OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Saturday, November 15, 2014

EBAY Wish List | Hatalmas EBAY Kívánságlista November + Karácsony

EBAY WISH LIST! Novemberben sem maradhat el az ebay kívánságlista, de most a karácsony hatása is észrevehető a posztban! :)





A bejegyzés elején a szokásos vegyes listát láthatjátok, a végén pedig a karácsonnyal kapcsolatos dolgokat találjátok meg :) Ha most rendeltek valamit ebay-ről, az karácsonyig még biztosan megérkezik.
Elég hosszú a lista: süti, tea mellé kötelező! :D


Vettem a boltban egy pénztárcát a tönkrement helyett, de nem vagyok vele megelégedve, így keresgélek tovább. Valami jó, praktikus kell, lehetőleg bőr.
2. Hajdísz LINK $1.50
Nem hordok ilyesmit, de az ünnepekre miért ne?


Imádom a kockás dolgokat, a sálakat különösen! Most egyébként is szükségem van egy vastagabbra, mert egy van, de az körsál, nem szeretem, de a boltokban is csak ilyet találok mindenhol...
Ez annyira tündéri! Neszesszernek vagy tolltartónak vagy csak úgy, mert cuki! :D

Írtam már tesztet róla, nagyon szerettem! Vettem megint mintákat, de a teljes méretű is az enyém lesz szerintem, mert ezt a szérumot szerette eddig a legjobban a bőröm!
Találtam egy új C vitaminos szérumot, ebben pedig nincs alkohol! Legalábbis a cosdna.com-on megnéztem, szép az összetevőlista, de egyébként a retinolos szérumnak is örülnék, szintén ugyanettől a márkától :)


Ilyenem még sosem volt, de nagyon hasznos lenne!
Akik szeretik az ilyesmit, azok megértik, hogy miért tetszik minden, ami belefér a papír-írószer témakörbe :D Ez egy matricaszett, amit magunk alakíthatunk formára.



Magamnak szoktam írni ilyen listákat, de ez persze ezerszer cukibb és szebb. KELL! :D
Mert egyszerű, de szép! :)


Jaj, az egész poszt tele van cukiságokkal, kicsit túlzásba vittem, úgy látom... :( :D
2. Neszesszer LINK $2.54
Egész nagynak tűnik, lehet bele pakolni! :)


Ezt viszik, mint a cukrot, kíváncsi vagyok, hogy miért olyan népszerű. Egyébként ránézésre reljesen olyanok, mint a Bellapierre ecseteim.
2. Nyaklánc LINK $1.28
Nagyon szép mindkét színben!


Már említettem, hogy nagyon kíváncsi lettem a legnépszerűbb koreai sminklemosó balzsamra. Meg is lepem magam vele <3
Nagyon türelmetlen vagyok, ha körömfestésről van szó! Olvastam teszteket róla, állítólag nagyon jó. KELL! :D


Véletlenül akadtam rá, nagyon megörültem neki, mert szerettem volna már ilyet régóta!
Ez milyen jó! Vállfára lehet tenni, így nagyon praktikus, tetszik! :)


Szeretek mindent, ami a rendszerezéssel kapcsolatos, egy ilyen cuki tervezőnek nagyon örülnék! :)
Még ezeket találtam a vastagabbak között.


1. Pandaaaaa LINK $5.73
Ha lenne kisgyerek a közelemben már rendelném is, iszonyatosan aranyos! :)
Ezt az órát még nem láttam eddig, de egyből megtetszett, csodaszép!


Télen imádok mindent, ami fényt ad ki: gyertyák, lámpák, feldíszített boltok és kirakatok. Nagyon hangulatos, szebbé teszik a korai sötétedést :)
Sapkákkal mindig nagy bajban vagyok, mert egyik sem áll jól, de az ilyen oversized darabokat még elviselem magamon, sőt! Kifejezetten tetszenek.


