OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Friday, November 28, 2014

My 10 Essentials

10 very important things in my life! :) | 10 dolog, ami hozzátartozik a mindennapjaimhoz :) My 10 Essentials.





1. Green Tea
Minden reggel iszom zöldteát a reggeli mellé (vagyis után). Le akartam szokni az energiaitalról, de kellett valami más, amiben van egy kis koffein, hogy felébredjek, így jött képbe a zöldtea. Hamar megszerettem, bár egyébként minden teát imádok, kivéve a narancsot, mert az olyan, mintha meleg fantát innék :D (a barátom kedvence...)


2. Laptop
Mindig is szerettem a számítógépeket, az internet pedig csak rátett egy lapáttal.


3. Candles
Imádom a gyertyákat, főleg az illatosabbakat :) Vicces, de soha nem volt még semmim a Yankee Candle márkától. Tényleg annyira jobb, mint a többi? Pár napja nézegettem webshopokat, de jobban örülnék, ha boltban is megszagolhatnám őket, így nem rendeltem semmit. Még! :D


4. Notebooks
Egy dolgot nem szeretek elektornikus módon csinálni, az pedig a jegyzetelés, ezért mindig van egy-két füzetem a gondolataimnak, fontos dolgoknak.


5. BB Creams
Mióta megismertem a koreai bb krémeket, nem igazán használok mást.


6. Mp3 Player
Én megmaradtam az mp3 lejátszóknál. Ami pedig a zenét illeti, nem is tudom mi lenne velem a napi adagom nélkül. Music is my religion.
Ó, egyébként a pop-rock-latin a kedvencem, a dance és hasonló műfajokkal pedig ki lehet kergetni a világból :D


7. Scarves
Évszaktól függetlenül képes vagyok bármikor sálat hordani. A torkom elég hamar megfájdul, itt meg mindig fúj ez az őrült holland szél, kell a sál, de nem bánom :)


8. Cell phone
Nincs sok applikáció a telefonomon, de ami megvan, azt elég gyakran használom. Pl. játékok nem érdekelnek egyáltalán, de az instagram a mániám :D A 9gag is kedvencem volt hónapokig, de már lefekvés előtt inkább olvasok, és nem telefonozok, így nagyon régóta rá sem néztem.


9. Books
Mert olvasni jó! Pár napja feltöltöttem a virtuális könyvtáramat pár most népszerű alkotással (Gone Girl, If I Stay, Eleanor & Park, The Hundred-Year-Old Man Who Climbed Out of the Window and Disappeared stb.), remélem jók lesznek :)


10. Fossil Watch
Ékszert nem igazán hordok, de az órámat nagyon szeretem.



23 comments:

  1. Hű, ha össze kellene szednem a 10 dolgot, ami nélkül nem nap a nap, akkor:

    1. kávé
    2. beszélgetés a szüleimmel
    3. telefon (bár néha szeretném, hogy legyen...)
    4. Elza - ő az én ebook olvasóm, és IMÁDOM
    5. BB krémek - kell a lelkemnek :]
    6. villakarkötő - a nagypapám csinálta, és minden nap rajtam van
    7. vízvízvíz - tudatosan figyelnem kell a folyadékbevitelre
    8. valami nasi - egy müzliszelet, egy darab csoki, egy süti, bármi. Szükségem van az édesre
    9. zuhanyzás - a víz megnyugtat. Ha kell, egy nap háromszor
    10. írás - szükségem van arra, hogy rendszeresen írjak

    (Könyvek közül ajánlanám: The edge of never, Marked Men sorozat, Hopeless...)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Az eredeti 15-ös listámban volt pár dolog, amit említettél :)
      Az ajánlásokat nagyon szépen köszönöm :)

      Delete
  2. Awww a Yankee Candle mánia, sokáig ellenálltam én is, és csak kíváncsiságból rendeltem néhány tart-ot. Aztán teljesen belebolondultam, tényleg és és föld a különbség. Szóval ha nem akarsz te is függővé válni, ki ne próbáld. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ajaj, akkor lehet távol kell magam tartani a márkától :D

