OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Thursday, November 6, 2014

Giveaway Klairs BB Cream | NYERJ BB krémet!

I'm excited to announce this giveaway! You could win a Klairs bb cream! | Mi más is lehetne a nyereményjáték tárgya, mint koreai bb krémek? :)






We've reached a nice number on my blog: I have more than 1500 followers (thank you)! Let's celebrate it with a great giveaway! Here's your chance to win 3 x Klairs Illuminationg Supple Blemish Cream provided by the popular Korean webshop, WishTrend! Please use the giveaway application to earn your chances! I'll pick 3 winners on 15 November. Open worldwide!


Több, mint 1500 kedves olvasó iratkozott fel a blogra (nagyon szépen köszönöm), amit ezzel a nyereményjátékkal ünnepelhetünk meg a népszerű koreai webshop, a WishTrend jóvoltából!  A lenti applikáció által tudtok a játékra jelentkezni. 3 nyertes lesz, a játék november 15-ig tart. Bármelyik országból jelentkezhettek! A nyeremény: 3 x Klairs Illuminating Supple Blemish Cream!


GIVEAWAY - NYEREMÉNYJÁTÉK

a Rafflecopter giveaway




31 comments:

  1. Annyira tetszik ennek a krémnek a letisztult csomagolása, olyan, mintha valami gyógyszertári felsőkategóriás arcápoló lenne:)
    Eddig nem csalódtam koreai bb krémben, most már eszembe se jutna drogériásat venni. Ami még kívánságlistás nálam az az Aritaum full cover bb, nálad olvastam róla és nagyon megtetszett!
    Köszönjük a játékot:)

    ReplyDelete
  2. Köszönöm a játékot, és gratulálok a sok-sok követőhöz! :))

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Köszi a játékot! Még sosem használtam koreai bb krémet, ez jó alkalom lenne. Amúgy egy PC BHA hámlasztó után vágyakozom nagyon mostanában.

    ReplyDelete
  5. Köszönjük szépen a lehetőséget :))
    Ezt még nem próbáltam, de az eddig koreai BB-k, amiket próbáltam szuperek voltak :)

    ReplyDelete
  6. Valamilyen BHA-s hámlasztó után, ami nem kerül 10 000-be :D A Benton ígéretesnek tűnik, de nem "csak" tonikot szeretnék.

    ReplyDelete
  7. Köszönöm a lehetőséget!
    A Makeup Revolution Flawless palettájára és egy Milani szemhéjbázisra vágyom. :)

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  9. BRTC Gold caviar krém :) régóta szerettem volna kipróbálni

    ReplyDelete
  10. A Mizon Placenta ampulláját szeretném kipróbálni. Kicsit hajmeresztően hangzik, de örök kíváncsi vagyok, így érdekel tényleg hatásos-e.

    ReplyDelete
  11. Köszi a lehetőséget! és csak így tovább! :)

    ReplyDelete
  12. Köszönöm szépen a lehetőséget ! :) Nagyon szeretem olvasni a blogod :)

    ReplyDelete
  13. Köszönjük a játékot és csak így tovább :)

    ReplyDelete
  14. Hello! Köszi a lehetőséget.
    Mostanában a Catrice új alapozóira vagyok nagyon kiváncsi.

    ReplyDelete
  15. I would love to try Porefessional by Benefit !

    ReplyDelete
  16. Szia, köszi a lehetőséget :) Egy Naked palettáért fáj a szívem :D

    ReplyDelete
  17. Szia, köszi a játékot *-* Amire a legjobban vágyom most az a Limecrime - Venus palettája már sold out van ;^; de írták hogy lesz még belőle úgy hogy már nagyon várom hogy lecsaphassak rá, gyönyörű az a paletta !!!

    ReplyDelete
  18. Köszi a játékot! Gratulálok az 1500-hoz :)
    Én egy Yves Saint Laurent rúzs után vágyakozom :D

    ReplyDelete
  19. Egy jó bb krém után vágyakozom. Sajnos ,amiket eddig próbáltam egyikkel sem voltam megelégedve. Szóval köszönöm a lehetőséget! :)

    ReplyDelete
  20. Egy igazán jó BB krémre :D
    Nameg a sook amerikai édességes posztos bejegyzésed után arra.rengetegre :DD
    Köszii a lehetőséget :)

    ReplyDelete
  21. I want to try one of the cushion foundations!

    ReplyDelete
  22. A parfümökre vagyok rákattanva, az egyik Escada nagy kívánság most :)

    ReplyDelete
  23. Szia!

    Köszönöm a lehetőséget!

    Üdv:
    Dóri

    ReplyDelete
  24. Nem tudok konkrét márkát mondani, de nagyon vágyom egy piros szemhéjpúderre. Csak sehol sem találok :(
    Köszönöm a lehetőséget a nyereményjátékra :)

    ReplyDelete
  25. Nagyon köszönjük a játékot! :)
    Én elég sok dolog után vágyakozom a koreai márkától, hála Neked és a bejegyzéseidnek. :D Ami most érdekel az az Innisfree ilyen pattanás elleni BB krémje és ugyanettől a márkától az Original Jeju Volcanic Pore Clay Mask. De rajtuk kívül még ilyen szett csomagokat nézegettem, mert nálad mindig találok valami jó félét, ami érdekel. Itt van ez az ampullás bejegyzésed is, már most keresem ebay-en, a minta kiszereléseket! :D

    ReplyDelete
  26. Gratulálok Viki és köszi a játékot. :)
    Én most leginkább egy jó folthalványítóra vágyom a szeplőim miatt.

    ReplyDelete
  27. köszi a játékot, és persze gratu : ) szeretlek olvasni, mert szinte mindig olyan dolgokról írsz, amit én is használok, vagy már kinéztem magamnak. most éppen az etude house fantastic color eyes palettáért áhítozom, csak sajnos a halloween változatot igen hamar elkapkodták, szóval lehet, hogy beérem azzal a barackos verzióval, amit te is rendeltél, mert az is gyönyörű. : ) további sok sikert a bloghoz! : )

    ReplyDelete
  28. Nem is tudom, van-e olyan termék a listámról, amit még nem írtam le valamelyik posztod alá, mert lassan szokásommá válik nálad áradozni róluk. :D
    Talán az Etude House rúzsok azok, amiket a legelsők között néztem ki, mégsem szereztem még be egyet sem. Meg az Innisfree teafás széruma még nagyon nagyon izgatja a fantáziámat, csak az ára visszatart. Legalábbis még egy darabig. :)

    Köszönet a nyereményjátékért. :)

    ReplyDelete
  29. Köszönjük a játékot! :) Erről a BB krémről még Nálad olvastam és azóta is ott motoszkált a fejemben, így nagyon megörültem ennek a nyereményjátéknak! :D És gratulálok a sok sok követőhöz!!! :D

    ReplyDelete