1.  Sapka a székre LINK $1.67
Ilyet még nem láttam, nagyon tetszik! :)
2. 30 db hópehely egy csomagban LINK $1.49
Tökéletes dekorációként és olcsó! :)


1. Dísz az evőeszközökhöz 2db LINK $2.64
Egyszerű, de nagyon aranyos! :)
2. 3 részes télapó szett :D LINK $3.50
Ezen több perce nevetek már, annyira rossz, hogy már jó :D


1. Otthoni cipő karácsonyra LINK $9.52
Szeretem az ilyesmit, karácsonyi mintás is kell! :D
2. Karácsonyi pamutzoknik LINK $1.37
Annyira édesek! :) Több méretben is kapható szerencsére.


1. Dísz az italoknak LINK $1.46
Ez nagyon jóóóóó! :) Ilyen kell és kész! :D
2. Lekaparható matrica LINK $0.99
Sok ötletem lenne a felhasználására, nagyon tetszik! :)


1. Stocking LINK $2.72
Ilyenem sem volt még soha, pedig tetszik! :)
2. Karácsonyi szalagok! LINK $1.59
Feldobják a csomagokat. Ennél az eladónál legalább van választék is.

43 comments:

  1. Az a lakkszárító kell! Én is türelmetlen vagyok, pláne, amikor valamiért a gyorsan száradó körömlakk is tök lassan szárad.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Update: A bejegyzéseid hatására megrendeltem a Holika Holikától a Sweet Cotton BB-t, az Innisfree-től egy zöld teás éjszakai krémet és a Skinfood-tól a black sugar radírt. Úgy érzem, a koerai mánia ragadós :D

      Delete
    2. :D Remélem bejönnek majd a termékek, nagyon jókat vettél szerintem! :)

      Delete
    3. Becsúszott még az Etude House -tól két kézkrém is. A bankszámlámnak annyi :D

      Delete
  2. aaaa *-* a te régi bejegyzésed alapján regisztráltam be kb. a hónap elején....hát nem mondom meg mennyit rendeltem már : DD függő lettem!!
    és ezek a cuccok is! :O annyira jóóóók!! : )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Örülök, hogy hasznos volt a regisztrációs poszt. A függőséget nem lehet elkerülni :( :D

      Delete
  3. A pénztárca nagyon tetszik, főleg mert annyi kártyám van és sose fér el semmiben :) A rendezőket is tuti megrendelem, hogy ne legyen káosz :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igen, nekem is a kártyákkal van bajom, de mindegyik fontos, muszáj valahogy magamnál tartanom őket. Kell egy nagyobb pénztárca, nincs mese :D

      Delete
  4. Jaj, de jó, mióta keresem azt az órát, köszi!!! Instagramos eladónál láttam, persze horror áron, és sehol nem találtam ebayen.:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Örülök, hogy segíthettem :D Én most találkoztam ezzel az órával először, nagyon tetszik!

      Delete
  5. Jaj de várom már a szérum mintámat én is... most a Benton BHA tonert próbálgatom egy pici üvegcsével. Bársonyos lett a pofim... :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Az a tonik nagyon jó! :) Én most rendeltem meg a szérumot újra, mert az eladó az essence-t küldte el a szérum helyett... Mindegy, legalább azt is kipróbálom így ingyen :D

      Delete
  6. Én még tudok néhány kockás sálat a figyelmetekbe ajánlani, teljesen beléjük szerettem, kétoldalasak.
    http://www.ebay.com/itm/bloggers-blanket-oversized-tartan-plaid-check-scarf-wrap-shawl-double-sided/301369727227?hash=item462b0918fb
    http://www.ebay.com/itm/cashmere-vintage-long-double-sided-soft-red-tartan-plaid-scarf-shawl-wrap-cape/141439301197?hash=item20ee70764d
    http://www.ebay.com/itm/Vintage-Long-Two-side-Soft-Red-Tartan-Checked-Plaid-Scarf-Shawl-Wrap-Cape-New-/311161806865?pt=US_Scarves_Wraps&hash=item4872b06011

