az tényleg nehéz dió. Imádok videókat összerakni, csak szerepelni utálok hahaha :D Tiszta lámpalázas vagyok, nem is erőltetem mostanában ezt. Meg fény sincs, az sem kedvez... :D

      Delete
  3. De jó, hogy összegyűjtötted a célokat egy kupacba! Így aztán tényleg nem táncolhat vissza az ember lánya...

    Sok sikert az álmaid megvalósításához! ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Remélem sikerül a nagy részét megvalósítani! :)
      Köszönöm :)

      Delete
  4. Én minden nap olvasnám a bejegyzéseket Tőled. Napi szintem megnézem a bloglovin-t, többet vagyok ezen a felületen ,mint pl facebook-on vagy instán. A Holland hétfő nagyon jól hangzik.:) Csak így tovább és kitartást kívánok! :)

    ReplyDelete
  5. Én általában vasárnaponként szoktam blogokat olvasni, olyankor érzem úgy, hogy tényleg ráérek és minden teendőmet befejeztem a hétre.
    Nyereményjátéknál én szívesen nyernék bármit :D Szerintem gyakran nem is az a lényeg, hogy mit nyertünk csak az, hogy egyáltalán nyertünk valamit. Nyilván olyan dolgokat ami kapcsolódik a bloghoz, mert egy beauty blogon nyerni mondjuk egy serpenyőt elég furi lenne :D
    A képeid szerintem fantasztikusak, nagyon profiknak tűnnek - én nem értek hozzá, de nekem nagyon tetszenek. Eleinte azt hittem, hogy a netről szeded őket :D
    A Holland Hétfő szerintem jól hangzik, de tény, hogy hétfőnként szerintem senki sem blogol. Én legalább is biztos hogy nem :D Egy másik név viszont nekem sem jut eszembe, haha :D

    További sok sikert kívánok, és ígérem heti egyszer tuti ellátogatok ide :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha nem, a netről nem szedek le képet, kifejezetten rosszul érzem magam, ha nem a saját képeimet teszem ki (pl. ha leárazásról írok vagy ilyesmi, akkor nem tudok saját képet készíteni).

      Én novemberben nyertem egy korrektort, azóta sem kaptam meg a W2Beauty-tól, szóval ilyen az én szerencsém. Egyszer nyerek egy évben, akkor sem kapom meg................. :D

      Delete
  6. 1. Minden másnap poszt, na az kemény dió. Én midig úgy próbálom megoldani, hogy 3 poszt legyen egy héten, de ha sok az előredolgozott poszt, néha sikerül a 4/hét. Egyébként nem is tudom elképzelni, hogy ne dolgozzak előre.

    2. Én hétvégén szoktam a legtöbbet foglalkozni a bloggal. Ilyenkor fényképezek. Szerintem azt a legnehezebb beosztani, főleg így télen. Mire hazaérek munkából korom sötétség van. De annak sincs értelme, hogy korábban keljek mert akkor is sötét van, sóval rémálom. :D
    A képeidért szerintem ne aggódj, mert így is messzemenőkig jó minőségű más blogokhoz képest, meg amúgy is. Nekem van egy olyan rossz szokásom, hogy ha nagyon igénytelen fotókat látok, sokszor nem is olvasom el. Persze így is van olyan, ahol úgy gondolom, hogy az illető kicsit jobban próbálkozhatna, de a tartalom miatt mindig elolvasom a bejegyzéseit, mert az annál jobb. Persze a saját fotóimmal is mindig elégedetlen vagyok. :D

    8. Én is megnézem, hogy mások aznap milyen témájú dolgokat raknak ki. :D Engem az dühít nagyon amikor egy posztot kicsit félrerakok, hogy majd ez meg ez után rakom csak ki, hogy pl ne mindig teszt tesztet kövessen és akkor látom, hogy valaki tök ugyanolyan témában vagy ugyanolyan termékről ír. -.-"

