OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Sunday, November 2, 2014

Elfogyott | Újravenném? | Október 2014

Októberben elfogyott pár C vitaminos termék, koreai krémek, a kedvenc (és egyben legolcsóbb) szemhéjalapozóm stb.





Igen, újravenném...
C vitaminos termékek: tonik, éjszakai krém, arclemosó és nappali krém, mindegyiket szerettem használni. A tonik és a nappali arckrém kifejezetten tetszenek, újra is szeretném venni legalább az egyiket. Ezek minták voltak, de sokáig tudtam mindegyiket használni, így nem is olyan rég fel is került a blogra a tesztem, belinkelem, mert a véleményem most is ugyanaz. Azért figyeltem fel a márkára, mert nagyon szép összetevőkkel dolgoznak, C vitaminos termékeket pedig mindig örömmel használok.
A kedvenc szemhéjalapozóm, mert nagyon jó és hihetetlenül olcsó, ahhoz képest, hogy mit tud. A rejtett szemhéjamon (olajos is) nagyon bevált, s bár régen csak a drágábbak között találtam olyat, ami bírja egész nap rajtam, ez viszont ugyanolyan jó! Csak a végét nem egyszerű kikaparni... :D
Már a második üveget kezdtem meg. Ez a könnyű esszencia tele van csupa olyan dologgal (antioxidánsok, vitaminok, gyulladáscsökkentők, csigakivonat stb), amit a bőr imádni fog, csodaszép az összetevőlistája. Szérum helyett vagy előtt használom, pillanatok alatt felszívódik, így zsíros-kombinált bőrűek is szeretik majd.


Újravenném, de...
6. MUA Extreme Volume Mascara teszt | megvásárolható itt
Nagyon olcsó volt, kb. 3 euro, s mivel soha nem próbáltam még MUA termékeket, amikor végre elérték a holland drogériákat is, akkor vettem pár dolgot. Nem egy rossz spirál: igazi fekete, dúsít és hosszabbít is a benne lévő kis "szálak" segítségével, tartós, de azért nem tökéletes, a csomósodás nagyon elvette tőle a kedvemet, illetve a kefe is egy kicsit nagyobb, mint ami nekem kényelmes lenne a kicsi szemeimhez.
Ez volt a második üvegem ebből, nagyon szeretem, mert bármilyen erős sminket leszed probléma nélkül, de nagyon kíméletes, szépek az összetevők, nincs olajos érzet, egyszóval tökéletes! Vagyis majdnem, mert az ára visszatart attól, hogy megvegyem, kivéve ha akciós :D
Külön tesztet nem írtam róla, csak a mintacsomagról, de ott láthattok előtte-utána képet is. 150 ml-es tehát 5-ször annyi van benne, mint egy átlagos (30 ml-esek szoktak lenni) pattanás elleni krémben! Üveg, tehát jó érzés a kezembe venni, a hatásával pedig meg voltam elégedve, az összetevői is szépek, csak a szilikonos érzet zavar hosszútávon. Mivel hatalmas, ezért nem bírtam az arcomra elhasználni úgy, hogy ne járjon le a szavatossága :D A végét a mellkasomra és a lábamra kentem, mert a mellkasomon is vannak apró pattanásszerűségek (mindig is voltak), ezeket olyan szépen visszahúzta, hogy még magam is meglepődtem! A hátamra is használtam, ott is jó volt, lábszárra pedig azért, mert a benőtt szőrtüszőket akartam megelőzni vele. Szalicilsavval működik, így ezekre a problémákra jó, "BHA testápolóként" újra is veszem majd szerintem.

Nem venném újra...
Ebben a hónapban nem volt ilyen :)


13 comments:

  1. Hogy tudsz ennyi mindent elhasználni minden hónapban? :D Nekem ezer év, mire összegyűlik egy adag :D A Benton esszencia beszerzésre vár, már régóta kíváncsi vagyok rá, hogy mit tud. A szemhéjalapozóról is sok jót hallottam már, és mivel viszonylag olcsóbb árkategória lehet, hogy kipróbálom őt is.

