OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Friday, December 5, 2014

Karácsonyi - Születésnapi Kívánságlistám | Christmas - Birthday Wish List

Közeleg a karácsony és a születésnapom, ezért természetesen összeállt már, hogy mit is szeretnék :D Kívánságlista. | My Christmas - birthday wish list! :)





Ez a lista magamnak készült, de megosztom veletek is, hátha találtok olyat, amit szeretnétek a fa alatt látni :) Igazából ez a Sinterklaas (a holland Mikulás, nekik ez a legfontosabb ünnep, ilyenkor ajándékoznak, nem karácsonykor), névnapi, karácsonyi, születésnapi kívánságlistám együtt, mert mindegyiket letudom egy hónapon belül... :D Idén felírtam mindent, amit szeretnék/amire szükségem van még időben, ezért vagyok ilyen tudatos a termékeket illetően. Azóta pár már meg is érkezett, hogy ne kavarodjon el a karácsonyi zűrzavarban, de nem nyúlok semmihez, kivárom a napját :D

1. A Missha Time Revolution Night Repair szérumot nagyon szeretem, az egyik legjobb kence, amit idén felfedeztem. Most már tudom, hogy a teljes méretűt veszem legközelebb: szerintem a pigmentfoltokat is elkezdte halványítani, pedig tényleg csak pár mintám volt belőle. innen: LINK
2. A Kenzo Flower In The Air mintába annyira beleszerettem, hogy nem tudom kiverni a fejemből. Ennyire szerintem még nem imádtam parfümöt. Virágos, de abszolút nem tipikus (azokat nem szeretem), erősebb illat, ami nagyon tartós. Tökéletes <3 innen: LINK
3. Real Techniques Nic's Picks ecsetkészlet. Kell ennél többet mondanom? :D Tegnap érkezett meg, így első ránézésre mindegyiket imádom, élőben sokkal jobb, pedig már képről is meggyőző volt az összes ecset. Csodás készlet, ajándékba tökéletes! innen: LINK vagy LINK2
4. Kellene egy táska, de nincs olyan, amit szeretnék. Közepes méret, vállról nem esik le, kényelmes, nincs rajta semmi csicsa, lehetőleg fekete... :D Ez talán jó lenne. innen: LINK
5. Ezüst fülbevaló, mert egyet sem találok már... :D Egyébként bizsut használok vagy ezüstöt általában, valahogy az aranyat annyira nem érzem magamhoz közel. Furcsa. LINK
6. Paula's Choice CLEAR Azelainsav + BHA szérum. Állítólag az azelainsav nagyon jó pigementfoltokra, pattanásokra, adok neki egy esélyt. A Clear termékcsalád eddig bevált, meg persze a PC márka is: szeretem, hogy a krémek mindig tele vannak szuper összetevőkkel :) Azt hiszem, hogy új termék, azért nincs még a magyar webshopban. innen: LINK
7. Ki ne szeretné megkaparintani a Paula's Choice Resist Super Light SPF 30 krémet? :) Fantasztikus fényvédő, szerintem még nem hallottam rosszat róla, a minták alapján nem is csodálom, imádtam én is! :) Azon egyébként meglepődtem, hogy van egy kis színe/fedése is, így sokaknak nem is kell már alapozó hozzá. innen: LINK
8. A Paula's Choice 8%-os AHA azért került ide és nem a Mizon 8%-os AHA szérum, mert a két termék kb. ugyanaz, de télen gyakrabban szeretnék hámlasztani, így a nagyobb méretű PC jobban megéri, de egyébként a Mizon-t is nagyon szeretem :) innen: LINK
9. Nagyon tetszenek az ilyen egyszerű, kényelmes csizmák, magas lányként, aki mindig siet (nem tudok leszokni róla :D ) más nem is jó, ebben lehet szaladgálni tetszés szerint :D innen: LINK
10. Könyveket is szeretnék, bár most van elég az e-readeremen, de egy jó regénynek nem mondanék nemet! :) innen: LINK
11. Urban Decay Vice 3 paletta :o Csodaszép ez is, ajándékba igazán elfogadnám :p innen: LINK
12. Most jelent meg az új Nexus, de nekem az előző (Nexus 5) kellene, természetesen fehér színben :D Nem hiszem, hogy ez az enyém lesz idén, de azért álmodozni szabad, nem? :) innen: LINK
13. Soha nem volt még Yankee Candle termékem, de szeretem a gyertyákat, kipróbálnám ezt a márkát is, hiszen annyira népszerű. innen: LINK
14. Ez nem izgalmas, de pizsama is kellene. :D Ha már listát írok, akkor legyen itt minden egy helyen :D innen: LINK
15. A mostani epilátorom is Philips Satinelle, de ezer éves, ezért szeretnék egy újat már nagyon. Ez az olcsóbbak közé tartozik, de az enyém olyan sokáig bírta (meg még bírja is), hogy nem is kerestem nagyon mást, ez tökéletes lenne megint. innen: LINK
16. Farmer minden mennyiségben! Egy dolgot utálok venni: nadrágokat. Ezért természetesen nincs is elég, ráadásul elég nehéz rám venni ilyesmit. Általában az alacsonyabb derekú, skinny jeans, puha, rugalmas anyagú jön be, ami nem túl koptatott. innen: LINK