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaj, nagyon köszönöm a linkeket, aranyos vagy! :)

      Delete
  7. Én is nagyon szeretnék egy ecsetkészletet, nekem még nincs olyan irdatlan mennyiségű, elbírnék még bőven néhányat, használnám is őket. Sokszor hiányzik pl. egy igazán jó satírozó ecset, meg pirosító ecset. Amúgy az Aliexpress.com-ra kattanj még, az e-baynél is olcsóbban szuper cuccokat lehet kifogni! :-D Viszont ami tényleg nagyon-nagyon kellene, az egy normális okostelefon. A mostanin meghalt a fényképező, és állandóan újraindul csak úgy magától. :-S Szóval lehet, hogy inkább az egész családomtól egyetlen ajándékot kérek, egy szelfi-kompatiblis szuperintelligens telót.

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://cosdna.com/eng/cosmetic_7f3b165083.html
      De ha olyan böngészőt használsz, ami nem jeleníti meg a linket, akkor a cosdna.com oldalon írd be, hogy Sidmool Vitamin C30
      Illatanyag van benne sajnos, ha jól tudom, azt kerülöd.

      Nekem a legjobban a valódi szőrből készült satírozóecsetek jöttek be. A MAC 217 és hasonmásai. Ezt a fajtát nagyon tudom ajánlani, bármelyik márkánál van szerintem ilyesmi (nekem 3 van: MAC, Bdellium Tools, Blank Canvas Cosmetics).
      A tökéletes pirosítóecsetet is sokáig kerestem, ami a legjobban bejött: Zoeva 127 Luxe Sheer Cheek. Az egy álom.
      Új telefont én is szeretnék, a Nexus 5 lenne a vágyam, de várom, hogy lemenjen az ára, mert a Nexus 6 most jelent meg, gondolom, hogy az előző akkor olcsóbb lesz hamarosan :D Nagyon idegesítő tud lenni egyébként az ilyen probléma, a Samsung telefonjaimmal mindig ez történik, befejezem velük a kapcsolatot végleg... Egyébként ilyenkor a barátom rátesz egy másik operációs rendszert cyanogen (vagy mi), az meg szokta oldani a problémáimat. A mostani telefonomnak is ez lett a sorsa. Pedig nem én teszem tönkre, alig van rajta applikáció.. Instagram, Facebook meg Index.hu, játszani nem szoktam, mert utálom a játékokat, szóval ***************** Samsung!!!! :D A HTC is jó márka, ha nem csúszna ki a kezemből a barátom telefonja (nem tudom normálisan megfogni valamiért, túl vékony szerintem), akkor azt szeretnék én is.

      Delete
  8. És légyszi, a C-vitaminos szérum inci-jét belinkeled nekem? Nagyon jó az ára. Bár közben már beszélem is le magamat, hogy csomó kozmetikumom van. :-D

    ReplyDelete
  9. Köszi, mintha nem lenne így is elég terjedelmes az ebayes wishlistem basszus..:DDD Annyira jók ezek a dolgok! Azt az olcsó és gyönyörű szép nyakláncot megrendeltem, nagyon kíváncsi leszek rá élőben *.*

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D Bocsánat :( :D
      Remélem tetszeni fog majd a nyaklánc :)

      Delete
  10. Most annyi ablakot nyitottam meg, hogy már magam sem látom a végét! Imádooooooooooooooom az ilyen bejegyzéseket!!!!Sok-sok ötlet! A pénztárcám sír csak egy kicsit! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D hahahaha ismerős a dolog, csoda, hogy a böngésző, még nem fagyott le soha az ebay-s ablakok miatt :D

