OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Wednesday, October 29, 2014

♥ Holika Holika Sweet Cotton Pore Cover BB Krém

A Holika Holika Sweet Cotton Pore Cover bb krémet teszteltem, 01 Soft Beige árnyalatban. A bejegyzésben olvashatjátok a véleményemet és előtte-utána képeket is láthattok. 




Egészen új termékcsalád a Sweet Cotton (már bemutattam a blogon, belinkeltem a posztot) a Holika Holika márkánál, engem egyből megfogott, mert tág pórusú, kombinált-zsíros bőrre készültek a termékek, célközönség vagyok sajnos. A csomagolás nagyon szép és cuki, az ár rendkívül baráti, 30 ml van a tubusban, a fényvédelem értéke SPF 30, két színben kapható: 01 Soft Beige és 02 Natural Beige. 
Holika Holika Sweet Cotton Pore Cover bb krém a leírás szerint úgy hidratál, hogy közben mattítja a bőrt, kevésbé láthatóvá teszi a tág pórusokat, s olyan összetevőket tartalmaz, mint a gyapot- és vadvirágkivonat, lótusz víz, az illata pedig kellemes, "romantikus". A színe valóban bézs, a 01-es világos bőrre kifejezetten jó, könnyen fel lehet vinni, közepes a fedése, az illata nem erős, de kellemes nagyon, viszont nem zavaró egyáltalán, csak felkenéskor érzem, utána már nem. A pórusok mérete csökken szemmel láthatóan, matt lesz a bőrön, kb. észrevétlen, de így is jó a fedése, nagyon szimpatikus bb krém, mintha ott sem lenne, csak persze sokkal szebb lesz tőle a bőr :) Normál, kombinált és olajos bőrre ajánlom, rajtam tartós is, a bőr zsírosodását is egész jól visszatartja, jobban, mint egy átlag, nem mattító bb krém, az biztos.
Negatívumot nem tudok mondani, sőt! A Holika Holika Petit Clearing volt régen a kedvencem (a húgaimnak is azt vettem, szintén imádják, de legközelebb ezzel az újjal lepem meg majd őket), csak az télen nekem túl sötét, ebből viszont két szín van, szintén mattít, a különbség annyi, hogy a Clearing fedése kicsit nagyobb és tovább marad matt a bőr, de épp ezért az jobban is szárít).


Ettől az ebay eladótól vettem, mert itt most a legolcsóbb, akciós:
Ha felemelné az árat, akkor ezt az eladót ajánlom:




Előtte - Utána




20 comments:

  1. Hű, ez aztán jól fed, szép bőrt csinál.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sokkal szebb lesz a bőr tőle, pedig nekem aztán vannak tág pórusaim (+egyéb bőrhibák), amibe szeretnek az alapozók beülni, de ez nem olyan (ahogy a bb krémek többségétől már megszokhattuk :) ).

      Delete
  2. Replies
    1. Nem rossz! Van persze ettől jobban fedő bb krémem, de ez olyan jó könnyű, mégis fed eleget. :)

      Delete
  3. Olyan szép egységes lett tőle a bőröd, tetszik! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igen, ezért szeretem, mintha új bőrt kaptam volna :D Szebb, de még mindig természetes.

      Delete
  4. Hajjaj, gyönyörű, de rám tuti sárga lenne :( Ki is vettem a wishlistemből...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rózsaszín tónusú vagy? Akkor ez nem lesz szerintem jó, mert tipikus bézs (szerintem legalábbis). Én nem bánnám, ha az a pici barackos beütés nem lenne benne (én nagyon sárga vagyok, vagyis a nyakam/testem az).

