OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Thursday, December 11, 2014

Kedvencek | November 2014

Sokáig váratott magára a novemberi kedvences bejegyzés, de végre megszületett :D Néhány új termék egyből belopta magát a szívembe, de régi kedvencek is vannak ám! :)




Novemberi kedvencek

1. Hadalabo Hyaluronic UV Gel SPF50 teszt | megvásárolható itt
Egy cuki japán fényvédő! :) Mivel gyakrabban használom a hámlasztókat egy ideje már, ezért kellett az SPF 50, nem volt mese. Az egyik kedvenc bőrápolással foglalkozó bloggerem kedvence, így kb. egyből meg is vettem, mert ami neki jó, az általában nekem is beválik. Ezzel sem volt másként, nagyon jó használni, hidratál, de könnyű a bőrön, az ára is jó, s végre Japán felé is nyitottam! :D Nem ezt használom minen nap, csak akkor, ha extra fényvédelemre van szükségem.
2. Etude House Stay Up Foundation teszt | megvásárolható itt
Szerintem ez a legjobb alapozó, amit eddig használtam! Mindent tud, amire szükségem van: jó nagyon világos bőrre, tartós, szép a bőrön, jó a fedése, kombinált bőrre ajánlanám. Teszt hamarosan!
Nem hiszem, hogy használtam más palettát mióta ez megérkezett. Minden szín megvan benne, amire szükségem van, főleg a matt oldal a kedvencem, egyszerűen tökéletes a számomra. A tesztet belinkeltem, nézzétek meg a színeket, nagyon szép! :)
Az enyém már a végén jár, nagyon szeretem, jó kis hámlasztó, most is ez van rajtam :D Valószínűleg felkapott termék lett, mert azóta felment az ára egy kicsit... Azért szeretem az AHA-t, mert látható változást hoz, ez a szérum pedig egyéb jótékony összetevőket is tartalmaz, a gyulladáscsökkentő hatásának különösen örülök. 
Két énem van: az egyik a sötét, a másik a nagyon világos pirosítókat szereti... Novemberben az utóbbi kerekedett felül :D A linkre kattintva láthatjátok a tesztet, pár napja tettem ki. Gyönyörű!
6. Zoeva 127 Luxe Sheer Cheek teszt | megvásárolható itt
A kedvenc ecsetem pirosításhoz. Nagyon puha, nagyon jól végzi a dolgát, az összes pirosítóval jól működik (legyen az alig vagy nagyon pigmentált, ezzel tudom kihozni belőlük a legtöbbet). Az európai webshopnak hála pedig biztosan nem kell vámot fizetni, és hamar meg is kapjuk (a csomagolásra is nagyon ügyelnek).
Nem használom minden nap, csak amikor szükségem van rá, mert elég erős egy szer, de ezerszer gyengédebb a bőrhöz, mint a gyógyszertári verziók, így nem bánom, hogy Amerikából kellett rendelnem (a postaköltség húzós lehet). Ha semmi nem használ a pattanások ellen, erre számíthatok mindig.
8. Armani Code parfüm teszt | megvásárolható itt
Jaj, ez az illat! Imádom! Évekkel ezelőtt szúrtam ki a nyíregyi Müllerben, de az ára miatt mindig visszatettem a polcra. Végül csak az enyém lett (tavaly születésnapomra), sajnos már csak egy kevés van benne, de továbbra is fenntartom, hogy ez egy fantasztikus illat! :)
Szintén régebbi termék, már ebben sincs sok, de szerintem újraveszem, mert nagyon jó! Nem alapozáshoz, hanem púderezéshez használom, mert színben kicsit világos (nem gondoltam volna, hogy van olyan termék, ami világosabb a bőrömnél :o :D ), vastagon nem jó, de púderként tökéletes. A fedése így is szuper, olajos bőrre remek, de legközelebb eggyel sötétebb árnyalatot választok :D




8 comments:

  1. ebből a hadalabo sorozatból nekem is volt tonik+hidratálókrém szett, nagyon jó árkategória, és alig lehet elhasználni a lejárat előtt. én jobban szerettem, mint a koreai márkákat, olcsóbb is volt különben és illatanyagmentes. de ez még fukushima előtt volt, fukushima óta japánból semmit nem vehetek, mert a férjem állandóan rinyál.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Én is meg vagyok elégedve az árával, meg persze a termékkel is :D A férjed milyen gondoskodó :) Látatlanban is szimpatikus, hogy ennyire odafigyel ilyenekre. :)

      Delete
    2. igen? :D ebben az ügyben szerintem kimondottan paranoid :D de máskor valóban gondoskodó :)

      Delete
  2. A Zoeva ecsetekről csak jókat hallottam eddig a youtube videókban. :) Szuper dolgokat sikerült összeszedned!

    ReplyDelete
    Replies
    1. A valódi szőrű ecseteik nagyon jók, a szintetikusak annyira nem emelkednek ki szerintem :)

      Delete
    2. na erről is annyi mondanivalóm lenne, de karácsonyra beszerzem a fényképezőgépet és utána nekiállok a blogolásnak :)

      Delete
    3. Juhúúúú! Ennek nagyon örülök! :)

      Delete