Nektek mi van a karácsonyi kívánságlistátokon? :)



18 comments:

  1. Ezek nagyon jó dolgok. Karácsonykor akkor mi van? Kajálás, rokonlátogatás és semmi ajándék? De fura.
    Azért nem semmi, hogy egész évben a decembert kell várni az ajándékokért.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igen, ennyi, Kajálás, rokonlátogatás és persze kvízjáték, mert ez egy játékmániás nemzet :D

      Delete
  2. Ohhh, most kedvem kaptam egy karácsonyi wishlisthez, de lemondok róla, mert idén megbeszéltük a családban, hogy nem lesz nagy ajándékozás, és olvassák a blogomat, nem akarom őket stresszelni egy neverending wishlisttel. :-D Szerintem idén mindenkinek festek egy képet, mondjuk akkor ideje belehúznom, mert még csak egyet festettem ajándékba. :-D Amúgy egy kindle-ra vágyok ezer éve. Bár imádom a könyveket, a "könyvszagot", leszakad a hátam, ha folyton cipelem őket. Meg a telóm is meghalt, de azt most veszünk, muszáj. Már kizárólag csak telefonálni lehet rajta meg sms-ezni, és hát 2014-ben egy telefon ne már csak telózni lehessen? :-D Meg folyton újraindítja magát. A családtól csak egy szemüveget kértem, mert most mindenki egy valamit kér. Mindig két szemüvegem volt, egy sportos, meg elegáns. Most romlott a szemem, és a régi kereteim kezdték megadni magukat. Most van egy okos és elegáns aranykeretesem, amit láttál a videóban, de szeretnék egy sportosabb, sötét színűt is mellé. Kell a két szemüveg, amúgy is egy stresszfaktor, ha ezzel történne valami, semmit nem tudnék csinálni. Krémekből egy PC tonikot szeretnék már végre, az még sosem volt. De az Innisfree Soybean Essence teljes kiszerelésének is örülnék, most próbálgatom a mintákat, és nagyon tetszik. Meg szeretnék egy palettát is, a Sigma Warm Naturals palettája tetszik, de el tudnám képzelni magamnak az UD klasszikus Naked 1 vagy 2 palettáját. (A 3 viszont nekem túl rózsaszín, és ezt az új Vice palettát sem a hóka bőrömre találták ki, legalábbis így érzem.) Egy natúr palettám van, a matt PC, amit imádok, de elférne mellette egy fényes natúr is. Az azelainsav tényleg nagyon jó folthalványító, a PC-ben viszont csak 10% van, és elvileg 15-20%-os koncentrációban hatékony igazán. Nekem Skinorenem van, az 20%-os, elvileg aknéra írják fel nálunk, arra nem annyira jó nekem. Viszont folthalványítónak a legjobb, nekem arra jobban bejött még a retinolnál is, csak a foltokra, foltos részekre kenem. Meg úúúúgy szeretnék még ecseteket, elkélne nagyon egy jó pirosító ecset, meg egy satírozó is.
    Nadrágnál én fordítva vagyok, mert nagyon alacsony vagyok, szóval a magas derék jobban áll, és a szűk szár. Egy farmert vettem idén, 29-es(!) kell sajna a fenekemre, mert van rendesen, de a derekam meg olyan vékony, hogy már egyszer tettem a derekába két szűkítőt, de még így is nagy. De mindig ez van, egyszerűen nem vagyok standard, nagyobb, kerek fenék, és vékony derék, plusz másfél méter, erre nem gyártanak sehol nadrágot. :-D A derekát sok nadrágomnak vettem be, és általában a szárát is fel kell hajtanom. (Még jó, hogy tudok varrni. :P )
    De tetszik a wishlisted, szóval kívánom, hogy legyen a Tiéd mind karira, igazán megérdemelnéd, már csak a blog miatt is. :-*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Azért a te kívánságlistád sem semmi, nagyon jó dolgokat szedtél össze. Az e-readert nagyon ajánlom, bár persze én is az igazi könyveket szeretem, most is azt kértem ajándékba, de magamnak csak e-könyvet veszek, sokkal hasznosabb több szempontból is. :) A telefonnal kapcsolatban is együttérzek, az enyém lefagy néha. Most kérhettem volna egy újat ajándékba, de inkább kínlódom a régivel még egy kicsit... :D
      A natúr paletták engem mindig lázba hoznak, UD párti vagyok <3 Sigmám nem volt soha, csak ecsetek :)
      A PC szérum már várja, hogy kipróbáljam, izgatott vagyok :D De megnézem majd, hogy van-e itt Skinoren, bár itt mindenre paracetamolt írnak fel, akármi is a betegséged :D
      Nem tudom még, hogy az ebben az RT szettben szereplő pirosítóecset hogyan szerepel, de van benne satírozó is, esetleg egy ilyen nem tetszenek? Ránézésre nagyon jók. Viszont a Zoeva természetes szőrű ecseteit is csak ajánlani tudom (ha használsz olyat, és nemcsak szintetikusat?).
      Vicces, mert rám nadrágot nehéz venni, pulóvert abszolút egyszerű, az M mindig jó, azt meg már megszoktam, hogy mindegyik ujja rövid, az már nem érdekel :D A mostani rendelésemben viszont a pulcsik nem lettek jót, küldhettem vissza szinte mindet, a nadrágok meg tökéletesek egy kivételével, de az nagyon OCSMÁNY, nem is értem, hogy gyárthatott olyat az Esprit... :D

