OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Tuesday, November 11, 2014

Puha Bőr 7 Nap Alatt? | Holika Holika Baby Silky Foot

A Holika Holika Baby Silky Foot One Shot Peeling egy olyan termék, ami azt ígéri, hogy egy hét alatt puha bőrt kapunk a lábfejünkön. Kipróbáltam! :)




Elég sokáig gondolkodtam azon, hogy megvegyem-e, mert a keresőben elég durva képeket lehet találni ezekről a termékekről, nyárra semmiképp nem akartam ilyesmit csinálni magammal, de ősszel miért ne? Sok koreai márka gyárt ilyesmit, én ezt választottam: Holika Holika Baby Silky Foot One Shot Peeling.
Azt ígéri, hogy 7 nap alatt megújul a bőr a talpunkon anélkül, hogy bármit is tennénk érte (másfél órát leszámítva, amíg egy műanyag zacskóval a lábunkon kell várakozni). 16 növényi kivonatot tartalmaz, ezen kívül AHA-t és BHA-t is, a hámlasztást a glikolsavnak köszönhetjük, sok más összetevő pedig hidratálja a bőrt. Az utasítás angolul van, de nagyon egyszerű a dolgunk, lent meg is mutatom a lépéseket. Másfél órán át kell a folyadékban hagyni a lábfejünet, aztán lemoshatjuk. Kb. az ötödik napon végre megindult a hámlasztás, addig semmi nem történt, 3 napon belül pedig már a szebb, puhább bőr köszön vissza a talpunkról.
A hámlás nálam nem olyan volt, mint mások képei alapján gondoltam, nem váltak le hatalmas bőrdarabok, hanem csak nagyon pici darabkák, ami így egyáltalán nem volt zavaró. Nem éreztem semmit sem a folyadékban állás, sem a következő napokban, a hatásával pedig meg vagyok elégedve. A talpon a bőr teljesen megújult, ahol pedig az elhalt hámsejtek koncentrálódtak, ott javult a helyzet, de nem lett persze teljesen tökéletes, egy alkalom nem tesz csodát. Különösebb problémám nem volt, a sarkamra fért rá egy kis hámlasztás, de nagyon tetszik, hogy most sokkal szebb a bőröm, puhább és simább is.
Ez a hámlasztó tökéletes azoknak, akik egyszerűen és kíméletesen szeretnének megszabadulni az elhalt hámsejtektől. Kellemes időtöltés lehet, mintha otthon lenne a wellness hotel: míg kivárjuk a másfél órát, feltehetünk egy arcmaszkot, kifestjetjük a körmünket, olvashatunk stb. Nem akadályoz semmiben a műanyag zokni :D Nekem tetszett, még veszek belőle. :)

Előtte-utána kép? 
A poszt végén van, de csak azok nézzék meg, amiknek nem gusztustalan a hámló lábfej!!! 
Sokáig gondolkodtam, hogy feltegyem-e vagy inkább ne, de így legalább látják a hatását azok, akiket érdekel, aki pedig undorodik a talpaktól, az ne menjen le a poszt végére, a lépéseket bemutató kép után található az előtte-utána kép!


Itt megtaláljátok az ebay-n:


Összetevők:
Water, Alcohol, Lactic Acid, Sodium Lactate, Glycolic Acid, Glycerin, Arginine, Phenoxyethanol, PEG-60 Hydrogenated Castor Oil, Salicylic Acid, Fragrance, Disodium EDTA, Urea, Lavandula Angustifolia (Lavender) Extract, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Extract, Mentha Piperita (Peppermint) Leaf Extract, Cocos Nucifera (Coconut) Fruit Extract, Citrus Aurantifolia (Lime) Fruit Extract, Citrus Medica Limonum (Lemon) Fruit Extract, Pyrus Malus (Apple) Fruit Extract, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Fruit Extract, Vitis Vinifera (Grape) Fruit Extract 





Lépések:


Előtte - Közben - Utána




24 comments:

  1. Tetszik, szerintem egyáltalán nem undorító a hatása, alig látszik, hogy hámlik a talpad...
    Én magamtól soha nem vettem volna meg ilyesmit, nem egy 'must have' dolog, de talán majd jövőre a szandálszezon elején beruházok rá. Minden estre mostmár észben tartom mert nem hülyeség. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nagyon észrevétlenül hámlott le, ez tetszett benne, csak a zoknim bánta, de azt ki lehet mosni :D Mivel nem használok reszelőt meg hasonló dolgokat, így szívesen próbáltam ki ezt a kis szettet, tetszik a hatása, kedvet kaptam a lábápoláshoz, ami nálam nagy szó :D Sajnos...