      Delete
  3. Az én 10 dolgom, reggeltől estig:
    1. reggeli: Akármikor kell elindulnom itthonról, akár reggel ötkor is képes vagyok reggelizni, mert anélkül nem működöm.Általában müzlit eszem joghurttal.
    2. smink: Úgy érzem, minden helyzetben szükségem van némi sminkre, hogy vállalható legyen a fejem
    3. ebéd a "gyárban" a kolléganőkkel: Ha csak tehetjük, aki délben épp benn van a szobában a kolléganők közül, azokkal kivonulunk a konyhába közösen ebédelni. Ez elég nagy szó, mert kötetlen munkaidőben dolgozunk és sokat dolgozunk irodán kívül, illetve van, aki otthonról dolgozik gyakran, de a közös ebéd rituáléja mindenkinek fontos.
    4. Nagy kancsó tea, amit nap közben megiszok. Egy Ikeás kancsót tartok a munkahelyemen, már attól is jobb a kedvem, ha nézem pl. a szép piros erdei gyümölcsös teát a kancsóban. Egy üveg bögréből iszom, egyszerűen jó látni a tea színét benne.
    5. Beszélni anyuval: hiába vagyok már túl a harmincon és élek kapcsolatban, mindkettőnknek fontos, hogy beszéljünk- általában olyankor, amikor menet közben vagyok, szóval nem a párom untatom azzal, hogy anyuval "főzünk" vagy női témákról beszélgetünk.
    6. séta a metrótól: felszállhatnék egy villamos megállót még a metrótól hazáig, de ennyi séta kell, a munka után jólesik kiszellőztetni a fejem
    7. körömlakk: mindig valamilyen színű a körmöm, anélkül "kopasznak" érzem
    8. a tabletem- amióta megvan, nem könyvet viszem az ágyba, hanem őt
    9. egy jó fürdő a kádban: téli időszakban jobban szeretem, mint a zuhanyzást. Felmelegít, ellazít, megnyugtat.
    10.az ékszereim: a gyűrűm, fülbevaló, nyakláncom éjszakára sem veszem le. Fehérrany gyűrűim, ezüst fülbevalóm és nyakláncom van, egy jó ideje már nem kedvelem a bizsukat, hanem az egyszerűbb, finomabb ékszereket szeretem. A fülbevalóim kis pici "bogyó" típusúak, semmi lógósat nem viselek el. A három legnagyobb kedvenc egy szív forma (anyutól), egy végtelen jel és egy angyalszárny formájú pár.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaj, nagyon jó volt olvasni, köszi szépen, hogy megírtad ilyen részletesen :)
      Az első pár pont rám is nagyon igaz, főleg a reggelizés :D

      Delete
  4. ahh ne már 3.jára kell megírnom ezt a kommentet...

    ReplyDelete
  5. nem értem mi a baj. bezzeg az az egy mondatot elküldi...na szóval. én nagyon szerettem volna, hogy szeressem a yankee candle-t, mert mindenki folyton arról áradozik, meg olyan szépek a gyertyák, meg a fantázianevek, hogy minden szezonban kijön egy új kollekció, stb. sokáig jártam az üzletbe szaglászni, vettem több gyertyát, autóillatosítót is, stb. megbeszéltem az eladó csajjal, hogy melyik méret hány négyzetmétert illatosít be, ilyenek. ennek ellenére volt olyan gyertyám, aminek semmi illata nem volt. aztán ami miatt nem sikerült megszeretnem a márkát, vagyis be kellet vallanom magamnak, hogy nem szeretem...az az, hogy bár állítólag természetes anyagokból készülnek, néhány virágillatot kivéve, én nem tudnám megmondani, hogy milyen illatokat érzek a gyertyákban. pl. mikor megszagolsz egy epres bodyshop tusfürdőt, azt tudod, hogy eper lekvár. én az ilyen tiszta illatokat szeretem, ha csak egy keveréket érzek, akárhogyis, az nekem mesterségesnek tűnik. ízlések és pofonok...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszönöm, hogy megírtad Ettől tartottam, hogy így fogok majd én is csalódni. Ahhoz meg elég drága egy rendes méretű gyertya, hogy alig legyen illata, ajaj :( Akkor online biztos nem rendelek, ki tudja mit fognék ki.
      A komment meg... Nem tudom, nagyon furcsa, nekem is bajom van vele, de egy ideje mindig másolom az üzenetemet, mielőtt rányomok a küldés gombra, mert tuti akkor szórakozna velem a Blogger, amikor valami jó hosszú kommentet írok....

