OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Tuesday, October 21, 2014

Pasi Tesztel | Paula's Choice | PC 4 Men

Megleptem a barátomat pár Paula's Choice PC 4 Men mintával, ő pedig meglepő módon, el is használta ezeket! :)




Én is azok közé tartozom, akik szívesen kennének ezt-azt a pasijukra. Szerencsére több-kevesebb (inkább kevesebb) sikerrel néha beadja a derekát, és kipróbálja a neki szimpatikus dolgokat. A Paula's Choice PC 4 Men 5 terméket kínál férfiaknak, ebből minket 4 érintett, a borotválkozókrém elektromos borotvához felesleges.
Nem mondom, hogy sok reményt fűztem ehhez az egészhez, mert arclemosót is csak az én nyomásomra kezdett el használni (a tusfürdő nem arra való...), arról már nem is álmodtam, hogy pl. éjszakai krémet is használni fog egyszer, de tévedtem! :D
Tisztáztam vele a dolgokat, hogy mi mire való, milyen összetevőket tartalmaz stb., így szívesebben bontotta fel a mintákat. Nem bírtam ki, és én is loptam egy kicsit belőlük (egy mintát többször is fel lehet használni, van bennük bőven), így az én véleményem is olvasható lesz.
Összességében elmondhatom, hogy a termékek illata nem tetszett neki, hiába mondtam, hogy ez jó, hiszen nincs bennük hozzáadott illatanyag, de szerintem ehhez hozzá lehet szokni egyébként, nekem semmi bajom az illatukkal.

PC4Men Face Wash
Színtelen gél, ami enyhén habzik, az illata nem túl jó, de én pont azért szimpatizáltam vele (nincs ebben sem illatanyag). Szerintem igen jól tisztít, az Earth Sourced lemosó összetevői is ugyanezek (nagyon szép), a barátom is szívesen használta, akár teljes méretben is megvehettem volna neki, biztosan elhasználná. Semmi negatívumot nem tudok megemlíteni: ez egy jó és kíméletes arclemosó, nemcsak férfiaknak! :)
PC4Men Daytime Protect SPF 30
Nem ragad, gyorsan felszívódik, nem csillog, s bár az illata nem a legjobb, szerintem ezt a férfiak szívesen kennék magukra az első három említett tulajdonság miatt. A barátomnak és nekem is épp ezért tetszett, az összetevői is szépek, egy bepirosodott kémiai fényvédőt leszámítva (a krémmánián megtaláljátok). Paula szerint semmi baj nincs a oxybenzone-nal, nekem nagyon tetszett ez a termék, akár magamnak is megvenném. Miért ne? Kombinált bőrre ideális.
PC4Men Nighttime Repair
Nagyon hasonlít a nappalira ez az éjszakai krém, csak persze kicsit hidratálóbb. Nem ragad, egész hamar felszívódik, az illata ennek sem jobb, mint a többinek, viszont olyan szépek az összetevői, hogy megirigyeltem, én is ki akartam próbálni :D Van benne minden földi jó a bőr számára: antioxidánsok, gyulladáscsökkentők, vitaminok, én ezt szívesen beiktatnám a rutinomba, tetszett nagyon!
PC4Men Soothe and Smooth
A fancy név ellenére ez egy szép összetevőkkel rendelkező BHA, de nem találom az interneten, hogy hány százalékban tartalmaz szalicilsavat... Furcsa. Engem a Paula's Choice 2%-os CLEAR BHA folyadékra emlékeztet mindenben: állag, szín, szerintem illatra és hatásra is. Folyékony nagyon, ezért vattakorongot érdemes a férfiaknak használni hozzá. Nálunk ez nem volt túl népszerű a túl folyékony állaga miatt, de szerintem igenis megéri BHA-t használni, hosszútávon meghálálja a bőrünk.

Kíméletes termékek szuper összetevőkkel, amik a férfiaknak tényleg szimpatikus lehetnek, mert nem érzik majd, hogy van valami az arcukon - nekik szerintem általában ez nagyon fontos. Az én kombinált bőröm nagyon szerette a kipróbált termékeket, szerintem a nők is nyugodtan használhatják ezeket (Ildikó (szepsegreceptek.hu) írta, hogy Paula csak azért készítette a PC 4 Men vonalat, mert sok férfi nem hajlandó olyasmit használni, amin nincs rajta az, hogy "men").