    5. Az én blogom a napokban kapott új ruhát, de szerintem nálam még biztos lesz többször is megújulás. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Az első kép nekem sokkal többet számít, mint a cím vagy bármi más. Ha egy kép felkelti az érdeklődésemet, azonnal rákattintok a posztra, mégha nem is érdekel a téma annyira :D
      Ó a fényképezés télen... Mondjuk itt nyáron sem jobb, örökös szürkeség a felhők miatt. Kint szoktam fotózni, ott tűrhető, ha nem esik az eső, de persze most télen nem egyszer lettem beteg emiatt... :D Az a baj, hogy összegyűlnek a cuccok, havonta pedig csak 1-2-szer van időm fotózni, akkor meg mindent előveszek és órákon keresztül fényképezek, mint egy őrült :D

      Delete
  7. Remélem sikerül teljesítened a célkitűzéseid. :) Eredetileg én is minden másnap szoktam posztolni, de ez mostanában nem igazán jön össze. Előre dolgozni is szeretnék, de sokszor nincs ötletem/kedvem, így általában spontán jönnek az ötletek, ha jönnek. Én is szebb fotókat szeretnék majd a blogra. A te képeid nagyon tetszenek, szerintem nincs velük probléma. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszönöm :)

      Én az esetek töbségében előre megírt posztot teszek ki, de néha persze spontán is születnek bejegyzések, főleg ha látok valami ellenállhatatlan akciót :D

      Delete
  8. Tetszett ez a poszt :) A bloggal való foglalkozásnál én pont az ellenkezőjét fogalmaztam meg idénre, mivel minden nap blogolok, hétfőtől vasárnapig, szóval én most a szabadnapok beiktatására gyúrok :P
    A Holland Hétfőt én nagyon bírnám, hétfőn is olvasok blogokat, szóval nem nagyon tervezek erről a posztsorozatról lemaradni :D
    Pusza: Reni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nagyon aktív vagy, az biztos, de szerintem sokan pont ezt szeretik. Legalábbis nekem az összes kedvencem a nagyon aktív bloggerekből kerül ki, egyszerűen jó tudni, hogy bármelyik nap is tévedek a blogra, lesz új poszt :)

      Delete
  9. A listád olvasása közben a saját új évi "fogadalmas" listám jutott eszembe! Kívánom, hogy mindketten megtudjuk valósítani a kitűzött célokat! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)) Sok sikert neked is fogadalmakhoz! :)

      Delete
  10. Ha valamit igazán szeretek, akkor bármikor elolvasom! :D Ahova fel vagyok iratkozva, ott pedig nyomulok, még ha 1-2 nappal később is... Én túlságosan szeretek olvasni :D A posztolásra szerintem nem kell görcsölni, jó valami rendszeresség, de az se, ha kényszeresen jön. Mondjuk nekem nincs ilyen problémám, szintén arról írok, ami jön :D

    A Hollandiás posztokat nagyon várom, engem nagyon érdekelnek az ilyesfajta,kissé személyesebb posztok! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ez aranyos! :) Én is szeretek olvasni, igazából nem bánnám, ha nem 24 óra lenne egy nap, mert sokszor választani kell: blogot olvasok, írok vagy könyv, esetleg sorozat az esti kikapcsolódás, pedig milyen jó lenne, ha mindenre jutna idő! :D

      Delete
  11. Nagyon szeretem a blogodat, igényes képek és posztok, plusz az ebayes wishlistjeidről / terméktesztjeidről egyszerűen nem lehet lekattanni...:D Szerintem te vagy az egyetlen, aki ilyen részletességgel és rendszerességgel ír ezekről a termékekről.