      Delete
    2. igazán nincs mit, esetleg a midnight jasmine-t tudom ajánlani, annak tutira virágillata van, és eléggé érződik is...ha szereted a jázmint. bár most nem túl szezonális XD de biztos találsz valamilyen lakberendezési boltban néhányat, amit megtudsz szagolni...? ja, mostantól én is másolni fogok :P

      Delete
    3. A környéken még nem láttam ilyet, de most karácsonyra mindenképp szeretnék pár gyertyát venni. Most is 5 ég egyszerre :D (ha a kicsiket is számolom)

      Delete
  6. A zöld tea nálam sem maradhat el reggelente, imádom! Az epres a kedvencem :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Az enyém csak sima, de az epres nagyon jól hangzik :)

      Delete
  7. szerintem nekem most a 10 essentials:

    1. kávé...az folyik az ereimben.
    2. arcápolási rutin (azért írom így, mert kizárt, hogy ezzel kapcsolatban egy dologra tudnék szorítkozni XD)
    3. vlogok, beauty videók nézése...ha egy kedvencem sem tölt fel videót, az a nap már rosszul indul :S
    4. pusheen küldése a hugomnak, vagy pandadog küldése, napi hangulathoz igazodva :D lényeg, hogy egyet sírunk, vagy nevetünk.
    5. beszélgetni valakivel, aki szimpatikus, akár online, akár élőben, akár régi barát vagy új ismerős
    6. rúzs: mielőtt kilépek az utcára, mindenképpen, lehetőleg mindennap másik :P
    7. sál: na ez a másik, ami nélkül már nem mehetek ki :P a kedvencem egy reserved sál, narancs/fehér/barna, imádom a színeit, egy pohár forró csokira emlékeztet,? vagy valami ilyesmi XD
    8. esti zuhanyzás soap&glory termékekkel…már tudom milyen illata van a mennyországnak
    9. hello kitty-s/miffy-s pizsama…ezekben vagyok igazán önmagam :P
    10. elektromos takaró/ágymelegítő, hihetetlenül kellemes, és mindig elandalít
    +1-nek beírnám a párásítót…

    ReplyDelete
    Replies
    1. Elektromos takaró óóóóó de jó lehet!
      Régen én is imádtam a youtube-os videókat, de már alig nézek valamit, inkább vlogok "érdekelnek", legalább van mit nézni evés közben, de amúgy nem indítom el csak úgy. Kik a kedvenceid?

      Delete
    2. nagyon jó, csak ajánlani tudom tényleg!
      én is azt vettem észre, hogy mostanában kicist jobban szeretem a vlogokat, de ott meg még nehezebb olyat találnom ami tetszik. akiket nézek: patricia bright, essiebutton, bubzbeauty, lauravitale, coffeebreakwithdani, stylesuzi, clothesencounters, fromheadtotoe, allisonanderson( régen amarixe), meg persze zoella, michellephan, beautycrush... rajtuk kívül még sok feliratkozásom van, de a többieket nem szeretem/követem annyit. vlogok pedig: bubzbeauty, essiebutton, néha zoella és patricia vlogjai. patricia-t imádom, de azt vettem észre, hogy a vlogjai kicsit szétszórtak...vagy hogy is mondjam. meg szoktam nézni zoella barátjának a vlogjait is, pointlessblogtv...sajnos akik a legszimpatikusabbak, nem nagyon szoktak vlogolni :S és te kiket nézel?

