OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Friday, October 3, 2014

Szeptemberi Kedvencek | 2014

Eltelt egy újabb hónap, ami azt jelenti, hogy következnek a szeptemberi kedvencek! :) Csak egy-két újdonság található a képen, a többi jól bevált termék. Márkák: Batiste, Urban Decay, The Body Shop, Paula's Choice stb.




Urban Decay Naked 3 paletta
Nagyon sok színt imádok ebben a palettában, a minőségük kiváló, látszik, hogy a Naked vonalra nagyon sok figyelmet szentel a márka (szerintem a Naked & Naked Basics palettákban a szemhéjpúderek minősége jobb, mint pl. egy átlag UD palettában, legalábbis én így tapasztaltam). Kedvenceim jelenleg egyébként: Strange, Nooner, Liar, Factory ♥ 
Batiste szárazsampon barna hajra
Megint adni akartam egy esélyt a Batiste márkának, egy fújás után pedig már tudtam, hogy új kedvencet avattam a barna hajúaknak való szárazsampon személyében. Nagyon jó, tényleg nem hagy fehér réteget a hajon, amit persze felfrissít látszatra és tapintásra is. Eddig tökéletes, le is váltom az eddig használt szárazsamponomat!
Benefit krémes szemhéjfesték
ANNYIRA szeretem! Tökéletes az állaga, a színe, szuper tartós, nagyon könnyű eldolgozni, pigmentált, egyszerűen olyan, amilyennek egy jó krémes szemhéjfestéknek lennie kell. Belinkeltem a tesztet, nézzétek meg, hogy milyen gyönyörű! :)
The Face Shop bronzosító
Ez a 09 árnyalat, először kicsit bántam, hogy nem sötétebb, de azóta teljesen kifakultam (nem mintha nagyon barna lennék nyáron... :D ), így már nagyon is tetszik magamon! Lehet, hogy kicsit többet kell belőle használni, mint a drágább bronzosítókból, de azt a pár dollárt akkor is nagyon megérte :) A színét a belinkelt tesztben megnézheted!
Bdellium Tools & Real Techniques ecsetek
A leggyakrabban használt ecseteim (a szemöldökecseten kívül). Ilyen formájú ecsetekre mindenkinek szüksége van, én minden nap képes vagyok ezeket használni, ár-érték arányban a Real Techniques ecsetek persze jobbak, de a Bdellium Tools-nál sokkal nagyobb a választék, és szerintem strapabíróbbak is a termékeik (legalábbis annak tűnnek, ecsetet még soha nem kellett kidobnom).
Now Food C vitaminos arcradír
Sokáig nem volt bőrradírom ez viszont olcsó, kíméletes és jók az összetevői. Szeretem ezt a márkát, a C vitaminos termékcsaládról majd írok külön. Ez a bőrradír gyengéd a bőrhöz, főleg a T-vonalamra, orromra használom, mert ott jól esik a bőrnek néha :)
The Body Shop Moringa EDT
Egy édes-virágos illat az én orrom szerint, teljesen beleszerettem! Sajnos nem érzem túl tartósnak magamon, de akkor is büszke tulajdonosa vagyok a Moringa vonal kb. összes termékének, nem tudom megunni ezt az illatot! Ősziesnek nem mondanám, inkább tavaszias-nyárias, de a virágos illatok évszaktól függetlenül hordhatóak, főleg nappalra.
Paula's Choice CLEAR 2% BHA
Amíg az AHA hatását egyből látom, a BHA-ra kicsit várni kell, de megéri. Minél gyakrabban használom, annál jobban érzem magam a bőrömben (szó szerint), ennek a terméknek az összetevőit nagyon szeretem: hatásos, de kíméletes, az pedig biztos, hogy Paula BHA termékei nélkül nem lesz teljes az arcápolási rutinom mostantól :) Ezzel az egyedüli probléma a folyékony állaga, más semmi :)
Paula's Choice RESIST Ultra-Light szérum
A kedvenc szérumom: antioxidánsok, gyulladáscsökkentők, vitaminok tökéletes keveréke, s bár próbáltam a többit is (minták), ez maradt továbbra is az első helyen a szívemben, kombinált bőrre ez a legjobb. Tesztet már írtam róla, belinkeltem!