    Idénre nekem is vannak terveim a bloggal, kicsit részletesebb bejegyzések, jobb fotók, több olyan amit az olvasók is szeretnének látni, ilyesmik. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nagyon szépen köszönöm, sokat jelentenek a kedves szavak!! :)
      A részletes posztok jók, szeretem őket! Én is kicsit kreatívabb szeretnék lenni idén: képek és írás terén is, de majd meglátjuk mi lesz belőle... :)

      Delete
  12. Nagyon jó tervek, de a másnaponkénti posztolás az őrült munka, nem? A Holland Hétfőt már előre várom, annyira jól írsz :) A képek szerintem minőségiek már most is.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Az bizony! :) Kíváncsi leszek, hogy összejön-e majd a dolog, de nagyon szeretnék rendszeresen, nagyobb szünetek nélkül írni, ez ugyanis még egyik évben sem sikerült.
      Ó és köszönöm szépen, nagyon jó ezt hallani!!! :)

      Delete
  13. Szuper tervek, főleg a Holland Hétfőre leszek kíváncsi :)
    Én ,mint olvasó általában hétköznap szoktam, mert hétvégén a párommal töltöm az időt, így hétfőn izgatottam várom az új posztokat :)
    Az ebay wishlist pedig meg ne szűnjön, az az egyik kedvencem :))
    A képek meg így is nagyon szépek szerintem.
    További sok sikert a céljaid eléréséhez :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Én is inkább kimozdulok hétvégén, ha tehetem, főleg szombaton hagyagolom a netet, blogokat :)
      Örülök, hogy tetszik az ebay-s sorozat :) Most jól bevásároltam onnan, ki fog akadni a postásunk :( :D Ó, és köszönöm szépen :) Nincs bajom a képeimmel, csak mindig lehetne jobb is, főleg akkor, ha akkor fotózhatnák, amikor akarok, és nem akkor, amikor az időjárás megszán és kapok 10 percig egy kis fényt :D

      Delete
  14. Szinte minden nap benézek hátha posztoltál valamit. Legjobban az ázsiai termékeket bemutató és az ebayeseket szeretem. De hasznos volt a paypal-os bejegyzésed is, aminek hatására már jó pár koreai termék úton van hozzám. Illetve te keltetted fel a figyelmem D. Gabaldon könyve iránt, ami szintén nagyon bejött. Ha nem akarod, hogy a Hollandiáról szóló sorozatnak Holland Hétfő legyen a neve, akkor lehetne mondjuk Heti Holland vagy hasonló. A nyereményjátéknak is örülnék, ki ne szeretne nyerni, de nem ezért olvaslak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaj, köszönöm, úgy örülök, ha "hasznos" lehetek itt a blogon, és jó tippeket adok nektek :))) Sok koreai és ebay-s poszt lesz még a blogon, ezt tudom garantálni! :) Az Outlander sorozat nekem is nagyon megtetszett, azt hiszem, hogy 3 könyvet egymás után ki is olvastam, a többit majd idén, csak most épp egy holland regényt olvasok, ami nagyon leköt :)
      Heti Holland. Ez tetszik, köszönöm, valami ilyesmi kellene nekem, csak nem heti, mert minden héten szerintem nem tudnék róluk írni. :)

      Delete
  15. Szia Viki! Mindegy, miről írsz, évek óta kedvencként olvasom a blogod. :-)
    Minden este, kikapcsolódásként blogokat olvasok, a Holland Hétfő nagyon jól hangzik, már várom az elsőt

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaj, köszönöm szépen, nagyon kedves vagy, olyan jó ezt hallani :))) <3

      Delete
  16. En egyszer nyertem volna egy Sigma ecsetet, de sajnos a blog kommenteloi miatt nem kaptam meg. Elkerte az email cimet a blogger a jatekhoz, de nem irt. En sajnos akkor korhaz miatt 2 hetig net nelkul voltam, igy csak akkor olvastam a blogon,hogy nyertem. Az emaileket meg tudtam nezni minden nap gyorsan, de mast nem. Nem volt jatekszabalyzatban sem,h meddig kell jelentkezni, csak annyi,hogy kommenteljunk, emailt adjunk meg. A blog nehany kommenteloje azt kovetelte,hogy sorsolja ujra....ahelyett,h irt volna a megadott emailen nekem.
    Ez maradando nyomot hagyott bennem :(

    Szoval barmilyen nyeremeny jol esik sztem barkinek :) Nagyon jo kis celokat tuztel ki magadnak, hajra :)

    ReplyDelete