OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Thursday, October 23, 2014

Unboxing | HAUL | Amerikai Finomságok | USfoodz

Izgalmas csomagom érkezett, tele amerikai finomságokkal. Az USfoodz oldalról rendeltem, ami Európán belül bárhova szállít, így nektek is megmutatom a csomag tartalmát :)




Kb. egy éve írtam már erről az oldalról, de csak most adtam le az első redelésemet, mert vészhelyzet volt... Ajándékot kellett vennem valakinek, akinek semmire nincs szüksége, úgy igazán semmit sem szeret. Mindig arra törekszem, hogy azért legyen valami értelme az ajándéknak (hasznos vagy ehető dolgok) akárkiről is legyen szó. Ekkor jutott eszembe, hogy amerikai dolgokat még biztos nem evett/ivott, ez legalább kicsit érdekesebb, szerintem kb. mindenki örülne neki, gyorsan le is adtam a rendelésemet, hamar meg is kaptam. Persze magunknak is vettem-ezt azt kíváncsiságból. :)
Ha tehát ti is ismertek olyat, akinek nagyon nehéz ajándékot venni, akkor ajánlom az ehhez hasonló oldalakat, megkímélnek az idegbajtól születésnapok előtt :D

Innen rendeltem:
A jobb felső sarokban nyelvet/országot lehet váltani.

Mivel közben rákérdeztem, kiderült, hogy az "egész Európán belül ingyenesen szállítunk" dolog nem igaz, M.o.-ra nem lehet rendelni... Kerestem hát más oldalakat azoknak, akiket érdekelnek a külföldi édességek :)

Japán édességek Ebay-n:
ebay eladó 1 (tőle már rendeltem, ajánlom! Sok japán kozmetikumot, krémet is árul!)
ebay eladó 2

Egyéb ilyen oldalak:
iHerb (amerikai)







17 comments:

  1. Vaníliás Zero, na azt kipróbálnám, a régi simát is imádtam! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Azt magamnak vettem, mert vaníliamániám van :D A sima jobb, de csak azért, mert nekem nem ízlik a light meg zero cola egyáltalán, van egy furcsa utóízük szerintem.

      Delete
  2. Replies
    1. Remélem, hogy finomak, én csak az egyik oreo-t, meg pár üdítőt/kólát kóstoltam, de nem csalódtam :D

      Delete
  3. Replies
    1. Azt is akartam, de vagy nem volt készleten, vagy túl drágának találtam, már nem emlékszem :D Ó meg a Twinkies persze, de az nem érte volna meg az árát szerintem, így lett helyette inkbb oreo :D

      Delete
  4. Húú, azt a dinnyéset megkóstolnám :DD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Azt a barátom kapta, meglepően jó, nekem nagyon ízlett :)

      Delete
  5. nyammmnyammmnyammm! most vacsiztam, kívánom is az édességet, úgyhogy felpattintok valami csokikát. :D
    ilyen szempontból pest egész jó lelőhely, több olyan bolt van, ahol ugyan elég drágán, de sokféle ilyen amcsi portékát mérnek. ^^ legutóbb csuda finom csokis sós mogyorókrém korongokat választott nekem a pasi, annak ellenére, h amúgy nem gerjedek a mogyorókrémre (legalábbis 8-9 éve, mikor vettem egy üveggel), nem estem szerelembe, de ez a sós krémes valami zseniális volt, többször eszembe jutott már azóta. sajnos a lelőhelyet is tudom.. : D :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. A világ végén lakom, túl messzire kellene menni, ha bármit is akarnék venni, így nekem rendelni kell... Ezért is szerettem (szerettem.. imádtam!) Pestet, ott van minden, nem lehet unatkozni stb :)
      A mogyorókrém az én életemből is hiányzik, pedig szeretem amúgy a mogyorós dolgokat.

      Delete
  6. Hmm, szép kis válogatás :D Én az Oreo-t nem igazán szertem viszont a Chips Ahoy veszélyesen jó, próbálom is messziről elkerülni az édességes sorokat a boltban :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Az ajándék volt, úgyhogy nem tudom mennyire finom, de ezek szerint magunknak is kellett volna egyet rendelni... :D Majd legközelebb :D

      Delete
  7. Micsoda ötlet :) Tényleg különleges dolgok.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Örülök, hogy tetszik az ötlet :) Annyira nagy megkönnyebbülés volt, hogy nem kellett ajándékon gondolkodni. Mostantól mindenki külföldi édességet kap hahahaha :D

      Delete
  8. Megtudnad mondani hogy melyik az az oldal ahol lehet rendleni dr peppert meg ilyesmiket magyarorszagra is?:)

    ReplyDelete