OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Thursday, November 13, 2014

Egyszerű, 2 Perces Smink Rejtett Szemhéjra

Két perc alatt olyan sminket készíthetünk, ami rejtett szemhéjon megállja a helyét és egyben természetes is. Csak pár szemhéjpúder és ecset kell hozzá.






Gyakran sminkelőknek nem fogok semmi újat mondani, de a ritkábban sminkelő, szintén rejtett szemhéjjal rendelkező olvasóimnak talán hasznos lehet ez a poszt! :) 

Hozzuk ki a legtöbbet rejtett szemhéjunkból 1-2 perc alatt!

Mielőtt sminkelni kezdtem volna, azt sem tudtam, hogy rejtett szemhéjam van, nem hallottam még erről a fogalomról. Aztán sokat bosszankodtam, hogy hiába fotózom le a sminket, soha nem lesz elég szép a képen, nem értettem miért. Hamarosan rájöttem, hogy mi is az a hooded eyes, elkönyveltem magamban, hogy akkor nekem a rejtett szemhéjamból ki kell hozni azt, amit lehet, nem kell idegeskedni a nem sikerült blogos képek miatt :)

Azért szeretem ezt a sminket, mert pillanatok alatt elkészül, természetes, de a hatása igen látványos. Az Urban Decay Naked Basics (teszt) palettát használom, mert ebben minden szín megtalálható, amire szükségem van, de bármelyik más márka színei között is találtok ilyeneket. Bdellium Tools ecseteket használok, de ezek nagyon népszerű formák, minden márka gyárt ilyeneket :)

Ha valakit érdekelnek az általam használt termékek:

Urban Decay Naked Basics akciósan, nincs postaköltség: itt LINK
Urban Decay Naked 2 Basics akciósan, nincs postaköltség: itt LINK (ezt úúúgy szeretném, de az első nekem hasznosabb, több a highlighter szín benne, azokból sokat használok)
Bdellium Tools ecsetek: itt LINK

1. Felvittem egy szemhéjalapozót, mert anélkül túl hamar lekopna a smink a rejtett és olajos szemhéjamról. Itt az Urban Decay Primer Potion-t használtam Eden színben, ami sárgás és matt, de a kedvencem az Etude House Proof 10 Primer.
2. A mozgószemhéjra és a szemöldök alá kerül a legvilágosabb szín, ami én nálam általában a Foxy és W.O.S. keveréke. A lényeg, hogy világos legyen, mert ezeket a részeket szeretnénk kiemelni, rejtett szemhéjnál ez különösen fontos, mert a mozgó rész nálunk alig látszik alapállapotban.
3. A mélyítővonalba felvittem egy matt színt: világosabb barnák közül válasszatok, én itt a Naked 2 árnyalatot használom, ez ide tökéletes. Ezt a lépést azért nem érdemes kihagyni, mert a szemhéj mozgó részére lógó bőrt így toljuk optikailag hátra, kevésbé lesz feltűnő ezek után.
4. Az alsó szempillákhoz is szeretek egy kis színt felvinni, ide egy picivel sötétebb barnát használok, ami a Faint ebből a palettából. 
5. Fekete szemhéjpúdert (Crave - ebben a palettában) viszek fel a felső szempillák tövébe. Ez az ecset erre nagyon jó, de pl. ferde tusecset is jó vagy valami ehhez hasonló. Barna színt is használhatunk, akkor még természetesebb lesz a hatás, de én ennyi feketét megengedek magamnak. Szerintem látszik, hogy milyen jót tesz a tekintetnek, kiemeli a szemet, de mégsem hivalkodó. Persze, használhatnék tust, szoktam is, főleg barnát, de azzal kicsit tovább pepecselek, ez hamarabb megvan. Vastag tusvonalat amúgy sem érdemes rejtett szemhéjra húzni, de a szempillák tövében egy kis szemhéjpúder csodákra képes :)
6. Természetesen kell még egy kis szempillaspirál, főleg az én láthatatlan pilláimra... :D Kész is vagyunk!

A paletta állapotából láthatjátok, hogy ezeket a szeméjpúdereket nagyon sokszor használom :) Ez pedig a kedvenc szuper gyors sminkem, amivel szalonképessé teszem magam :D




6 comments:

  1. Viki, te vagy az én rejtettszemhéj-virtuózom :) Milliméterre ugyanilyen szemberendezésem van :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tényleg? Csak nem rokonok vagyunk? :DDD
      Én nem szeretem a szemformámat :( de pl. ezzel az egyszerű sminkkel sokkal jobban érzem magam :)

      Delete
  2. Nagyon ritkán sminkelek, pont a rejtett szemhéjam miatt, úgyhogy nekem nagyon hasznos volt ez a kis útmutató. Köszönöm. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Örülök, hogy hasznos volt! :) Szerintem szeretni fogod ezt a sminket magadon :)

      Delete
  3. tényleg egyszerű, de sokat dob a látványon:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igen, ezért szeretem, meg persze, mert ha lusta vagyok, de normálisan akarok kinézni, ez telitalálat. Ma is így sminkeltem persze.... :DDDD

      Delete