      Delete
  8. Nagyon tetszenek a képek! Ami nekem is stimmel: Tea, vegyesen iszok teát, kávét (mármint egyik nap ezt egyik nap azt :D). Laptop, gyertyák (én még csak Yankee Candle-t próbáltam, de azt is vakon, internetről rendelve, de szerencsére sikerült pont jókat választani). BB krém (télen a kedvencem a Holika Holika Petite kék színűje - amit egyébként a te posztod miatt próbáltam ki, szóval köszi :), nyáron inkább a Bourjois Healthy mixet, mert színben az a jó általában és mert nekem könnyű viselet nyárra). Mp3 lejátszó, képtelen vagyok telefonról hallgatni bármit is, annyi zeném van, hogy rá se férne a teló memóriakártyájára. Könyvek: múlt héten fejeztem be a Trónok harca 5. kötetét, és most próbálom bepótolni a többi lemaradásomat. Most az Éhezők viadala 3. részét olvasom, utána pedig a Divergent sorozatot szeretném, mert láttam filmben és nagyon tetszik. Ja és nekem ezekhez még jönnek a filmek/sorozatok és a körömlakkok :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszönöm <3
      A sorozatokat én is imádom, nem is értem, miért nem tettem a listámba :o Filmeket viszont alig nézek, de az Éhezők viadala pl. abszolút kedvenc! :D
      A Divergent-re én is kíváncsi vagyok! :)

      Delete
  9. Kávé-kávé-kávé :) Reggel addig ne is szóljon hozzám senki, akinek kedves az élete, míg meg nem ittam :) Mondjuk ez inkább rituálé, nem iszok erős kávét.
    Neked BB, nekem púder.
    Körömlakk az kell, nem vagyok normális, amikor nem megyek sehová, akkor is lakkozok és utálom, ha meg van kicsit is kopva.
    Zene, olvasás ritkán van, inkább csak netezés. Bár ha zenét hallgatok, akkor éneklem is vele a szöveget, szóval inkább csak ha kevesen hallják :D
    Sálat nem szeretem, alig várom, hogy letéphessem, amint beérek valahová.
    Az órámat én is szeretem, kb. 15 éves titán karkötőóra, ha más ékszer nincs is rajtam, óra akkor is van.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nem is olyan rég kezdtem el kávézni (nem rendszeresen, csak ritkán), megértem, hogy nem indulhat el a nap nélküle :D
      A netezés nálam is fontos dolog, mi is lenne velem a kedvenc oldalaim nélkül :o :D

      Delete
  10. Viki, nagyon jó lett a listád, most kedvem lett megírni egy ilyen bejegyzést :)

    ReplyDelete
  11. Na, akkor én is:
    1.Majdnem minden nap reggel iszom tejes teát (erős tea zsíros tejjel kávé helyett).
    2.Télen meleg csipke-hibiszkusz teát iszom egész nap.
    3.Nyáron vizet iszom.
    4.Rosszul vagyok, ha nincs rendben a körmöm. Kifestve, vagy anélkül, de egyforma legyen, ápolt.
    5.Szeretem a maszkulin ruhadarabokat. Mostanában mindig van valami ilyesmi rajtam.
    6.Állandóan kenem a kezem, minden kézmosás után. Nyáron könnyű, télen zsíros krémmel (ekcéma és kiszáradás megelőzése).
    7.Szappannal fürdöm, utálom a tusfürdők nyálkás érzését és érdekes módon az illatos szappan nem bántja az ekcémás kezemet ellentétben az illatos tusikkal.
    8.Éjszakára és ha kiteszem a lábam itthonról mindig bekenem a számat ajakápolóval.
    9.Nem fekszem le anélkül, hogy a kisfiamat ellenőrizném alvás közben (takaró rajta van-e, nincs-e melege…)
    10.Én is kézzel jegyzetelek (papírcetlikre).
    +1: Mostanában minden nap megnézem van-e újdonság itt a blogon, ha nincs olvasom a régieket (lassan a végére érek).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ezt élvezet volt olvasni, köszönöm :)

      Delete