      Delete
  2. hát ez tökjó, meg h tettél fel képeket is:) szerintem fogok ilyet rendelni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Örülök akkor, hogy nem túl zavaróak a képek. Ha 10-szer nem töltöttem fel sé töröltem le, akkor egyszer sem :D

      Delete
    2. láttam én már ronda lábakat, a tiédnek ahhoz semmi köze szerintem:D

      Delete
    3. Jaj, kedves vagy, köszönöm :)

      Delete
    4. őszinte:D tök jó, pár nappal azután rendeltem, hogy nálad láttam a postot bakker és tegnap meg is érkezett

      Delete
  3. Hú hát így legalább látszódik a hatása! Egy alkalomra elegendő krém van benne és egy pár lábzsák?
    Szerintem is nyár eleji szezon jó kis lábápolója lehet! Ráfér a lábra is, hogy ápolt legyen!
    Engem a szandikból kikandikáló kemény felrepedt sarkak borzasztanak el nyáron... Jujj! :D
    Bezzeg a páromnak mindenféle lábápoló használata nélkül is olyan puhák a talpai, hogy mindig azokat tapizom... :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igen, egy alkalomra a két lábfejre. IGEN, a pasiknak miért olyan szép simák és puhák a talpaik??? Jó, biztos van kivétel, de nálunk is ez a helyzet (mondjuk én sem ápolom a lábaimat testápolón kívül). Na majd ezután! :) Újávi fogadalom meg is van haha :D

      Delete
  4. Nekem nagyon puha a talpam, mert minden este kenem, és kényelmes cipőkben járok. De ahogy nézem, nálad sem volt olyan vészes a helyzet. :-) Szerintem én is kipróbálom, de nem fogok ilyet venni, csak simán rákenem a talpamra a PC 2% BHA-mat, meg van acne.org-os dögerős 10%-os AHA-m, amit az arcbőröm úgy sem bír, kíváncsi leszek, az csinál-e valami a talpamon. :-) Nálam mindig annyi hámlasztó van, hogy locsolhatnám akár. :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha :D Egyébként jó ötlet, igazad van, egy kis AHA meg BHA, a hatásnak hasonlónak kell lennie!

      Delete
  5. Hát ezt ki fogom próbálni. :) Köszi Viki! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Örülök, hogy hasznos volt a teszt :)

      Delete
  6. magamtól eszembe sem jutott ovlna, de most nyáron egy zárt cipőm sokszor "összegyűrte" a sarkam felett a bőrt és óriás vízhólyagok meg némi kis keményedés is lett (30 felett máris ilyenek támadnak?!? -persze csak viccelek-), így most elkezdtem ezen filózni, h jövő nyárra beszerzek egy ilyet. mert vicces, de nekem pont a nyáron lesz picit száraz a sarkam és akkor szorul ápolásra, zoknis időszakban mindig pihe-puha (pedig én sem kenem soha).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tavaszra/nyárra én is veszek mindenképp, de szerintem még a télen beiktatok egy-két ilyet, mert nagyon tetszik a hatása :)

      Delete
  7. Örülök, hogy megírtad a tesztet, vagyis nem annyira, mert újra felírhatok valamit a kívánságlistámra... :)
    Jövő nyárra fogok én is rendelni, mert szandálos időszakban megviseltek a lábaim.
    És szuper, hogy tettél fel képeket, akinek nem tetszik az meg nem nézi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ó, ha látnád az én ebay-s kívánságlistámat.. Azért havonta egyszer nagytakarítok, különben leállnának az ebay szerverei miattam, ha megnyitnám a listát :DDDD

      Delete
  8. De miert is csak nyar elejere erdemes ilyet rendelni? Nehanyan irtak itt kommentben...Telen nem kell szepnek lennie a labunknak? :) A pasijainknak nem kell szep lab telen? En allandoan figyelek arra,h szep legyen a labam,labfejem, a kormom is mindig ki van festve, pedig sokan nem festik, mert telen a zokniban nem latszik....de ha levesszuk, akkor latszik es ne legyen szep? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Öröm ezt hallani, meg is hoztad a kedvemet a lábápoláshoz! :) Egyébként teljesen igazad van, így legalább nem kell nyár elején szembesülni azzal, hogy "Úr Isten, valamit kezdeni kell a lábfejemmel!" :D

      Delete
  9. Na, egy ilyen kezelés nagyon ráférne az én lábamra is, de a képek eléggé elbizonytalanítottak. A te lábadon tetszik a hatása, azt hiszem, ha kicsit olcsóbban be tudom szerezni, akkor nem fogom kihagyni. :) Az én páromnak is olyan durván puha a lába, hogy nem igaz! Ha van is rajta valami keményedés, magától lehámlik neki. o_O

    ReplyDelete
    Replies
    1. Miért bizonytalanított el? :o
      Egyébként van olcsóbb, kínai verzió, az szerintem 99 centért megtalálható ebay-n, de nem tudom, hogy az mennyire hatásos.

      Delete
    2. jaj, bocsi, félreérthetően írtam. Azok a képek nem tetszenek, amiket hivatalosan használnak ezekhez a termékekhez. Ott az egész talp egy nagy hámlás. A te képeid nem rosszak :)

      Delete
  10. Ohh I have used this a couple of times before~ :3
    I love how smooth and soft my feet feel after the skin has finished peeling! C:

    www.thedailydollyblog.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. That's nice to hear :) Thanks for the comment :)

      Delete