OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Monday, December 1, 2014

Instagram | November

December 1 van, ami azt jelenti, hogy itt az idő összeszedni a novemberi instagramos képeket! :)





Az ősz elég szép és kellemes volt, panaszra nincs okom, a telet viszont a hideg ellenére is lehet szeretni (fények, díszbe öltözött házak, boltok, karácsonyi hangulat), így akármit is hoz a december, állok elébe! :)

Instagramon megtaláltok: ohmybrushblog



1. Az egyik boltban rendszeresen árulnak magyar süteményt, de ez is legalább annyira magyar, mint a hollandok által ismert Hongaarse Goulash... Egyáltalán nem :D
2. Még a hónap elején kikerültek a boltokba a karácsonyi díszek, én pedig nem bánom, mert csodaszépek :)


1. Az őszi fény nem az igazi, ha sminket akarok fotózni, nem lettek túl élethűek a színek, így a blogra ezt inkább fel sem tettem :(
2. Sütemény lattéval, rossz nem lehet! :D


1. Sokszor annyira szép volt az idő, hogy átbicikliztünk a szomszéd városba csak úgy. A fák ősszel gyönyörű színekben pompáznak, muszáj volt megörökíteni a pillanatot :)
2. Megérkezett a KollectionK-s csomagom, ami nagyon boldoggá tett, tele kívánságlistás termékkel. Ez a webshop inkább az Etude House termékekre specializálódott, de én épp ezért szeretem őket :)


1. A lazac a kedvencünk, így néha kipróbálok vele új recepteket, de mindig elfelejtek valamit venni hozzá, így sajátos verzió lesz a vége. Amíg ehető, addig nem probléma :D Egyébként finom volt! :)
2. Mivel nagyon-nagyon szerettem a Missha Night Repair szérumot, ezért rendeltem még mintát belőle, mielőtt a teljes méretű terméket megvenném. Hozzácsaptam egy csomag Innisfree szérumot is, de mit kaptam? A Missha szérum helyett a Missha esszenciát. Így legalább kipróbálhattam azt is :D A szérumot újrküldte az eladó, azóta már használtam is pár mintát belőle, továbbra is imádom!


1. Az egyik üzlet kitett magáért, gyönyörűen felkészítették a boltot a karácsonyra (kár, hogy nincs több képem róla).
2. Régen zavart a fedett szemhéjam, mert soha nem lesz rajta olyan szép a smink, mint egy "normális" szemhéjon. Azóta már túltettem magam rajta, sőt! Szeretnék több, kifejezetten fedett szemhéjra való sminket mutatni nektek. Ez a kép egy ilyen bejegyzésből van :)


1. Valószínűleg egy hétfőn ettem ezt ebédre, mert olyankor ki szoktunk fogyni a készletekből :D Mindent bele saláta (az utolsó zöldségek a hűtőből) + előkerült a tonhalkonzerv, ami mindig van végszükség esetére :D Nagyon finom egyébként! :)
2. Az Outlander sorozatot nagyon élvezem eddig. A kép a második kötet olvasása közben készült, már a harmadik végén járok. Ezután viszont valami másba szeretnék kezdeni, fel is töltöttem az e-rader-t a most nagyon népszerű kötetekkel. Remélem, lesz majd olyan, ami tetszik :)


1. Megérkezett a Memebox x Pony palettám is. Nagyon megszerettem, mostanában csak ezt használom, nem is vágyom másra.
2. Green tea <3


1. Random kép az ecseteimről :)
2. Ó, és persze a kis cuki Etude House palettámat is nagyon szerettem novemberben :)


1. Fossil óra <3 Zign bőrcsizma, a kedvenc H&M nadrágom és falevelek :)
2. Naplemente holland módra. Nem mintha napközben magasabban lenne a nap... :D


1. Pepernoten. A hollandok megőrülnek érte! Mikulás környékén nagy sláger :)
2. Az ilyen színek miatt szeretem az őszt :)


1. Az A-True (koreai márka) csomagolása teljesen levett a lábamról: a fém henger, az ajándék tea stb. Szimpatikusak lettek egyből! :)
2. Ez a póni annyira barátságos és ÉDES, hogy nem tudok vele betelni. Kell egy póni és kész! :D


1. Még több őszi kép <3
2. A marcipán malacokat elkapkodták! Szombaton akartunk venni ajándékba (mert vicces), de már alig volt pár darab :o Erre nem számítottam :D


1. A Blond Amsterdam márka termékei annyira csodaszépek! Egy bögrét minimum szeretnék tőlük, talán majd meglepem magamat születésnapomra :) 
2. Meséltem már a gyertyamániámról? :D Decemberre kellene pár új, kifogytam a készletemből.


