OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Sunday, November 9, 2014

Unboxing | Haul | Etude House | Koreai Termékek

Csomag érkezett Koreából tele Etude House termékekkel! Véletlenül sikerült így, de most már legalább tudom, hogy melyik a kedvenc koreai márkám... :D Paletta, alapozó, pirosító, tus stb.




Posztíráskor vettem észre, hogy csak az Etude House márkától rendeltem termékeket, pedig tényleg nem volt ez a szándékomban :D Persze, ez az egyik kedvenc márkám, így nem meglepő, de azért vicces egy kicsit :)
Rengeteg koreai webshopot fedeztem fel az utóbbi hetekben, hónapokban, mostanában ezeket böngészem inkább, ma pedig a KollectionK.com oldalról rendelt dolgokat mutatnám be.

A többségük újdonság, de limitált kiadás, ezért ebben a bejegyzésben szeretnélek megkérni titeket arra, hogy ha valamiről érdekelne teszt, akkor szóljatok, én pedig sietek vele. A csomag nem mostani, a termékek többségét már régóta használom, csak be kell fejeznem a posztokat :)
Kaptam két terméket ajándékba, az egyik egy TonyMoly Intense Galactomyces First Essence (de cuki neve van: Galactomyces!), aminek nagyon örülök, mintha olvastak volna a gondolataimban (ilyet akartam, csak a Missha-tól), a másik egy Holika Holika lakk (most télre ez a szín, annyira nem hoz lázba), és természetesen pár minta is lapult még a dobozban :)

A csomag tartalma:

Elég új, de találtam egy tesztet, ami után már adtam is le a rendelést, nagyon meggyőzött! Az első pillanattól fogva imádom, nem is értem, hogy miért nem próbálkoztam eddig koreai alapozókkal! Pure színben rendeltem meg, ami a legvilágosabb, de ebből legalább van sokféle árnyalat. Vagy itt: ebay-n.
Nagyon tetszett a Princess Happy Ending kollekció, nem is igazán tudtam választani, de a pirosítók a legszebbek szerintem. Gyönyörűséges, imádom nézegetni! :) Vagy itt: ebay-n.
Kb. másfél éve néztem ki, tetszett, hogy egy highlighter szín is van benne (szemöldökcsont kiemelésére). Olyan sokszor pakoltam már ki-be a kosaramba, hogy most végre beadtam a derekamat :) Vagy itt: ebay-n.
Ó, igen, ezt is mutattam már, a két új őszi Etude House palettát. Nagyon sokat gondolkoztam, hogy melyik is kell nekem a kettő közül (mind a kettő kell, nem arról van szó :D ), végül erre esett a választásom, ezt jobban ki tudom használni, bár a másik is izgalmas :) Soha nem volt még koreai szemhéjpúderem, itt volt az ideje! :D Vagy itt: ebay-n.
Ezt a cukiságot soha nem láttam még, bár most látom, hogy ebay-n is van, csak drágábban. Olcsó volt, nem tudtam nemet mondani :) Vagy itt: ebay-n.
Szintén régi kívánságlistás darab. Ezer éve nem volt ilyen típusú szemhéjtusom, ez pedig nem drága, több színben is kapható (barnát választottam). Vagy itt: ebay-n.
Másik kívánságlistás... Itt olcsóbb volt, mint ebay-n, én pedig szerettem volna egy minőségibb műszempillát, ami lehetőleg nem túl mű, így a 01 Volume-ra esett a választásom, ez nagyon természetes. Vagy itt: ebay-n.












20 comments:

  1. Szia! Kicsit off, de ez egy relative ertekesebb csomag.... En is Hollandiaban elek, es ebayrol eddig max 30/35€ ertekben rendeltem. Tudsz valamit a vamokrol? Pl szeretnem megrendelni Paulatol a C vitaminos szerumot, de ha a 40€ utan meg vamot is kell fizetni, az nem lesz tul barati...
    Ja ezert is tetszik a blogod: nev, lakohely, eletkor, stimmel, mintha magamat olvasnam;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szia! Köszi szépen, örülök, hogy tetszik a blog <3 :)
      Koreaiaktól, kínaiaktól merek nagyobb összegben rendelni, mert ők olyan összeget írnak a csomagra, amit nem fognak megvámolni, meg ajándékként adják fel.
      A nem európai/ázsiai webshopokkal lehet viszont probléma, mert ők a teljes értéket írják rá, aztán ha pont kifogják a vámosok a csomagot ellenőrzésre, akkor fizetni kell. A hollandok kicsit máshogy számolnak, mint a magyarok, itt rátesznek kb. 19 euro kezelési költséget, aztán pedig pár százalék áfát, most fejből nem tudom, hogy ez mennyi. Egyszer történt ilyen velem, az egy ausztrál webshop volt, amerikaiakat szerintem nem néznek át annyira a holland vámosok, mert elég sokszor rendeltem már az USA-ból 22 euro felett (22 euro felett kell elvileg fizetni és a postaköltséget is beleszámolják). Amerikai ebay-s eladótól is vásároltam már, az is egy Paulas Choice termék volt, probléma nélkül megkaptam.
      Nem mondom, hogy nem fognak megvámoltatni, 100%-ra nem tudom ígérni, de nekem még nem kellett soha fizetnem, ha az USA-ból vag Ázsiából rendeltem :)

      Delete
  2. Húúú... De sok féle dolgot rendeltél, már alig várom a teszteket! :)
    Egyébként tényleg olyan rengeteg koreai terméket rendelsz, el szoktad haszálni ôket?

