OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Thursday, November 13, 2014

20% Kedvezmény Real Techniques Ecsetekre!

Úgy tűnik, hogy az iHerb meglepett minket egy nagyon jó akcióval, így 20% kedvezménnyel vásárolhatunk Real Techniques ecseteket is!









Egy hétig 20% kedvezmény jár pár márkára az iHerb-nél, ezek közül az egyik a Real Techniques, de pl. az e.l.f., Bdellium Tools stb. is akciós.
A kosárba kell tenni a kiszemelt terméket, utána vonják le a kedvezményt!
Én kicsit mérges vagyok magamra, hogy nem vártam, a Real Techniques Nic's Pics ecsetkészlet így sokkal jobb áron az enyém lett volna :( Ettől olcsóbban ezt biztos, hogy nem fogjuk megkapni, aki szeretné, az most csapjon le rá! :) 




4 comments:

  1. Úú, köszi! már egy jóideje szemezek velük is, azt hiszem ez most a legjobb alkalom hogy rendeljek :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Remélem, hogy szeretni fogod majd az ecseteket, ha rendeltél :)

      Delete
  2. Viki, koszi a posztot! Mar irtam is neked korabban,h tervezem a rendelest egy ideje. Vartam a megfelelo idopontot es a posztod hatasara leadtam a rendelesem egy halom ecsetre :) kb 30 dollart sporoltam :)
    Mar alig varom, hogy megerkezzenek es hasznalhassam :) Koszi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nagyon örülök, hogy vártál, látod én nem tettem meg, így nem spóroltam, de annak örülök, hogy ilyen jó kedvezmény volt még most karácsony előtt. Ettől jobb nem is lehetett volna :) Remélem, hogy megérkeznek a drágaságok hamarosan hozzád! :)))

      Delete