14 comments:

  1. Az az útburkolati jel az micsoda? A hosszú és rövid csíkok?
    Hasonló kajákat szeretek én is, csak nem lakok jól velük. Jó képek :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fekvőrendőrre hívja fel a figyelmet, de sokszor nincs is ott semmi, mégis kiteszik a jelet, hogy hátha lelassítanak az emberek. Ez is olyan :D

      Köszönöm :)

      Delete
  2. Mennyire jók ezek az őszi képek, nagyon hangulatosak!

    ReplyDelete
  3. Azt hiszem, még nem írtam, pedig rég olvaslak. Csak szeretném megköszönni a bejegyzéseket, mindig megörülök, ha meglátlak a feedly-mben, annyira szépek a képek, szépen is írsz, egyszerűen szeretek idejárni. :)

    A sminkes posztokat nagyon várom, szintén zenész! :))

    Szép estét neked! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaj, köszönöm szépen, hogy írtál, nagyon örültem a kedves szavaknak! <3 Határozottan feldobja a napomat, amikor ilyen kedves kommentet kapok, még fel is olvastam egyébként, hogy elújságoljam, milyen szuper olvasóim vannak! :))) Remélem, hogy a jövőben is tetszenek majd a posztok! Köszönöm még egyszer! :)

      Delete
  4. De gyönyörű és hangulatos képek :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszönöm, örülök, hogy tetszenek :))

      Delete
  5. Szia! Ma valamiért hiper-szuper jókedvem van, úgyhogy előbújok a barlangomból és szeretném Veled közölni, hogy Te vagy az egyik kedvenc bloggerem! :) Tudom, volt már párszor olyan, hogy nem volt kedved az egészhez, de én örülök, hogy ez csak múló szeszély volt és még mindig itt vagy. Neked köszönhetem a Holika BB-krémem, az EH eye primerem és úton vagy egy ebay-es pénztárca is, amit szintén Nálad láttam meg, kíváncsi vagyok rá :)

    Mit is akartam még.. Ja, igen. A rejtettszemhéjas sminket várom (szintén zenész), és a könyvekről is szívesen olvasnék, amiket épp' kivégeztél (a történelmi könyvekkel kevés kapcsolatom volt eddig, de a múltkor az Outlanderrel meggyőztél, beszerzem majd). De ha csak Hollandiáról akarsz írni, azt sem bánom; jó olvasni a posztokat, igényesen írsz és a fényképek is szépek, ezer közül is megismerném a blogodat.

    Na. Délelőtt a kollégák arcára sikerült mosolyt varázsolnom, remélem, most Neked is sikerült! :)

    Szép estét!

    Timi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kedves Timi!
      Igen, sikerült, egyből jó kedvem lett a kommentednek hála, nagyon-nagyon jól esett, köszönöm szépen! :) Tényleg régen olvashatsz már, ha emlékszel azokra az időkre, wow! :) Nagyon örülök neki, hogy jó termékekre találtál a blognak hála, remélem, hogy a pénztárca is megérkezik hamar és tetszeni fog! :)
      Köszönöm a tippeket is, lesz akkor rejtett szemhéjas poszt még mindenképp, és akkor a könyveknek is nagyobb szerepet szánok ezentúl, meg persze Hollandia sem merül feledésbe, a következő posztot épp ma fejeztem be ;)

      Köszönöm a kedves szavakat még egyszer <3

      Delete
  6. Szeretem a képeidet nézegetni, olyan szépek és hangulatosak :)

    ReplyDelete
  7. Gyönyörű és hangulatos képek :)
    "irigyellek", persze csak jó értelemben, hogy ilyen szép helyen élsz :))

    ReplyDelete
  8. Annyira édes az a póni, hogy meghalok! *-* Olyan, mintha plüss lenne. :)
    Már egy hete én is követlek instagramon, mert vééégre vettem szipi-szupi telefont. :) Az elsők közt kerestem rád, mindig nagyon hangulatosak a képeid! :)

    ReplyDelete