      Delete
    2. Nekem a klasszikus RT pirosítóecset (blush brush) van meg, de az nekem inkább púderecset. Hát szeretem az állati szőrt is, sajnos. Pl. van két Ben Nye ecsetem, egy ferde ecset, meg egy tusecset, és messze a legjobb ecseteim. A por állagú dolgokat sokkal jobban felveszik. De mondjuk az RT ecseteimet is szeretem, főleg folyékony alapozóhoz, kontúrozni, púderhez, viszont satírozó ecsetem is RT van, de az annyira nem jön be, szerintem egy állati szőr jobb lenne. Amúgy azon gondolkoztam, hogy lehet CF egy márka, ha állati szőr ecsete van? Elvileg a Ben Nye CF, mégis -az eladó szerint- nyestszőr ecsetei vannak. Néztem a Zoeavát, de szerintem e-bay find lesz belőle, nem akarok annyira kecskeszőrt, mert nagyon törnek. Vagy ez csak egy urban legend?

      Delete
    3. Jaj, és képzeld, lemaradt, de kaptam egy telót!!! :-) Nokia Lumia 930, nagyon szuper, gyönyörű fotókat csinál, odavagyok! Sajnos még pár nap, mire a számátírási macera meglesz, és végre használhatom is, de már itt van! :-)

      Delete
    4. Én azt az RT pirosítóecsetet a mérete miatt nem mertem megvenni, hatalmasnak tűnt. Ezek szerint tényleg túl nagy, de legalább púderezni jó! :D Az én púderecsetem már teljesen tönkrement, jobban hullik a szőre, mint nekem a hajam.... :DDDD
      Láttam már CF márkát természetes szőrrel dolgozni, azt mondják, hogy az állatok elhullott szőrét használják fel csak.
      Szerintem a satírozóecseteim kecskeszőrből vannak, a MAC 217 is az, ha jól emlékszem, az pedig valami istenien puha, ezer éves, de semmi baja. A többi sem törik, igazság szerint nem is hallottam még ilyesmiről :o
      Nagyon örülök, hogy van új telefonod! Ezek az új Nokiák nagyon jók <3

