OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Wednesday, November 26, 2014

Unboxing | WishTrend Csomag | Koreai Termékek | Black Friday Akció

I've got some new Korean products to show you, so let's do an unboxing post! :) | Újabb koreai termékek érkeztek: WishTrend rendelés.




Egy régebbi (talán két hónapja adtam le a rendelést, ha nem több) WishTrend csomagomat szeretném most megmutatni, mert jelenleg a Black Friday akció tombol náluk, talán találtok valamit, ami szimpatikus és jó áron van :) November 30-ig tart.

Az O.S.T. C20 Serum C vitaminos szérumomat leejtettem, összetört, még szerencse, hogy nem volt már sok benne. Újravettem tehát, ez volt az a termék, ami miatt járt az ingyenes posta (a Black Friday akció miatt most nem él ez az opció, de egyébként mindig van pár termék, ami ingyenessé teszi a postázást), most ezen a héten 45%-os kedvezménnyel vásárolható meg! Nagyon lelkesen használtam hónapokig, aztán próbálkoztam más C vitaminos termékekkel, de egyelőre visszatértem ehhez (minden más szérum, amit kinéztem sokkal drágább :( ).
Nagyon kellett egy jó fényvédő, hetekig keresgéltem, végül erre esett a választásom. A Tosowoong Soft Touch SPF 32 fényvédőből mintáim voltak, nagyon szerettem ezt a krémet, így megvettem teljes méretben is, egyébként nem drága teljes áron sem, ez is egy ok volt a vásárlás mellett.
A webshop saját beauty dobozokat is árul, az egyik ilyen a Bestseller Trial Kit, ami tele van mintákkal, és csak $3.99-be kerül. Azóta sajnos ez már nem elérhető, most látom :(

A következő kettő nem a csomag részre volt, de azért megmutatom. Tesztelésre érkezett két Klairs termék (a WishTrend saját márkája): a Klairs Gentle Black Sugar Facial Polish arcradír (jelenleg 35%-kal olcsóbb!) és a Klairs Gentle Black Deep Cleansing Oil olajos lemosó, amit 25%-os kedvezménnyel kapunk meg a héten! Hamarosan jön a teszt! :)

Néhány kód, ami talán érdekelhet titeket:
$59 rendelés felett nincs postaköltség.
Mitesszer eltávolító ajándékba a WISHGIFTNOV2014 kóddal
$5 kedvezmény a 262126403 kóddal
Minden egyéb kód az oldalon megtalálható.





Néhány termék, amire érvényes a Black Friday akció:


9 comments:

  1. Szia!
    Nagyon jónak tűnnek! :) Iherben nem szokott lenni black friday, nem tudod?köszi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szia!
      Nem szokott lenni, de minden évben követelik a vásárlók, talán idén beadják a derekukat :D Bár pont másfél hete volt 20% kedvezmény mindenre, azért reménykedem, hogy lesz idén valami akció, de nem valószínű. Ha lesz, írok a blogon róla :)

      Delete
  2. Nice products. The cleansing oil smells amazing, I did a review on it yesterday. I also loved using the OST vitamin C serum :)

    ReplyDelete
  3. Szia! A C20 szerum arat osszehasonlitottam az e-bay-es arral, es ott euroba atszamolva csak picit dragabb, de ingyenes a shipping, nem kell melle mast rendelni. Onnan is beszerezhetem, tehat nem lesz hamisitott vagy ilyesmi?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha csak a szérum kell, akkor biztos lehet találni eladót, aki olcsóbban adja. Csak arra vigyázz, hogy megbízható legyen, nehogy hamisítványt kapj. Az én kedvenc eladóimról írt posztomat a blog jobb oldalán megtalálod :)

      Delete
  4. Amugy hirtelen azt hittem, hogy ez egy masik "Wish", ugyanis par napja letoltottem egy applikaciot a telora, ami gyakorlatilag e-bay cuccokat arul, csak kicsit izlesesebben talalja, meg sztem a szallitas is mashigy tortenik

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bocsi beakadt a billyentyuzet... Szoval annak az appnak is Wish a neve, en arra hasznalom, hogy az ott elem kerulo cuccokat atmasolom e-bayre, es onnan rendelem meg;)

      Delete
    2. Nem ismerem, mert nem használok sok applikációt a telefonon, a laptop a mindenem :D Ha nem rendes webshop, akkor inkább ne onnan rendelj, de ahogy írod, nem is úgy szoktál vásárolni :) Ha jó ötleteket ad, akkor viszont mindenképp hasznos :D

      Delete