OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Monday, November 3, 2014

ÚJ | Memebox x Pony Paletta

Koreai legnagyobb beauty guruja, Pony és a Memebox közös palettája mától kapható! Nayon szép színeket válogattak össze: Memebox x Pony




Én már meg is rendeltem JAJ! :))))
Akik szeretik a koreai blogokat, videókat, azok Pony nevével már biztosan találkoztak: blogot vezet, az InsiteTV-n videókat láthatunk tőle Pony's Diary címmel stb. Ő a leghíresebb koreai beauty guru, a Memebox pedig egy nagyszerű palettát adott ki, amit Pony tervezett. Koreában már régebben megjelent, hatalmas sikere lett, de mától mindenki számára elérhető. Az ára meglepő, többre tippeltünk (sokan $35-ért vásárolták meg, amíg csak Koreában volt kapható), ma viszont kiderült, hogy $18 dollárba kerül :)
A minták és tesztek alapján a minősége nagyon jó, a szemhéjpúderek a natúr színek kedvelőinek kedveznek, nekem tetszenek nagyon :)
Sajnos az oldal népszerűsége miatt már nem nagyon osztogatnak memepontokat, és az $5 kedvezmény is csak akkor jár, ha $30 dollár értékben rendelünk, de azért megosztom a kódot: EXJZVH

A Memebox oldalán megtaláljátok a palettát:

Alig várom, hogy megérkezzen! :)






10 comments:

  1. Szemeztem vele én is, mert tényleg gyönyörűek a színek a külföldi swatchok alapján és az ára is elég baráti. Egyedül az tart vissza, hogy pont a jobb oldaliak a legszebbek, azokat használnám a legtöbbször (főleg így ősszel-télen) és persze azok a csillámosak, én meg inkább "mattos" leány vagyok. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pedig nagyon szép az a 4 szín is, nekem pont azok a kedvenceim, főleg az a rose gold, jaj de csodás! Én megrendeltem, annyira "én vagyok", úgy érzem, az összes szín nekem való :)

      Delete
  2. Pony memebox *-* Mindig sajnálom a pénzt rá, de ez nagyon gondolkodtatóba ejtett! A dobozban am csak a paletta szerepel csak, vagy ezt nem lehet tudni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. A paletta szerintem csak. Ha megérkezik, akkor kiderül, de nem hinném, hogy tennének bele mást is. Ha ez segít a döntésben, egy tipp: az októberi kód még érvényes és nincs hozzá rendelési minimum, $5 dollár kedvezmény: RFKR :p

      Delete
    2. Jaj, most ezt miért kellett? Van 3 MEMEpontom, most ez a kód, muszáj lesz megrendelnem (Te tehetsz róla), 17$-t csak megér, bár azt olvastam, hogy kell alá azért alap, hogy tartós legyen. :-S
      Ponyt nem ismertem, pedig sok koreai terméket vettem már és elég sok blogot olvasok, nem is értem ő hogyan maradt ki.

      Üdv.:

      Egy másik (itt 3.) Viki.

      Delete
    3. Bocsánat :((( :D
      Alap nélkül úgysem használnék semmit, szóval nekem nem probléma :) Viszont szép pigmentáltnak tűnnek a színek, még a mattok is, ennek örülök. Pár blogger szerint a minőség jobb, mint pl. az Etude House szemhéjpúdereknél, szóval elég nagy az elvárásom, mert pl. én szeretem az Etude House palettámat nagyon :)

      Delete
  3. Húú ezek pont nekem való színeknek tűnnek, és az ára is meglepően baráti!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Én is úgy érzem, hogy nagyon illenek hozzám ezek a színek, meg is rendeltem a palettát :)

      Delete
  4. Szuuuper:) Epp toltogetem a megrendelo oldalt :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaj, szuper! :)

      Igazán megkaphatnám már!!!! :D
      Kicsit sem vagyok türelmetlen, áááá :DDD

      Delete