OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Wednesday, October 1, 2014

Real Techniques Nic's Picks | iHerb


Az iHerb oldalán is kapható végre a Real Techniques Nic's Picks szett! Kedvezményekkel együtt szerintem itt a legolcsóbb még postaköltséggel is. Viszont hamar elkapkodják, sajnos én is így jártam.





Tegnap is kapható volt, de mire le akartam adni a rendelést elkapkodták előlem... Ma pedig pont akkor nulláztam le a bankkártyámat, amikor megláttam, hogy újra van a szettből, így megint nem tudom megvenni, mert paypal-lal nem lehet vizetni (csak Visa és Mastercard bankkártyákkal).

Itt megtaláljátok:

Az összes RT szett közül nekem ez jön be a legjobban, tele van jól kihasználható ecsetekkel, 3 pedig csak ebben a készletben kapható. Nem is húzom tovább az időt, gyorsan kiteszem a posztot, mielőtt elfogyna megint....

A BIV421 kód továbbra is érvényes új vásárlóknak: $5 kedvezmény jár, ha $40 alatt vásárolunk és $10 kedvezményt kapunk, ha $40 dollár felett!
(Tipp: ha egy bankkártyához már használtad a kódot, akkor ahhoz még egyszer már nem lehet, de ha van másik.... :p Elvileg egy házszámhoz csak egyszer lehet kódot használni, más megkötés nincs.)

4 comments:

  1. Ezt a szettet en is beletettem a wishlistembe :) A tobbi mellett persze.... Szted erdemes meg varni vele, hogy megvegyem oket? A core collectiont szeretnem meg,ill.kulonallo ecsetekbol kettot. A szemre valokat eleg nagynak talalom, azert nem vennem meg. Lehetseges, hogy lesz a kozeljovoben olyan akcio, ami miatt erdemes halasztani a vasarlast, vagy minel elobb vegyem meg? Mi a velemenyed?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Az iHerb nem szokott akciókat szervezni a szokásos heti 20%-on kívül, amikor is mindig más-más márkák akciósak, a Specials menüben vannak ezek. Augusztusban (ha jól emlékszem) volt exra akció a RT ecsetekre, szóval nem hiszem, hogy megint lesz hamarosan. :(
      A régi szemre való ecsetszett nekem sem tetszik annyira, de az ebben az új szettben lévők már nagyon is! :)

      Delete
  2. Meg mindig nem rendeltem(mert epp a lakasomba vettem uj csaptelepeket, uj mosdokagylot es egy gardrobot), meg huzom egy ideig, pedig mar nagyon szeretnek uj ecseteket :) Az uj ecsettarto meg uresen arvalkodik az asztalomon, varja az RT ecseteket :)
    Black Friday nem jatszik az iHerb webshopban? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hú, nem vagy semmi, akkor megvolt a nagy felújítás még így év végére :) Mivel mindjárt itt van a november (karácsony előtt vagyunk jaj :D ), bízom én is az akciókban, de nem rémlik, hogy az iherb-et izgatná a black friday :( Hátha idén mégis lesz akció, legalább ingyenes postázás vagy valami :)
      Egy órája töröm a fejem azon, hogy mit felejtettem el, amikor kijöttem a szobánól, de eszembejuttattad! Ecsetmosás!!! :DDDD

      Delete