OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Friday, December 19, 2014

TonyMoly Delight Petite Cotton BB Cream SPF36 | Olcsó, De Jó BB krém?

TonyMoly Delight Petite Cotton bb krém első verzióját nagyon szerettem, ezért a megújult termékre is kíváncsi voltam :) Véleményem, előtte-utána képek a posztban! :)




A TonyMoly Dear Me Petite Cotton bb krém megújult kívül és belül is, a neve pedig Delight Petit Cotton bb krém lett. Az előzőt nagyon szerettem, sajnos már nem kapható, így az újat próbáltam most ki. 30 g-os, egyszerű tubusban érkezik, SPF 36 véd a káros napsugárzás ellen, a leírás szerint pedig természetesen mutat a bőrön, visszafogja a bőr zsírosodását, mélyen hidratál, simává teszi a bőrt, van benne többek között hawaii mélytengeri víz (??? minden esetre jól hangzik :D ), a színe pedig már nem szürkés, mint a régié (nem is volt annyira szürke szerintem...).
Tényleg természetes a bőrön, a tág pórusokat eltünteti, amennyire csak lehet, sima bőrfelszínt kapunk (nagyon tetszik, ahogy a bőrön kinéz), a fedése gyenge közepes, a színe sárgás, világos bőrre pedig jó! A krém elég sűrű, nehezebben kenhető (de ha aláhidratálunk, akkor nincs probléma), picit a Lioele Beyond the Solution bb krémre emlékeztet emiatt, de még talán illatra is (nagyon rég használtam a Lioele-t, lehet, hogy tévedek, a lényeg, hogy kellemes :) ). A bőr zsírosodását egész jól visszafogja, viszont nem érzem hidratálónak, akármilyen csodavíz is van benne :D Nem bánom, mert épp ezért nem zsírosodik a bőröm annyira.
A fedése jó lenne, de a pattanások után maradt pigmentfoltokat nem fedi el annyira, mint én azt szeretném, egyébként szuper és még az ára is baráti! Egyetlen színben kapható, így a sötétebb bőrűeknek sajnos ez nem jó hír. SZERK.: közben felfedeztem, hogy #2 Dark Beige szín is van a piacon!
Nekem a régi verzió jobban tetszett, mert nagyobb volt a fedése, de egyébként szívesen használom ezt is, csak kell hozzá nekem korrektor.
Kinek ajánlom?
Világos, normál-kombinált (akár tág pórusú is) bőrre, nem túl sok bőrhibával, s azoknak, akik olcsó, de jó bb krémet szeretnének.

Ettől az eladótól vettem ebay-n:





Előtte - Utána 

A képen (a jobb fényviszonyok miatt) nagyon jónak tűnik a fedése, de ahogy fent is írtam, inkább gyenge közepes. 


9 comments:

  1. Én is megvettem, megtetszett nálad :D Fura amúgy, mert nekem meg pont hígabbnak tűnt, mondjuk az Aritaumhoz képest. Nagyon megszerettem, bár kisebb a fedése, de többször nyúlok ehhez, mint az erősebb fedésűhöz. Olyan szép természetes a bőrön :) Bár mindegyiket szeretem.. köszi, hogy feltérképezed nekünk a koreai piacot :D
    és kellemes ünnepeket kívánok :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Örülük, hogy bejött! :) Egyébként a leírásod rám is teljesen igaz: az erősebb fedést szeretem, de mégis ehhez a bb krémhez nyúlok többször, mert annyira szép a bőrön, természetes stb. :)
      Neked is kellemes ünnepeket kívánok! <3

      Delete
  2. Viki,BUEK :) Mi ujsag veled? Meg ev vegi/ ev eleji pihenes? Magyarorszagon vagytok?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszönöm szpen! :) Boldog új évet kívánok neked is! :) Épp most tettem ki az új posztot! :D Kicsit rendbe kellett tenni a gondolataimat a blogolást illetően! :) Sok a félkész posztom, azokat mindenképp be akarom fejezni, aztán majd lehet, kicsit újítok :) Nem mentem most haza, sok volt a munka, meg jó időben szeretek inkább otthon lenni/repülni :D

      Delete
  3. Szia! A Holika Clearing-hez képest milyennek tartod? Melyik milyenebb? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ez világosabb kicsit és sárgásabb, nem szárít (a clearing száríthat, ha száraz a bőröd) a fedése is gyengébb, ezért természetesebb a bőrön, mint a Clearing.

      Delete
    2. Köszi szépen, akkor jól tettem, hogy rendelés előtt inkább kérdeztem, mert nekem pont egy hajszálnyival sötétebb kéne.

      Delete
  4. beírtam gugliba ezt a krémet és természetesen Téged adott ki :) gondolkozom, hogy milyen alapozót kéne választanom ugyanis egy számomra eddig idegen dolgot kezdtem el észrevenni mostanság.. most már hónapok óta használom a COSRX AHA és BHA hámlasztóját és jelenleg a L'oreal INFALLIBLE 24-H MATTE MATT alapozóját használom. Napközben azonban a homlokomon elkezd "leperegni" "összetömörülni". Nem is tudom, hogy írjam le remélem valamennyire érthető :D A lényeg hogy nagyon csúnya lesz az összhatás. Lehet köze ennek a COSRX-hez? Mondjuk igazából mindegy mert azok csodák és nem mondanék le róluk de tudnál ajánlani más alapozót/bb krémet?köszi!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ezt rendeltem meg most magamnak is újra, szóval mi mást is ajánlhatnék? :) BB krémből annyi van, muszáj mintákat venni és kipróbálni, már csak a szín miatt is, de ez pl. egy remek darab főleg ennyi pénzért.

      Delete