    ReplyDelete
    Replies
    1. A koreai termékeket szinte mindig el tudom használni, mert vásárlás előtt elolvasok annyi tesztet, hogy tudjam, jó lesz-e nekem, ritkán csalódom így :) Sminkterméket régen vettem már (kivéve bb krém, de azt majdnem minden nap használok, gyorsan fogy), ebben a csomagban meg inkább azokra esett a hangsúly. Egyébként van "Elfogyott" rovat a blogon, ott látszik a havi "termés" :D

      Delete
  3. Na jó, ezek mind rajta vannak az én kívánságlistámon is, kivéve a műszempillát, mert arról nem is tudtam, de most majd azokat is megnézem jobban. :O Ez a Princess kollekció pedig annyira szép lett (főleg ezek a pirosítók és a rúzsok), pedig én aztán nem vagyok egy nagy rózsaszín-királylány fanatikus.
    A palettából szívesen megnézném mit hozol ki, egyébként. :) Én végül a Bloody Halloween-t választottam és a krémes rúzs-szemhéjfesték(?) kivételével nagyon jól ki lehet használni. Te nem lepődtél meg, mikor megjött, hogy milyen picike? Persze azóta rájöttem, hogy így praktikusabb, meg igazából bőven elég, a koreaiak ilyen "minél kisebb helyen, minél több mindent" elven gyártanak, de azért furcsa volt elsőre.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Én sem vagyok oda a rózsaszín dolgokért, de a Princess kollekció tényleg csodaszép. Azt kicsit sajnáltam, hogy pl. a rúzsokból nincs olyan színű, amit nappalra is felkennék (a vörös és a lila nekem nem az).
      Jaj, a paletták közül választani nagyon nehéz volt, mert mind a kettő pont "nekem való" lett, de az az igazság, hogy nagyon elégedett vagyok ezzel, amit megrendeltem, minden szín bejött, ma is azt használtam egyébként :) Egyetértek, picike, de 6 színnek nem is kell túl sok hely, kifejezetten tetszik, hogy ilyen helytakarékos :D

      Delete
  4. A palettáról és az alapozóról mutathatnál tesztet meg sminket is. :)) Ezekre kíváncsi vagyok!

    ReplyDelete
    Replies
    1. A paletta teszt kész, jön a héten, az alapozóra még várni kell kicsit :)

      Delete
  5. Mindig olyan szupi dolgokat rendelsz, hogy csak pislogok :-D

    ReplyDelete
  6. Annyira cukkerek ezek a koreai cuccok, megőrülök mindjárt. :-D A fotóid meg csodaszépek! :-* Bárcsak tudnék így fotózni, ilyenkor úgy irigykedek. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ó, köszönöm szépen! Ha tudok a szabadban fotózni, akkor szebbek a képek, a fény a legfontosabb, az meg bent a házban nekem nincs :/

      Delete
  7. A palettáért én is odavagyok *-* úgy örülök hogy megrendeltem őket, viszont fura volt számomra az illatuk, a Bohemian Soul-ban az Apricot Jam krémes ajakra etc való hát.. nem érdemes megnyalni a szánkat ha az rajta csücsül, mert valami iszonyatos az íze, viszont a Zombie Kissnél ezzel nincs gond : O Remélem még kijönnek ilyen szuper palettával, valami csupa matt-al mondjuk és élénk színekkel a look at my eyes caffee vonalukból *-* aaa de szuper lenne!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Még nem szagoltam bele, az pedig nem rémlik, hogy használatkor éreztem volna valamit, de legközelebb megfigyelem :D Én is remélem, hogy lesz még idén paletta, az a szokásos 10 vagy 12 darabos, ami az elmúlt években is volt. A csupa matt jó ötlet, vevő lennék rá! :)

      Delete
  8. Koszonom szepen az infokat a vamrol, ezek szerint proba cseresznye:/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igen, sajnos az. Remélem minden renben lesz, ha rendelsz :)

      Delete
  9. Ismét egy jó kis válogatást mutattál meg nekünk, ezt most találtam, szerintem méltán megérdemelnéd, hogy te is kapj egy ilyen dobozkát: http://mmnoob.blogspot.ca/2014/11/offically-etude-houses-newest-pink-bird.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ó, köszi a linket és a kedves szavakat :)
      Nem bánnám, ha ilyen csomagok érkeznének hozzám, az tény :D

      Delete