OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Saturday, November 1, 2014

Dear Diary | Instagram Október 2014

Októberi képes összefoglaló az Instagram segítségével, természetesen sok olyan fotóval, amit a blogon nem láthattatok még :) Nem ígérem, hogy rövid bejegyzés lesz... :D





Az előző instagramos poszt október elején volt, akkor döntöttem el Dyna (köszi :) ) hatására, hogy akkor talán összefoglaló bejegyzéseket is készítek majd :)
Instagramon megtaláltok itt: http://instagram.com/ohmybrushblog



1. A barátom kapott tőlem egy csokitortát születésnapja alkalmából, mert imád mindent, ami csokis, de a csokoládétorta valamiért itt nem lehet túl népszerű, nem szokták venni annyira. Mondanom sem kell, nagyon örült és ízlett neki :)
2. Kapott popcornt, ahogy látjátok: hatalmas. Szerintem soha nem fog elfogyni, mert természetesen édes popcorn - mi más, hollandokról beszélünk :D Én maradok a sósnál... Ritkán nézünk filmet, mert a sorozatokat jobban szeretjük, de néha azért belefér egy-egy.

1. Régebben ki nem hagytam volna egy hetet ecsetmosás nélkül, mostanában viszont elég lusta lettem... Ha bizonyos ecsetekből többet is birtokolsz, akkor mindig van tiszta, lusta leszel kimosni a többit :D
2. Megvolt a nagy válogatás is, aminek az lett a vége, hogy kb. mindent vissza is pakoltam, mert sajnáltam kidobni, nem volt kedvem blog sale-t tartani. Persze sok doboztól megszabadultam, és kb. az összes szájfényemet kidobtam, mert mindegyik régi volt már, a szavatosságuk lejárt, tartogatni meg minek? Pár dolgot elajándékoztam, de szerintem megint rá fogom magam szánni a dologra. 

1. Ilyen még nem volt, hogy minden csomagomat egyszerre kapjam meg... 4-ben koreai termékek vannak, már láthattátok ezeket a blogon :)
2. Megint ellátogattunk abba az állatkertbe, ahol szinte csak papagájok vannak, amik már nem kellettek a gazdájuknak... :( Tündéri, barátságos és okos állatok, be nem áll a csőrük, "beszélnek", mindent megtesznek a magvakért (lehet etetni őket). :)

1. Kipróbáltuk a fehércsokis oreo-t. ISTENI!
2. Créme brulée-t életemben először ettem, így nem tudom, hogy valóban ilyennek kellene lennie az ízének, nekem annyira nem jött be.

 1. Taco, mert szintén kedvenc, csak nem az enyém! :D Elkészíteni viszont nem probléma, nem egy nagy szám, és elvileg nagyon finom. :)
2. A csomag tele amerikai finomságokkal, ezeket már mutattam a bogon :)

1. Koreai hámlasztó lábfejre, érdekes egy termék. Az egy hét még nem telt le, így nem tudom, hogy lesz-e bababőr a talpamon, ahogy megígérte a csomagolás... :D
2. Október utolsó hetében 3 szabadon választott termékre járt 50% kedvezmény, mert egy éves lett a Love Your Body Card a The Body Shop-nál. Az arclemosóból már a harmadik flakonnal vettem meg, a banános balzsamból a másodikat :) Ó, és még volt egy €5-s kuponom a kártyámon (kigyűltek a pontok), így alig kellett fizetnem! :) A karácsonyi termékeket én még nem láttam, de tesztelni lehetett és mintát is el tudtam hozni, az almás nekem nagyon tetszik!!!

1. Az októberi kedvenceim, ezekről tegnap írtam a blogon :)
2. A régi képeim között nézelődtem (olyan jó, nosztalgikus érzés fog el tőlük mindig), ez a három még most is tetszik :) Macaron a V&D-ből, hőlégballon a házunk felett, s a tópart a szomszédos városban.

1. Nem messze tőlünk él két tündéri póni, mindig leállok velük "pletykálni", ha arra járunk. Nekem is kell póniiiiiii! :)
2. Október utolsó napja nagyon kellemes időjárással lepett meg minket. A tóparton muffint enni a délutáni napsütésben: #priceless :) Egyébként a LaPlace-ben kapható, a muffinok ott nagyon jók!
  
