OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Thursday, December 4, 2014

Elfogyott | Újravenném? | November 2014

Novemberben a fürdőszoba polcáról kerültek ki leginkább az Elfogyott bejegyzés főszereplői: The Body Shop, Macadamia, Garnier, Andrélon stb. Újravenném ezeket?




A fürdőszoba üresebb lett, a képet elnézve, most már értem is, hogy miért :) Szinte minden onnan került ki.

Igen, újravenném...
Shakira Wild Elixir parfüm teszt | megvásárolható itt
Tavaly kaptam ajándékba, nagyon szerettem ezt a parfümöt, mert keleties, fűszeres, az ilyen illatok mindig közel álltak hozzám. Eddig talán egy Shakira illat volt, ami nem tetszett, minden más jöhet! :) Itt egyébként nem kapható egyik sem... :/
Háromszor vettem már újra, szeretem nagyon. Az összetevői jók (az illatanyagot kivéve), viszonylag könnyen beszerezhető, és az ára sincs az egekben, emellett jó termék, ezért biztosan használni fogom még a jövőben.
Rengeteg sminklemosót próbáltam már szemre, ez a jobbak közül való, az egyik kedvencem a drogériából. Bármikor újravenném, főleg akciósan :D Nagyon jól eltávolítja a sminket, nincs olajos érzet, nem irritál, nem látok tőle homályosan, szuper!

Újravenném, de...
The Body Shop Almond Body Butter teszt | megvásárolható itt
Nem ebben az illatban, de természetesen vennék még testvajat a TBS-tól. Ennek nem jött be az állaga, nagyon nem akart felszívódni, az illata is kicsit csalódás volt, túl édes (amúgy a mandula az egyik kedvenc illatom). Januárban vettem akciósan, ha jól emlékszem, így nem mondom, hogy rossz vétel volt, de pl. az argánolajos testápolóm ezerszer jobban tetszik :)
The Body Shop Blueberry Shower Gel teszt | megvásárolható itt
Nagyon sokáig elég egy ilyen tusfürdő, az illata ennek is finom, tartós, ahogy a márkától megszokhattuk. Ez határozottan jobb nyáron, mert ősszel már nem éreztem annyira izgalmasnak az illatot, de veszek még náluk tusfürdőt, az biztos, csak más illatban (jelenleg a Moringásat használom <3 ).
Ez az olaj annyira jó! Ápol, hihetetlenül puhává teszi a hajat, de nincs olajos érzet, az illata pedig WOW! Imádtam! Viszont tele van szilikonnal, sokan pedig a szilikonmentes termékekre szavaznak, így nekik persze ez nem jó, de mindenki másnak ajánlom, csak az ára elég húzós, azért is került ebbe a kategóriába :(

Nem venném újra...
Andrélon Care & Repair Créme teszt | megvásárolható itt
Sajnos tavaly télen sikerült pár olyan Andrélon terméket beszerezni, amik egyáltalán nem jöttek be, ez is ilyen volt. Ez egy egyszerű krém, ami védi a hajat, nem is kell kimosni, én a hajvégekre szántam, de nem tetszett, amit a hajammal művelt, így balzsamként használtam el, úgy teljesen jó! :D Viszont nem venném újra, az biztos.




14 comments:

  1. Nagyon tetszett!:) Megelőztél, mert én is most írom az elfogytak bejegyzésemet. :P A Garnieres sminklemosót már próbálgattam de még nem igazán győzött meg...:/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Én drogériában nem találtam jobbat ettől, a többi meg árban kicsit húzós :(

      Delete
  2. a macadamiabol itt ugyanez a méret 3400ft-nak megfelelő ősszeg...de amit linkeltél ott nem látom ezt a kicsit mondjuk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ez a kicsi egy készletben volt, nem tudtam, hogy magában is kapható, így a nagyot linkeltem, aminek az ára nem igazán tetszik... :D

      Delete
  3. itt webshopokból lehet rendelni :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ó, szuper! Elég sokáig tart a kicsi is, annyi pénzért megéri! :)

      Delete
  4. most rendeltem egy 10ml-eset utazáshoz, az egy ezres volt. de biztos van valami webshopban, ahonnan te is tudsz rendelni, az nem létezik, hogy ne legyen. egyébként nem válaszoltál az emailre...na de nem akarom erőltetni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Egy ezres? Az igen!
      Az e-mailezési szokásaim rettentőek, tudom :( Vagy egyből válaszolok vagy csak jó későn :/ Ki kellene találnom valami rendszert, mert ez már nem állapot :( Most épp harmadik napja a Mikulást ünnepeljük (kivagyok vele), de azért remélem, hogy lesz időm az e-mailekre is. Kommentekre is most tudok válaszolni, még ezzel is elcsúsztam :/

      Delete
    2. ja értem :) jó jó, csak nyugodtan! csak már azt hittem, valamiért unszimpatikussá váltam, de azt megértem ha nincs időd :)

      Delete
  5. Pont fogyóban van nálam ez a TBS testvaj, nagyon fura, hogy a bőrünk mennyire más, nekem szinte túl hamar beszívódik :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ó, nekem zsírosabb a bőröm, nem is igényli annyira a kenegetést. Régebben volt a Chocomania testvaj, na az aztán nekem még ettől is lassabban szívódott fel, de imádtam az illatát :D Nem tudom, volt-e olyan neked? :)

      Delete