      Delete
  3. Most ugrott be, hogy Neked is aktulális a szülinap :)
    Szuper kis lista. A Yankee Candle termékek jók, habár most a Candy Cane Lane gyertyában óriásit csalódtam. Miközben ég alig lehet érezni az illatát, szóval még a szobát sem tölti be, nemhogy a laksát (ahogy hírdetik). A tartok viszont szuperek, a Salted Caramelt ajánlom.

    A Nic's Pick nálam is kívánságlistás, na meg az örörk: csizam, famer, táska. Nekem farmerből meglepő módon a Levi's és a C&A jön be legjobban, utána a Tescos. Basic táskák és övek vannak a Levi'snél, ajánlom! Csizmát most a CCCben vettem, hát innentől fogva nem is nagyon megyek máshová, hacsak rám nem szakad a bank.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Úgy látom akkor, hogy tényleg nem mindegy, hogy melyik gyártyát vesszük tőlük, köszi a tippet! :) Az ecsetkészletet már megfogdostam, nagyon tetszik, tökéletesnek tűnnek, de persze majd használat közben kiderül :)
      Én nem tudom... Mások olyan jó cuccokat találnak a C&A-ban, hogy leesik az állam, én meg soha semmit... A férfi részleg viszont elég jó, a pasinak mindig találunk valamit, pedig nem egy könnyű eset.. :D

      Delete
  4. Ah egy csomó yankee candle tartot szagolgattam végig a múltkori blogger talin, eszméletlen milyen finom illatúak. Nekem sajnos nincs helyem ezeket itthon égetni. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Most már annyi jót írtatok a tartokról, hogy KELLENEK :D

      Delete
  5. Ó, te lány... A fél listád jöhetne hozzám is :D

    - Yankee Candle-ből mi már bevásároltunk :D Én szeretem nagyon, csak nehéz eldönteni, melyiket akarom éppen olvasztani, olyan jó illatuk van :)

    - A farmer nálam is listás, ez például tetszik is!

    - AHA-val szemezgetek, kellene egy nekem is!

    - Csizmavásárláson túlvagyok kb. két hete (lapos-hosszú, mert télen az a jó :) )

    - Epilátorom ugyanilyen van, sokéves és működik :)

    - Szintén ezüspárti vagyok, csak a jegygyűrűm arany

    - Könyvlistát már lepasszoltuk a családnak, remélem, lesz valami a fa alatt idén is :) (Nemrég értünk haza dedikálásról :) )

    - Ééés nagyon szeretem a Nexusomat! (Csak ne frissíts még Lollipopra, mert sajnos elég szörnyű lett...) Én pirosat akartam, de nagyon szemkifolyatós vörös lett, úgyhogy fekete lett belőle, az talán nem annyira kényes (én napi tizensok órát használom folyamatosan)

    Remélem, hogy az Angyalkák is látják a listád :)

    Timi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ó Nexusod van? Szuper, örülök, hogy írtál róla egy kicsit, mert senkit nem ismerek, akinek lenne, csak a netes tesztek segítettek a választásban. Az új most jelent meg, így remélem, hogy az 5 ára lemegy egy kicsit, mert jelenleg a HTC One olcsóbb lenne (az is fantasztikus egy telefon, barátomnak olyan van), csak az fém, nem szeretem annyira a kezemben fogni, kicsúszik :DDD
      Húgom is meglátta a listát, rögtön mondta, hogy ez az epilátor neki is több éves, nagyon jó, jól összerakták, mindenki szereti :) Az enyém olyan régi, hogy le se merem írni :D
      A hosszúszárú lapos csizmáktól jobb nincs <3 :D A tavalyi még jó, de amikor megláttam egyet a Zalando-n (kb. ugyanaz, mint amit belinkeltem), akkor szerelmes lettem :D
      Ó, ki dedikált? :)

