OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Monday, November 17, 2014

MintaMánia Mix | Etude House, SkinFood, TonyMoly, Nature Republic

Négy koreai termék egy posztban a MintaMánia Mix keretein belül :) Etude House arclemosó, SkinFood tonik, TonyMoly éjszakai pakolás, Nature Republic arckrém.




Kipróbáltam négy koreai terméket, amik bár külön posztot nem érdemelnek meg, de így együtt megmutatom őket: MintaMánia Mix lesz ezentúl az ilyen bejegyzések neve :)




1. TonyMoly Intense Care Dual Effect Sleeping Pack
Szeretem az éjszakai pakolásokat, szeretnék is egyet, ezért örültem, hogy ebből kaptam pár mintát. Ez egy sűrű gél, bele kell kicsit dolgozni a bőrbe, az illata virágos, kellemes. Hamar felszívódik, nincs olajos érzet, de elég jól hidratál, ezért a kombinált bőrűek szeretni fogják. Olyan érzésem volt, mintha feltöltené a bőrt, feszesebbé tenné. de ez a hatás persze elmúlik. Felvitel után kipirosodott a bőröm, mert szó szerint bele kell dolgozni a bőrbe, de ez hamar elmúlt szerencsére, a továbbiakban nem irritált. Ha 10 féle összetevőlista nincs fent a neten, akkor egy sem... Remélhetőleg ezek a jelenlegi verzió összetevői, viszont azt elmondhatom, hogy az előkelő helyen megtalálható arbutin szemet szúrt, ami a koreaiak kedvenc bőrfehérítője, tehát pigmentfoltokra jó lehet ez a termék. Növényi kivonatokban nincs hiány, de van benne sajnos alkohol és parfüm is. Ettől eltekintve nekem tetszett, de nem annyira, hogy megvegyem. 
Értékelés: 3.5/5

Megvásárolható itt:

Összetevők:
Water, Glycerin, Alcohol, Butylene Glycol, Dimethicone, Arbutin, Cetearyl Alcohol, Citrus Paradisi (Grapefruit) Fruit Extract, Hydrolyzed Rye Phytoplacenta Extract, PEG-100 Stearate, Glyceryl Stearate, Bis-PEG-18 Methyl Ether Dimethyl Silane, Sodium Polyacrylate, Betaine, PEG-10 Dimethicone/Vinyl Dimethicone Crosspolymer, Sodium Hyaluronate, Hydrogenated Lecithin, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Ceramide 3, Centella Asiatica Extract, Panax Ginseng Root Extract, Daemonorops Draco Extract, Punica Granatum Fruit Extract, Campsis Grandiflora Flower Extract, Selaginella Tamariscina Extract, Trehalose, Adenosine, Disodium EDTA, 1,2-Hexanediol, Phenoxyethanol, Fragrance



2. Etude House Baking Powder BB Deep Cleansing Foam
Az Etude House Baking Powder arclemosó jelenleg is megtalálható nálunk, jó terméknek tartom, így örültem, hogy kaptam mintát a BB Deep Cleansing Foam verzióból! Ennek is citrusos az illata, fehér krém apró darabkákkal, amik használat közben radírozzák a bőrt egy picit. Nem vagyok annak a híve, hogy sima arclemosóval mossuk le a sminket, de ezt kipróbáltam úgy is. Erre a feladatra találták ki szerintem, mert így ez egy fantasztikus termék, olyan egyszerűen leszedi a sminket, hogy csak ámultam és bámultam! Arclemosóként nekem túl sok, szárította a bőrömet, de sminklemosóként nagyon jó. Még szerencse, hogy ilyen sok volt ebben a mintában, így kétszer fel tudtam használni, két különböző módon :)
Értékelés: 4/5

Megvásárolható itt:

Az összetevőket nem találom sajnos a neten.