      Delete
  11. Tönkreteszel :D Szépen elterveztem, mit adok/kérek karácsonyra, erre jössz ilyen cukiságokkal. :) Vállfás ékszerrendszerezőm van, nagyon szeretem, csak hosszú nyakláncokat nem praktikus ráakasztani, hamar gubancolódnak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Azért örülök, hogy találtál olyat, ami tetszik :)))
      Jó tudni, hogy élőben is hasznos a rendszerező, köszi az infót! :) ((hosszú nyakláncom már nincs, soha nem tudom kigubancolni őket egy idő után.... :D )

      Delete
  12. Off...Viki, nem tudod véletlenül, hogy kell a paypalra pénzt tenni? Nekem eredetileg volt rajta, mert jött rá pénz, és így nem volt hozzálinkelve a kártya. Ilyenkor már nem is tudom hozzálinkelni? Van még rajta, de szeretnék rátenni, csak nem tudom hogy kell. Megköszönném ha segítenél... On.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dehogy nem! Hozzá tudod linkelni a kártyát bármikor! Jobb oldalt a népszerű posztok között megtalálod az ebay-paypal-ost is, ott szerintem leírtam a lépéseket.
      Hú, pénzt tenni rá... Sosem csináltam, de amikor bejelentkezel, akkor a menüben a második, ha jól emlékszem a Top up, ott lehet "feltölteni" a számlát a rendes bankszámládon keresztül. Azt hiszem, hogy kapsz egy saját kódot, azt kell utaláskor beírni, így kerül a paypalos számlára a pénz.
      De összekapcsolni a bankkártyával szerintem egyszerűbb.

      Delete
  13. Nagyon szuper dolgokat szedtél össze. Tetszenek, egytől egyig! Ha esetleg te is megrendeled magadnak ezt az ecsetkészletet, érdekelne (akár teszt keretében), hogy mi a véleményed róluk, mert én is tényleg mindenhol ezt látom! A lakkszárítót csak rá kell csepegtetni a körömre? Köszi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igen, rá kell csepegtetni! :)
      Ha megrendelem, írok róluk mindenképp :) Örülök, hogy tetszett a bejegyzés <3

      Delete
  14. Minden hónapban annyira várom a havi ebay kedvenceket, mint egy ovis :D Nagyon jó cuccokat válogattál össze erre a hónapra, a heti planner és a lámpácskák most a kedvenceim ^^

    ReplyDelete
  15. :D :D :D A télapós szett :D behaltam rajta :D A hópelyhes dísz és az óra most már nekem is felkerült a listámra :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tudtam én, hogy nektek is tetszeni fog az a szett :DD

      Delete
  16. A lekaparható matrice milyen jó ötlet már *-* A rénszarvasos zoknik pedig aww, ment is (egyelőre csak) a watch list-be :)

    ReplyDelete
  17. Egyik kedvenc posztom, az ebayes listáid :) remélem még idén lesz egy ilyen poszt (:
    Az ecsetszett nekem is nagyon tetszik ,de nekem azt írja, hogy nem szállítanak Magyarországra :/
    Szerinted ez ugyanaz a szett lehet?
    http://www.ebay.com/itm/321543936639?_trksid=p2055119.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

    Köszi a segítséged :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lesz! :)))
      Köszi a linket, bele is tettem a posztba, mert igazad van, M.o.-ra nem szállít pfff....
      Szerintem ugyanaz a két szett :)

      Delete
    2. Még nézegettem és találtam egy pont olyat, amin az írások is ugyanazok, most meg is rendeltem :)
      Ez lenne:
      http://www.ebay.com/itm/20-Pcs-New-Stylish-Pro-Makeup-Set-Powder-Eyeshadow-Eyeliner-Lip-Cosmetic-Brushes-/221551516088?ssPageName=ADME:L:OC:US:3160
      Én is köszi :)

      Delete
  18. Az egyik barátnőm használ sidmool-t, ő nagyon szereti

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ó, köszi, örülök, hogy neki bevált. Nem rég fedeztem fel a márkát, minden vélemény érdekel :D

      Delete
  19. A cicás táska már úton is van felém :) Persze kettőt rendeltem, különben össze vesznénk rajta a lányommal :D

    ReplyDelete