      Delete
  5. Tetszik ez a bb, lehet,h tennek vele egy probat. Csak a szin lehet,h vilagos lesz 😳 a Max Factor Facefinity a kedvencem most. Abbol a 80-as szin meg a jo, pedig nyaralni sem voltam.... Ha vilagosodik a borom, akkor a 75-oset hasznalom majd. Ebbol a sotetebb szin mennyivel sotetebb a tiednel?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nem lesz elég sötét szerintem, de csak tippelek. Nem láttam a 2-esből színmintát, viszont sokkal sötétebb nem lehet, mint ez. Én a Max Factor Facefinity-ből régen a két legvilágosabbat kevertem össze, hogy megkapjam a színemet (Light Ivory 40 és Nude 47), szerintem ez a 01-es olyasmi, mint a Facefinity 47, de pont azt adtam oda a húgomnak, így nem tudom összehasonlítani már.

      Milyen bb krémeket használsz/használtál, ami jó színben?

      Delete
  6. Kifejezetten jól teljesít, meggyőzőek a képek :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nagyon jó kis bb krém, főleg ha az árát is számításba vesszük :)

      Delete
  7. Pont most fogyott el a nagy kedvencem, és annyira "guszta" lett ez a bejegyzés, hogy ő lesz a következő áldozat. Remélem nekem is legalább ilyen jó véleményem lesz róla, mint neked. :]

    ReplyDelete
    Replies
    1. Remélem, hogy neked is bejön majd! :)

      Delete
  8. Oké, engem meggyőzött/meggyőztetek ezzel a review-al. :D
    Még várok, amíg megérkezik az Etude House MEMEBOX, mert hátha tesznek bele valami bb-t, mert akkor már sok lesz a bb-krémekből így télre (mondjuk a te "kollekciódat" végignézve még sehol nem tartok :D.)

    Akartam kérdezni egyébként, hogy valamelyik speckó márkás MEMEBOXra elcsábultál a múlt hónapban? Színtiszta kínlódás volt választani a Holika Holika, Tonymoly, Banila co és Etude House boxokból, most meg kijött az Innisfree és a The FaceShop is - hát konkrétan önmegtartóztatási próbának vetettek alá. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nálam gyorsan fogynak a bb krémek, sokat próbáltam már, ez igaz :)
      Nem tudom sajnos, hogy mi lesz az Etude House dobozban, még "spoiler"-t sem mutatott a Memebox, ha jól emlékszem. Izgi! :) Egyébként én is így gondolom, hogy ez aztán kínzás! Etude House, Holika Holika, TonyMoly, Banila Co és még a másik kettő, amit pár napja tettek fel.... Nagyobb szünetet kellett volna tartaniuk a máskákkal kapcsolatos dobozok között, akkor talán többet is megvettem volna. Mivel rengeteg Etude House termékem van (nemrég jött csomag, majd megmutatom ) ), a Holika meg annyira olcsó, hogy mindig megveszem, ha kell valami, így azokról lemondtam, de a többi nagyon érdekelt, viszont addig gondolkodztam, hogy elkapkodták előlem... Tipikus :D Bár bevallom, a november 3-án megjelenő Pony paletta lenne az álmom, imádom azt a csajt, a szinminták pedig meggyőztek.

      Delete
  9. Szia! Már egy jó ideje gondolkodok ennek a BB krémnek a megvételén, nagyon szeretném már lecserélni a mostanit (Garnier zsíros bőrre való - "lustaságból" leragadtam ennél). Még ez a fajta is elég hamar átfénylik rajtam, és nap végére eltömíti az amúgy is feltűnő pórusaimat :( A Garnierből a világosabb változatot használom, szerinted a Holika BB-je tónusban nagyjából megegyezik vele?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ez sárgább (a garnier naranccsárga rajtam) és világosabb. A HolikaHolika petit clearing szerintem jobban hasonlít a garnierre csak nagyobb a fedése és matttít, tehát nem fog átfényleni. Árban is ugyanennyi, ha nem olcsóbb. Arról is van teszt a blogon!

      Delete
    2. Köszönöm szépen! :) Igen, azt is nézegettem azóta, lehet, hogy inkább az lesz a befutó :) Vagy tudsz még javasolni esetleg mást, ami kifejezettem zsíros bőrre/tág pórusokra való?

      Delete
    3. A Clearingtől jobbat nem, kivéve ha te is olyan nagyon fehér vagy, mint én, akkor a mai posztban lévő bb krémet tudom ajánlani.

      Delete