      Delete
    2. Gondolkodtam, hogy tudnék segíteni Nexus-ügyben, de nem sokra jutottam.
      Majdnem 5 colos, nekem hosszú ujjaim vannak, úgyhogy pont ideális - sokminden fér a képernyőre, de azért átérem az egészet, ha kell. Szerintem Neked is hosszúak az ujjaid, max. próbáld ki a boltban / egy boltban :)
      Akksiról sajnos nem igazán tudok nyilatkozni, mert nekem egész nap lóg a gépen...
      Amiért én ezt választottam, az pedig a Google. Referenciatelefon, odafigyelnek rá, hamar vannak frissítések, nem nevenincs cucc (ugyanakkor ez a Lollipop szerintem nem sikerült jól, várom a bugfixet, mert pár nap után elkezd vacakolni, bezárja az appokat, ilyenek. Újraindítás amúgy megoldja, de nagyon zavaró... 4.4.2-n és 4.4.4-en nem volt ilyen probléma).
      Appok futnak, jó gyors, nekem a hely is elég (16 GB), nem tudom, mi lehet még fontos :)

      Mondanám, hogy a következő telefonom is Nexus lesz, de azért a 6 colost inkább nem pályázom meg, az túl nagy...

      Nem bántam meg, csak valamit kezdjenek a Lollival :)

      Varga Csaba Béla és Gaura Ágnes dedikált. Előbbi még viszonylag új író, őt Neked talán annyira nem merem ajánlani, de Gaurával szerintem tegyél majd egy próbát, ha magyarul akarsz olvasni. Van egy vámpíros urban-fantasy sorozata. Ne tévesszen meg a közeg, én sem bírom a vámpírokat, viszont a magyar hiedelemvilággal egyedivé teszi, a csajszi humora pedig nagyon jó!! Én nem vagyok az a könyvönnevetgélős típus, de nála ez nem működik, vonaton is simán meg-meg nyikkanok :)
      Most péntekre egy novelláskötete jelent meg, még nem olvastam, de jónak tűnik, ez szerintem kicsit komolyabb...

      Delete
    3. Tetszett boltban nagyon, és igen, nekem is hosszú ujjaim vannak :D Tényleg köszi a sok infót róla, pont ezek miatt tetszik annyira. Az új már nekem is túl nagy lenne szerintem... Sőt, biztos :D
      Ó én szeretem a vámpíros sztorikat :DDD Köszi az ajánlást, nem ismertem még őket! Megnézem majd, hogy van-e e-book valamelyik webshopban :)

      Delete
    4. Akkor szerintem tetszeni fog :D
      A kiadónál (Delta Vision) kb. egy ezres az e-book :)

      Delete
  6. Hoho, mar meg is erkezett az iHerbrol a RT ecsetkeszlet? Emlekszel ra, hogy pontosan mikor rendelted? En 18-an es dec.1.volt a szallitas celdatuma, de meg nem kaptam meg sajnos, pedig nagyon szeretnem mar :) tok erdekes volt, hogy 24- en vettek le a creditszamlamrol, 18-an csak zaroltak az osszeget. Nalatok ez hogy megy?

    Btw, a listad szuper :) az en kedvenc epilatormarkam a Braun. En arra eskuszom amiota megjelent az elso epilator. Meg Mallorcan, egy nyaralason vettem meg az elsot.
    Telefon nincs a listamon, mert az iPhone 5S-t imadom, nekem nincs most nala jobb:) Apple cuccokkal most jol el vagyok latva:) En feherarany parti vagyok gyemantokkal :) Na jo, egy ilyen gyurum van, de remelem bovul majd a keszletem egyszer :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 11-én adták fel, most kicsivel több, mint 3 hétig utazott, ha jól látom, gondolom ilyenkor több dolga van a postásoknak. A jövő héten megkapod szerintem :) Nem néztem, hogy mikor vették le a pénzt, de ha jól tudom, ők akkor veszik le, amikor postázzák a csomagot, de rendeléskor persze zárolják, hogy megnézzék van-e rajta elég pénz vagy valami ilyesmi, ehhez annyira nem értek :)

      Braun-t nem használtam soha, mert még mindig az első epilátoromat nyúzom :D (előrre gyantát használtam).

      Delete