OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Friday, December 12, 2014

HAUL | Korean Cosmetics | Jolse

Csomagom jött Koreából, tele kívánságlistás termékekkel :) A Jolse webshopból van, de ebay-n is megtaláljátok az eladót. Etude House, Benton, Banila co., Mizon.




Instagram-on kérdezte Fruzsi, hogy lesz-e unboxing, ennek természetesen nem mondhattam nemet (csak várnom kellett egy olyan napra, amikor fotózni is tudok...) :) 
Biztos vagyok benne, hogy sokan ismeritek a Jolse-t, hiszen az egyik legismertebb koreai eladó az ebay-n, csak esetleg a saját online boltjáról még nem hallottatok. iamlove-shop néven találjátok meg ebay-n, szeretek tőle vásárolni, de a Jolse.com is szimpatikus, méghozzá a gyűjthető pontok miatt, és a rengeteg ajándékot sem bánom :D (minták, teljes méretű maszkok stb.). Ha már adtatok el ebay-n, akkor tudjátok, hogy az összeg egy része eladás után nem jut el hozzánk, mert az ebay és a paypal is levon belőle bizonyos százalékot. A Jolse-n legalább a vevőknek kedveznek, mert minden vásárlás után jár pont, amit majd persze felhasználhatunk + regisztrációkor is kapunk $3-t. Van még pár ilyen webshop, majd írok azokról is :) 
Most viszont a termékekről beszéljünk egy kicsit! :D Pár dolgot kihúztam a kívánságlistámról, és persze a kíváncsiságom is rátett egy lapáttal... :D Két link van, az egyik a Jolse webshopra visz, a másik az ebay-re, de az eladó ugyanaz :)

Mizon Hyaluronic Ultra Suboon Cream | Link1 | Link2
Rettentően kiszáradt a bőröm (mindenhol, főleg a kezem, de az arcomon is érzem), nem tetszik az időjárás, pedig hol van még a tavasz? Egy jó hidratálókrémet kerestem, aminek szépek az összetevői, de nem túl drága, mert csak alkalmanként van ilyesmire szükségem. Éjszakai krémnek néztem ki ezt a Mizontól, mert szerettem a csigás verziót is tőlük, de most valami hidratálóbb kell, a hialuronsavról pedig tudom, hogy mennyire jó. Úgy láttam, hogy nincs benne semmi mumus (se illatanyag, se alkohol), szépek az összetevők, az ára pedig nagyon-nagyon pénztárcakímélő!
Benton Aloe BHA Skin Toner | Link1 | Link2
Második üvegem belőle. :) A Benton híres a remek összetevőiről, az Aloe tonik talán az egyik legnépszerűbb termékük, tényleg jó! Már írtam róla egyszer, ha visszakeresnétek, a lényeg: aloe verás BHA tonik, ami nagyon gyengéd a bőrhöz! Jelenleg nem igazán bírja a bőröm a 2%-os BHA-t, így a Benton tonikhoz tértem vissza, abban 0.5%-os, akár minden nap is tudom használni.
Banila co. Clean it Zero | Link1 | Link2
Igen, kíváncsi voltam, hogy miért imádják olyan sokan ezt a balzsamos lemosót. A rajongás körülötte már-már zavaró :D Eddig engem is meggyőzött, de írok majd róla részletesen is :)
Etude House Precious Mineral Magic Any Cushion 15g SPF34/PA++ | Link1 | Link2
A "cushion" termékek egyre jobban elterjednek, én viszont még nem próbáltam egyet sem. Ezt Mint színben (zöld) vettem meg, mert ez jól halványítja optikailag a bőr pirosságát (nálam a pattanások helyeit). Igazából zöld színű korrektor vagy CC krém, nagyon örülnék, ha beválna. BB krém verzió is van belőle, az az egyik best seller az Etude House-nál, ha jól tudom.
Etude House Dear My Blooming Lips Talk | OR204 | Link1 | Link2
Egy szépséges koreai rúzs az Etude House-tól <3 A csomagolása csodaszép, de a színe is fantasztikus, épp ez van most rajtam, imádnivaló! :)

Rengeteg mindent kaptam még ajándékba: minták, teljes méretű maszkok <3

Ha valamiről érdekel titeket teszt, szóljatok! :)




10 comments:

  1. Mennyi aranyos termékek! Ilyenkor mindig annyira megkívánom a hasonlóakat, de mindig félek, hogy az én sápadt, száraz európai bőrömnek nem lennének a legjobbak :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Én is azt hittem régen, akármilyen hihetetlenül is hangzik ez most :D Viszont sok minden jobban bejön tőlök, főleg a bb krémek.

      Delete
    2. Pedig ez tök mindegy, az ázsiai bőrnek ugyanazokra a hatóanyagokra van szüksége, mint bármely etnikumnak. Plusz én azért szeretem az ázsiai cuccokat, mert ott a fehér bőr a menő, ezért sokkal világosabb bőrre is gyártanak alapozót, pirosítót stb., mint nálunk, ahol még mindig a barna a divat. Én meg nagyon fehér vagyok.

      Delete
    3. Drogériás és egyéb alapozók, ne is mondd... Nem elég, hogy egy márkánál sincs igazán világos bőrre való, de vagy csak narancssárga van vagy csak rózsaszín, így mindegyik elüt a sárgás bőrömtől... Az ázsiai bb krémeknél legalább van választék rendesen.
      Én a whitening hatástól féltem régen a koreai termékeket illetően, erre pont azt keresem mostanában. Az élet fintora :D

      Delete
  2. Makgeolli maszk :) a makgeolli az a rizspálinka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma is tanultam valamit, köszönöm! :)))

      Delete
  3. Nyáá, most már nekem is be kell szereznem egyet azokból a rúzsokból. Fáj a szívem érte, akárhányszor meglátom valakinél haul-ban... :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nagyon szép, és nemcsak a csomagolásra értem! :D

      Delete
  4. A Benton tonikról írjál légyszi! Én még keresem a tökéletes tonikot. :-) 0,5% szalicilsav valószínűleg csak a gyulladáscsökkentő hatás miatt van benne, és bőrsemleges pH-ja lehet, így nem hámlaszt. De szerintem ez pozitívum, én kb. 4 naponta használok egyszer 2% BHA hámlasztót, túl erős az napi használatra.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Én is egyre ritkábban tudom csak használni a 2%-osat. Végülis nem baj, csak valahogy visszavágytam a Benton-hoz, ezt már használtam, de írok róla majd még egyszer :) Nekem ez tetszett eddig a legjobban meg a PC Resist tonik, ha jól emlékszem :)

      Delete