OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Monday, December 15, 2014

Flow Agenda 2015

A legszebb határidőnapló, amit valaha láttam! :) A Flow magazin alkotói készítették, gyönyörű és inspiráló: Flow Diary 2015




Muszáj vagyok megosztani veletek boldogságom legújabb tárgyát :) Biztosan hallottatok már a Flow magazinról, ők készítették ezt a gyönyörű határidőnaplót, ami egyben jegyzetfüzet és napló is. Minőségi darab, egyből kiszúrtam a polcon, a többi nem versenyezhetett vele. Az illiusztrációk nagyon szépek, változatosak, kapunk néhány matricát is hozzá, a szerkezete jól átlátható és praktikus. Találunk benne inspiráló idézeteket, kitöltendő listákat, jegyzetelhetünk és még sorolhatnám. 
Magunknak vagy ajándékba is tökéletes, mert különleges, szép és hasznos, szerintem bárki örülne neki. Rákerestem, a neten is megvásárolható, egész Európán belül postáznak, így akinek megtetszett, annak linkelem is :)

LINK: Flow Diary 2015 (de vannak egyéb termékek is)







8 comments:

  1. Tényleg jól néz ki :) Nem hátrány, ha naponta többször előveszed :)

    ReplyDelete
  2. Naplót nem írok, de határidőnaplónak tényleg gyönyörű, bár (mivel nem magyar) engem zavarna, hogy nincsenek benne a névnapok... :)
    De egyébként tényleg szuperül néz ki, én is elfogadnám :D

    ReplyDelete
  3. Gyönyörű a grafikája, és szuperek a matricák hozzá! Viszont emiatt inkább egy emlék könyvnek használnám el és beleírnám az élményeimet matricákkal tarkítva... :))
    Kevésnek találom benne egy-egy naphoz a helyet. Egy előfizetéshez kaptam ajándékba egy kisebb naplót, annál minden naphoz van egy oldal. Lesz mit telefirkálnom. :D Az a szokásom, hogy írok egy listát, aztán áthúzom ami kész...utána megint írok egy listát azzal együtt ami kimaradt. És ez így megy a végtelenségig. Hogy vizuálisan könnyebben meg tudjam jegyezni a feladatokat, ezért muszáj leírnom. A végeredmény egy összefirkált, ripityomra tépkedett füzet..... :D Akkor is ha szép volt a borítója. Múltkor azt kérdeztem magamtól, hogy nekem egyáltalán minek kellenek ilyen szép füzetek?!

    ReplyDelete
    Replies
    1. én is pont ezt csinálom...örök ellentmondás

      Delete
  4. Tényleg csodaszép. Én mióta dolgozom egyre inkább leszoktam a határidő naplókról, pedig egyébként nagyon jó dolog. :)

    ReplyDelete
  5. Nagyon szép és különlegesen néz ki :) Szívesen tudnám magaménak én is, de így kifejezetten nem szoktam határidő naplókat venni.

    ReplyDelete
  6. Úúúú de jól néz ki! A matricák is... <3

    ReplyDelete