    ReplyDelete
    Replies
    1. A mini méretű termékekkel könnyű dolgom van, ebben a posztban is van 4, de mindig van amúgy pár dolog, amiről tudom, hogy "el kell használnom", mert le fog járni a szavatossága vagy alig van már benne, olyankor azokat addig nem hagyom békén, amíg ki nem ürülnek :D

      Delete
  2. hehe, egész szerencsés hónapod volt most, Viki! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nem volt rossz, magam is meglepődtem! :D

      Delete
  3. Viki, az Etude House üveges lotion az dobozban érkezik? Felkeltette az érdeklődésemet...
    Te használsz fényvédőket? Ha igen, akkor milyet?
    Most olvastam, hogy használni kéne, de egyenlőre inkább elriaszt a dolog.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igen, dobozban érkezik!
      Igen, kell a fényvédő! Két koreai (Etude House, Tosowoong) és egy japán (Hada Labo) fényvédőm van, még egyikről sem írtam a blogon tesztet, bár az Etude House féle benne volt az októberi kedvences posztban. Ha jól emlékszem, akkor neked igen érzékeny a bőröd, így nem tudom, hogy melyiket is ajánlhatnám. Sikerült kideríteni, hogy mire vagy érzékeny?
      Ó, most jut eszembe, a tavalyi év egyik legbiztonságosabb fényvédője ez volt: Andalou Naturals - Oil Control Beauty Balm Un-Tinted SPF 30 és iherb-en megtalálható, nagyon szépek az összetevői!

      Delete
    2. Nem, csak az alkohol denatra vagyok érzékeny. Pattogás van a szemem alatt tőle, azt nem szeretem. Egyébként vegyes bőröm van, amin csak néha van pattanás, de elég csúnyák is tudnak lenni. Az arcom szárazsága teljesen elmúlt, így inkább a pattanásokra koncentrálok, meg némi halványítás is ráfér.
      Az nem fér a fejembe, hogy akkor mit érdemes használni fényvédőként, naptejet, vagy fényvédős hidratálót?
      Mert külön ezért napvédő krémet nincs kedvem használni...
      Köszönöm az ajánlottakat, meg is nézem... :))

      Delete
    3. Fényvédős hidratálók közül van rengeteg minden márkánál, én inkább a gyógyszertári márkákat ajánlanám, ha nem akarsz rendelni, de azoknak is nézd át az összetevőit vásárlás előtt, néha meglepő dolgokat tudnak beletenni a krémekbe....
      SPF 30 körüli érték legyen a krémben, annyi kell minimum.
      A koreaiak külön fényvédőt használnak általában, szóval ilyesmit nem ajánlok, mert írtad, hogy azt nem szeretnél (bár az Etude House-os, amit említettem, az pont krém-primer-fényvédő egyben, alcohol denat nincs benne, arbutin viszont igen, az halványítja a foltokat. Pont tegnap elemeztem az összetevőket a teszthez, csak azért vágom most így fejből :D

      Delete
    4. Ez az Etude akkor hidratálónak is megfelel? És mennyire fehér a krém? Mert többen panaszkodtak rá, hogy elég világos.
      Köszönöm a sok segítséget, olyan jó, hogy nálad mindent ki lehet beszélni.. :))

      Delete
    5. Világos? Ez egy sima krém, ami felszívódik, nincs színe (felkenéskor fénylik kicsit aztán matt lesz, mintha ott sem lenne). Az Etude House Face Conditioning Cream Light verzióját próbáltam, ez kombinált, zsíros bőrre jó, a sima verzió normál és szárazra. A héten még kiteszem a tesztet, de 4/5-re értékeltem, mert a virágos illatát feleslegesnek érzem, nem kellett volna bele.

      Ó, nagyon szívesen segítek, ha tudok! :)

      Delete
    6. Máris nagyon sokat segítettél, szerintem mind a két termékből meg fogom rendelni a mintákat. Köszi szépen!

      Delete