1. Mutattam a blogon, hogy miket vettem őszre, outfitet szerettetek volna látni, az instagramon valósult csak meg. A csizma és a pulóver új az első képem, a hajam pedig nem ombre, csak hülyén tört meg a fény rajta :) Nem festem a hajamat egyáltalán már.
2. Az új farmering, minden más régi, de kedvenc :)

1. Egyik kedvenc illatom a Nina Ricci - Nina. Nem vagyok ezzel egyedül, sokan szeretik, most újra is vettem nagy méretben. A kókuszsos sütiknek nem tudok ellenállni, a csomag pedig Koreából jött, fotózni kellett :D
2. Park nem túl messze tőlünk.

1. Két hete volt talán (vagy három), amikor hétvégén annyira gyönyörű idő volt, hogy csak így, egy farmeringben sétáltam. A napfény mindig feldobja a hangulatomat.
2. Amikor nem tudom, hogy mit kellene főzni... Minden egyben, amit a hűtőben találtam :D A lazac és a krumpli a Lidl-ből van, nagyon finom volt!!!

1. Az állatkertben nem volt nagy választék, de egy biztos, frikandel speciaal és frietjes (frikandel a hús neve, speciaal a majonéz+curry+hagyma szósz, frietjes meg a sültkrumpli) mindig és mindenhol kapható, a hollandok nem tudnának létezni enélkül :D Régen nem mertem megenni a friekandelt, mert elvileg régen lóhúsból készült, de a szósznak hála teljesen oké :D
2. Az amerikaiak nem viccelnek, még az oreo-s dobozt is megpakolják rendesen, hetekig ettük :D

1. Régen "nem szerettem" a Kinder Buenot, mert egyszer véletlenül azt vettem tejszelet (imádtam) helyett, csalódott voltam, évekig nem is ettem utána :D Pár hete megkóstoltam megint és wow! Annyira finom, a fehércsokis még jobb! (Teljszelet itt nincs :( ).
2. A barátom születésnapját a kedvenc japán éttermében ünnepeltük, egy szavunk nem lehet, minden nagyon finom volt!

1. Nem tudtam magam túltenni a hatalmas, malacnak álcázott marcipántömbökön.. :D Szintén a V&D-ben kapható, ha esetleg valamelyik Hollandiában élő olvasómat érdekelné :)
2. A Glamour-hoz járt ajándékba Essence szempillaspirál, én pedig megleptem magam szőlővel (imádom) és friss narancslével (a boltban van egy nagy gép, tele narancssal, előtted facsarja ki a levét, így magadnak készíted el: csak kiválasztod a flakont és megtöltöd).

1. Olvasás és finom gyümölcsök: holland Elle és Cosmopolitan. Az Elle-t nagyon megszerettem, egyre gyakrabban veszem.
2. A boltba sétáltunk, elég nagy volt a köd, a képen persze kb. semmi nem látszik belőle :D Hideg is volt, eléggé elkapott a karácsonyi hangulat, csak a kivilágított házak és üzletek hiányoznak már! :)


Kellemes (csomagokban gazdag :p ) novembert kívánok mindenkinek! :)

19 comments:

  1. Milyen hangulatosak ezek a képek, nagyon tetszettek, meg persze a kis kommentárok is hozzájuk :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszönöm, örülök, hogy tetszettek! )

      Delete
  2. Te tanulsz egyébként koreaiul? Hangulatos képek :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszönöm! :)
      Nem, de nagyon szeretnék, hasznos lenne! :D

      Delete
    2. De jó! Van esetleg olyan könyv vagy weboldal, amit ajánlanál kezdőknek? :)

      Delete
    3. erre privátban szerettem volna válaszolni de nem találok rá lehetőséget :(

      Delete
    4. Nem olyan feltűnő, de jobb oldalt a képem alatt ott van az email címem :) ohmybrush és gmailes vagyok (a spamrobotok miatt nem akarom kiírni teljesen ide a kommentbe). Előre is köszi! :) Épp most néztem meg egy koreai vlog videót, beleszerettem csak még jobban az országba <3

      Delete
    5. jó béna vagyok, mindenütt kerestem, csak ott nem :P küldtem emailt.