15 comments:

  1. A C-vitaminos termékcsaládról már nagyon várom a tesztet, de örülök, hogy az egyik máris itt van a kedvenceid közt. A Paula's Choice termékekkel már nyár eleje óta szemezgetek, de akkor ugye még nem lett volna szerencsés megrendelnem. Így viszont, hogy már egyre inkább őszies az idő lehet én is rendelek majd mintákat, hogy kitapasztaljam mi az ami a leginkább segít nekem. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A mintákat nagyon ajánlom, így sokkal könnyebb eldönteni, hogy melyik krémet is érdemes magunknak megvenni, most már én is magabiztosabban adnék le rendelést, már majdnem mindent kipróbáltam, amiből van minta :D
      A C vitaminos termékek közül az arclemosó és az arcradír vált be a legjobban, a tonikot először szerettem, de most kicsit felemás a viszonyunk...

      Delete
  2. These items look so nice! Would love to try the Urban Decay palette!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks! And the UD palette is highly recommended! :D

      Delete
  3. Lovely blog, just followed you! Would love if you checked out my blog sometime too x
    Have a lovely weekend!

    www.aimeroseblog.com

    ReplyDelete
  4. A Paula's choice termékeket már régóta ki szeretném próbálni, de valahogy még sosem rendeltem, de most már biztos kipróbálom... Gyönyörű fotók!!! Eszter

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszönöm szépen, a márkát pedig csak ajánlani tudom! :)

      Delete
  5. Itt az ősz, nem napozok, jöhet a Paula's choice kence kommandó nekem. :) Pár napon belül rászánom magam, h átnyálazzak hozzá jó pár oldalt, h megtaláljam, melyik való a nem túl problémás bőrömre, ami bízom benne, h tavaszra makulátlan huszonéves babapofi lesz! ;) :D

    Az Eucerin golyósról nem is írtál! :) Bár bevallom, h mióta lassan fél éve megleltem a megszűnt TBS-os utódját, nem keresek újat, szerelmünk szinte töretlen. ;)
    Majdnem vettem én is egy Moringás parfümöt hétfőn, de végül csak a tusfürdőnél maradtam (volt akciós kuponfüzet és a -30% nagyon csábított, de inkább egy nagy mandulás testvajra használtam el azt a cetlit). Fura, a kezdetektől a moringa a kedvenc illatom tőlük, mégsem volt még a testvajon kívül másom belőle.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wow, tényleg kimaradt, észre sem vettem volna, ha nem szólsz. Na, majd kiegészítem. Köszi! :)
      Nem tudom, hogy visszatérsz-e még ehhez a poszthoz, ha igen, akkor áruld el, hogy melyik az a deo, amit haználsz! :)
      Mandulás testvajam nekem is van, nekem kicsit túl hidratáló, nehezen szívódik fel, legközelebb valami könnyebbet kell választonom, mint pl. a mangós (ha jól emlékszem, annak más az állaga), bár az argánolajos testápoló is teljesen megfelel :)

      Delete
    2. Itt vagyok, csak olykor némi fáziskéséssel lesek vissza! ;)
      Crystal deo, a kamillás az űberállesz (életemben kb. 3x használtam ezt a szót, de most le kellett írnom :D ), először a gránátalmásat hittem annak, de idővel "megbüdösödött".
      http://kremmania.hu/kremek/crystal-essence-golyos-dezodor-kamilla-es-zold-tea

      Én imádom, de épp az imént eszméltem, h a reggel 9-kor kent testvajat még mindig érezni a karomon, ááááá. Lábon annyira nem tapizza az ember. Bár próbáltad már a nedves bőrre viszed fel "trükköt"? Mara mondta még régen és én nagyrészt úgy csinálom, de most szárazra kentem. Viszont az átmeneti irodai kollégám beérve megdicsért, h mi ez az illat, parfüm vagy testápoló, nagyon finom. Mondtam, h a parfüm az a szokásos, szerintem a marcipán felhőmet érzi és helyeselt is nyomban. :D
      Bevallom, h sok év után vettem újra mangósat, de nekem picit csalódás. Állagra valóban könnyedebb, de illatra nem jön be annyira, mint pl. a papajás, amit előtte használtam. Mondjuk az is sűrűbb, de nem annyira, mint a mandulás. :)

      Delete
    3. Ó, de jól néznek ki az összetevői, nekem is kell!!!! :D
      Nem próbáltam még nedves bőrre, köszi a tippet, kipróbálom! Amúgy nekem sem tetszik annyira a mangós illata, csak az állaga :D Moringa forever :D

      Delete
    4. mindenképp írj majd róla pár mondatot, nagyon remélem, h beválik! két barátnőm már lelkesen használja, igaz az egyik a tbs golyósát is velem együtt szintén imádta. jah, amúgy ők a gránátalmásat kenik, azt ajánlottam először és nekik nem büdösödött be idővel, szóval lehet, h a hiba bennem van. sebaj, épp most fogy el a napokban az első flakon kamillás, már megvettem az utódját. :)

      Delete