3. SkinFood Broccoli Toner
A mintában nagyon kevés volt, nem volt elég az egész arcomra, de az biztos, hogy ez egy nagyon könnyű, kellemes tonik, ami 87%-ban brokkolit tartalmaz, a többi összetevő pedig főleg pár növényi kivonat. Színtelen folyadék, amit rögtön felszívott a bőröm, de nem igazán éreztem, hogy hidratálna. Éppen ezért zsíros bőrűeknek ajánlom, mert ez aztán tényleg észrevétlen a bőrön, nem zsírosítja el azt. Abszolút nem irritál, szimpatikus kis tonik. Úgy látom, hogy a brokkoli vonal termékei nagyon minimális összetevőlistával rendelkeznek, ami az érzékeny bőrűeknek jó hír lehet, érdemes veti ezekre egy pillantást.
Értékelés: 4/5

Megvásárolható itt:

Összetevők:
Broccoli (87%), Phaseolus Radiatus Sprout Extract, Triticum Vulgare, Glycerin, Nelumbo Nucifera Flower Extract, Prunus Mume Fruit Extract, Lavandula Angustifolia Oil, 1,2-Hexanediol



4. Nature Republic Super Aqua Max Combination Watery Cream
Két verziója van ennek a krémnek, az egyik száraz, a másik kombinált bőrre való, nekem az utóbbiból volt mintám. Nagyon könnyű, fehér gél, ami hamar felszívódik olajos utóérzet nélkül, így kombinált és zsíros bőrre tényleg remek lehet, de az az illat! WOW! Ilyen pasis krémmel még nem találkoztam! Utánanéztem, hogy ez most akkor férfiaknak lett-e kifejlesztve, mert engem férfi dezodorra emlékeztetett az illata, ami ráadásul nagyon erős is. Nekem ez már túl sok, kellemetlen, és a hidratáló hatásával sem vagyok megelégedve, nagyon vérszegény... Egyébként sok szép összetevőt tartalmaz, nem is értem, hogy miért nem jó akkor a krém, de mások is ugyanezekre a dolgokra panaszkodtak. Minden esetre azoknak ajánlom, akiknek nagyon zsíros a bőrük, az erős illat pedig nem probléma.
Értékelés: 3/5

Megvásárolható itt:

Összetevők:
Sea Water, Cyclopentasiloxane, Glycerin, Cyclomethicone, Dimethicone, Peg-10 Dimethicon/vinyl Dimethicone Cross Polymer, Hydroxtethyl Acrylate/sodium Acryloyldimethyl Taurate Co Polymer, Piper Methysticum Leaf/root/stem Extract, Ulmus Davidiana Root Extract, Pueraria Thunbergiana Root Extract, Gelidium Sesquipedale Extract, Ulva Lactuca Extract, Ecklonia Cava Extract, Codium Tomentosum Extract, Laminaria Japonica Extract, Ulva Pertusa Extract Agarum Cribosum Extract, Solidago Virgaurea (goldenrod) Extract, Enteromorpha Compressa Extract, Dunaliella Saline Extract, Capsosiphon Fulvescens Extract, Sargassum Fulvellum Extract, Porphyra Yezoensis Extract, Fucus Vesiculosus Extract, Spirulina Platensis Extract, Jania Rubens Extract, Sea Whip Extract, Gelidium Fragile Extract, Laminaria Cloustoni Extract, Chlorella Minutissima Extract, Hizikia Fusiforme Extract, Salicornia Herbacea Extract, Plankton Extract, Pikea Robusta Extract, Sea Cucumber Extract, Laminara Digitata Extract, Solubu Collagen, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Hydrogenated Lecithin, Sodium Hyaluronate, Dqualane, Carbomer, Triethanolamine, Polysorbate 20, Peg 10 Dimethicone, Sodium Polyacrylate, Dimethicone/vinyl Dimethicone, Crosspolymer, Polysorbate 60, Betaine, Water, Dipotassium Glycyrrhizate, Xanthan Gum, Hydrolyzed Sponge, Fragrance, Phenoxyethanol, Methylisothiazolinone, Yellow5, Blue1

4 comments:

  1. Alig várom, hogy este felkenhessem a Missha szérumot.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kíváncsi leszek a véleményedre! :)

      Delete
  2. szia!
    régebben elég nehezen, de sikerült megtalálnom az etude house lemosó összetevőit, krémmániára fel is töltöttem:
    http://kremmania.hu/kremek/etude-house-baking-powder-bb-deep-cleansing-foam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ó, köszönöm szépen, egy tündér vagy! :)

      Delete