OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Tuesday, December 16, 2014

The Body Shop | Moringa | Mézvirág | Parfüm, Testradír, Kézkrém, Tusfürdő, Olaj

Az egyik kedvenc The Body Shop-os termékcsaládom a Moringa, ez nem kétséges! :D Most nem külön-külön, hanem együtt írok inkább mindenről.




Beleszerettem nyáron a The Body Shop Moringa vonalába, ennek az illatnak nem tudtam ellenállni! Szerencsém volt, mert az 5-ből 3 ajándékba járt vásárláshoz (mindig van valami akció), így szinte mindent ki tudtam próbálni. Magyarországon Mézvirág néven fut, úgy találjátok meg a weboldalon is :)
Mindegyikre jellemző a kellemes, virágos, de édes illat, legalábbis én így jellemezném. Virágok és méz együtt, valahogy így képzeljétek el, ha pedig szimpatikusnak tűnnek, akkor mindenképp szagoljátok meg a boltban a termékeket! :) Télen persze nem feltétlenül a virágos, édes jegyeket keressük, de szerintem ez egy klasszikus, de mégis különleges, finom illat, decemberben is szívesen használom a következőket:
Moringa parfüm (EDT), amire mindig számíthatok, feldobja a kedvemet. Nem túl erős vagy tartós az illat, de ahhoz képest, hogy edt, szerintem nem rossz! Rendkívül finom, szívesen használom bármikor <3 Moringa Testradír: ennek az illata nem lett olyan remek (ugyanolyan, mint a többi, csak nem lehet annyira érezni), de szerintem nem is várunk el ilyesmit egy bőrradírtól. Az állaga számomra tökéletes: krémes, de jól radíroz, nem durva egyáltalán, hidratál is picit, az én bőrtípusomnak (kombinált/zsíros a bőröm mindenhol) teljesen megfelel! Ezt egyébként egy vásárláshoz választhattam ajándékba, nagyon örültem neki! :)
Táskák elmaradhatatlan terméke a Moringa Kézkrém, ami nem a legsűrűbb, leghidratálóbb, ami a piacon van, de jól végzi a dolgát. Számomra ez tipikusan az a fajta kézkrém, amit napközben gyorsan előveszek a táskámból, ha szükségem van rá, hamar felszívódik, jól hidratál és fantasztikus az illata! :) Kaptam még ajándékba vásárláshoz két másik terméket is, az egyik a Moringa Tusfürdő, ami szintén szuper, nagyon szeretek vele zuhanyozni, kellemes, édes az illata, mint a parfümnek, de nem tart persze túl sokáig. Szerintem ez a kedvenc TBS-os tusfürdőm az összes eddig próbált közül! :) Végül a Moringa Beautifying Oil van soron, ami olaj, de száraz, így nincs olajos érzet. Elvileg lehet kenni hajra, testre, arcra stb., én arcra inkább nem kenném, de testre és hajra mindenképp használhatjuk, ha puha, illatos bőrt és hajat szeretnénk! :)










6 comments:

  1. Hmm en a Body Shop epres illatatol nem tudok szabadulni, annyira finom!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Egyszer volt egy epres testápolóm, annak is naaagyon finom az illata! :)

      Delete
  2. Ilyenkor annyira sajnálom, hogy a blogposztok alapján nem tudunk illatokkal szolgálni. :( Sajnos nekem nincs a közelembe TBS ezért nincs lehetőségem az üzletekben megszaglászni, pedig annyira kíváncsi vagyok milyen az illata, mert mindenki áradozik róla.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha lenne mintám belőlük küldenék, de sajnos nincs, és már mindegyiket használtam/belenyúltam :(

      Delete
  3. Annyira imádom a Body Shop-tól ezt a vonalat. Én még a nyáron csaptam le rá, amikor a 300 ml-es akció volt itthon, 3800 ft volt csak :D Imádom, engem ez az illat visszarepít az óvodába :D Ott éreztem mindig ezt, az udvaron :)

    ReplyDelete
  4. I love those products !

    Would you like to follow each other ?

    Kisses

    Emily from PTT

    ReplyDelete