      Delete
  3. Oh de jó képek, imádom nézegetni őket :) pónikat én is akarok :D

    ReplyDelete
  4. Most is jók a képek :) Jöhet az a BlogSale ;)

    ReplyDelete
  5. Nagyon jó képek :) Édes popcorn??? Sosem ennék ilyesmit :) Biztos jól élnek ott a fogorvosok :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szerintem ők már a féléves ellenőrzésekből is jól megélnek, olyan drága itt az egészségügy :D

      Delete
  6. jajj, megint az a legnagyobb dilemma, h mit emeljek ki?!?!
    először is: ez az őszi szett még mindig a kedvencem, bármelyik tagját elfogadnám. remek a bokacsimmi és a szürkés-feketés melírozott felső is. ahogy a farmeringed szintén, emlékszem, h meglestem, h olyan webshopból van, ami itthonra nem szállít. (nem mintha bátor lennék ruharendelésben, de ez tetszik).

    aztán fehér csokis oreooo, hát én még olyat nem ettem! be kár, h nincs nálatok milka tejszelet, nagyon szívelem én is. :)

    marcipán malacok nagy képen még mindig wtf kategória, annyira kis randák. pedig nem vagyok ilyen sütisznob, h ne lehetne édességből sós/állat vmit előállítani, de itt talán a méret a hiba. :D

    érdekes, h nem divat a csokitorta, gyerekkorunkban bezzeg mi más volt?! (legalábbis olyan 3-4 éve skoromig mindig csokitortás a szülinapi képem, de lehet, h anyáék nem voltak csak túlkreatívak a cukiban választáskor...)
    édes popcorn nem is tűnik annak, régen itthon lehetett a mozikban kapni, még a pár éve utolsóként bezárt Europában 3-4 éve is ettem, persze csak egy kis adagot, amolyan nosztalgiaként és persze, sósat is vettünk mellé. most már eszembe sem jutna, pedig van vmi nem tudom milyen márkájú dobozos kész a cinema city mozihálózatban is, egyszer a barátunk vett, abból elropogtattam pár szemet, de nem győztek meg.
    a lábmaszk vicces, én láb téren nem vagyok vmi lelkes, bár szerencsére nincs is túlzottan problémám (kopp, kopp, koppp). vmit biztos kihagytam, de gyorsan elküldöm, hajat kell szárítani, végre akklimatizálódtam a szuper bombos fürdősütis forró kádfürdőzés után, lassan majd elkezdek fázni is egy szál bugyiban (a pasi tőlem fél méterre hosszú ujjú pólóban, pulcsiban, mackónadrágban ül, na jó, ő meg még csakmost lábal ki a toroknyavalyából, amiből egyébként most én jöttem ki gyorsabban. nah, hajszári, tényleg.

    örülök, h mások is kedvelik ezeket a bejegyzéseket, cuki vagy, h megemlítettél! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ó, köszönöm, örülök, hogy ilyen sok mindent kiemeltél :)
      A ruhatárfrissítés nagyon aktuális volt már, mert háttérbe szorult, teljesen megutáltam a ruhavásárlást, bezzeg régen.... :D
      Igen, nálunk nagyobb divat a csokitorta, itt a "vlaai" (nem értek a sütikhez, de magyarul pitének mondanám) a menő, de a töltelék nem túl változatos, ja meg persze az almás. Amit máshol nem ettem csak itt és finom, az a monchou, de az is csak sima sajttorta.
      A marcipánmalac sokkolt engem is, nem akartam elhinni, de mostanra az egész bolt tele van malacokkal minden méretben, végülis cuki.. :D
      Az édes popcornnal is csak az volt a bajom, hogy amikor először ettem, nem sejtettem, hogy édes (sóshoz vagyok szokva). Aztán meg "ÚR ISTEN, MI EZ?" kérdések közben kiderült, hogy ez a normális itt..... Ahogy a savanyúuborka is édes (szintén kiült az arcomra a WTF kifejezés, amikor jóízűen elkezdtem enni) meg úgy kb. minden, amiről nem gondoltam volna :D Gondolom ők megg a mi savanyú meg fűszeres dolgainktól mennének falnak :D

      Delete
    2. azért a sós helyett édes kuki falat meg az édes "savanyúubiba" beleharapás nekem sem lenne kedvencem, bár utóbbi biztos amúgy sem. annyira jó a savanyú íz. sajnos még koviubit se tudsz nagyon csinálni, mert nem hiszem, h eléggé napos idő lenne hozzá. pedig biztos meglepődne a család az ízén! :D

      Delete
    3. Hahaha az biztos!
      Húsokhoz a savanyú íz illik nekem, hiányzik is.

      Delete