Webshop:

Összetevők:




10 comments:

  1. Tök jó, hogy a barátod ilyen nyitott a kozmetikumokra...
    Az én férjem semmit sem hajlandó használni, pedig elég problémás a bőre. Nála az arcápolás kimerül a Nivea after shave balzsamban és kész. Nem akarnám én, hogy bőrradírt, éjszakai krémet vagy akár szemkörnyékápolót használjon, de szerintem egy tök egyszerű nappali hidratálókrém vagy egy tonik (neki eléggé mitesszeres, pattanásos a bőre nem ártana néha kitisztítani) szerintem alap lenne már 30 felett egy pasinál. Egyszer mertem neki venni egy férfi Labello-t amikor nagyon száraz volt a szája, hát mondanom sem kell, hogy a fiók mélyén avasodott meg... Szerintem azt gondolja, hogyha ilyen termékek használata nem túl férfias dolog...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bizony, nehéz rávenni a pasikat, hogy ugyan valamit tegyenek már a bőrükért, egyik fülükön be, a másikon ki... Pár dologra azért sikerült már rávennem (vitaminszedés, normális arclemosó stb), látszik a különbség, így néha rá tudom venni, hogy próbáljon ki ezt-azt, de azért lenne még egy-két dolog, amit tehetne a bőre érdekében..
      Az egyetlen tippem, hogy mutass neki előtte-utána képeket bloggerektől, a szemének csak hisz majd, és hátha rájön, hogy neki is kell szebb bőr! :) Valami könnyű BHA kencét azért beszerezhetne, abból van nagyon könnyű is, nem fogja érezni, hogy van rajta valami, és tökéletes megoldás lenne a problémájára valószínűleg. :)

      Delete
  2. Köszönöm az említést! :-) Az én párom éppen a múlt héten engedte először, hogy rákenjem a 2% BHA liquidet, meg még a PC 5%-os benzoylperoxidot, mert kijött rajta két pattanás, ami kb. egy évben egyszer történik meg. Amúgy "csak" mitesszerei és rinocérosz bőre van. Na neki fontos a Men felirat, és igen, az én párom is szívesebben használ jó illatú terméket, a teafa a kedvence. Van egy teafás, egyébként szép összetevőlistás Belico lemosóm, az illata miatt használja... Hát elég nehéz vele nekem. :D
    A fényvédővel haragban van, pedig nekem van itthon habkönnyű fényvédőm, mégse akarja használni. :-(
    Paulát a Facebookján vonták felelősségre, hogy mindig is azt mondta, hogy a férfiak bőrét ugyanúgy kell ápolni, mint a nőkét, mégis kijön most ezzel a Men családdal, marketing okokból. Erre írta, hogy azért, mert különben nem kenik magukra. A férfi lemosó tényleg ugyanaz, mint az Earth&sourse lemosó, imádom amúgy. :) Ez a "férfi" BHA hámlasztó meg nagyon hasonlít az új resist BHA hámlasztóra. FB-n tudsz kérdezni Paulától, biztosan megírja, hogy hány százalék BHA van benne. Ez is marketingfogás lehet, mert az én párom "savat" nem szívesen ken magára, de krémet hajlandó...
    A lényeg a lényeg: az én párom is sokkal szívesebben használ Men feliratú sampont, tusfürdőt, hiába mondom neki, hogy tele van minden sz***-al. A múlt héten épp mondtam, hogy még egyszer hazajön a DM-ből ilyen szutyok cuccokkal, azonnal a kukába doboz az összeset. :D Szóval ha a men feliratnak hála használná ezt, már venném is meg, szerintem megmutatom majd neki a cikkedet. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Legalább bevásárol magának a dm-ben, az jó jel, tehát érdekli a dolog, csak valószínűleg csomagolás és nem összetevők alapján választ termékeket, Viszont jó kezekben van nálad, abban biztos vagyok, előbb-utóbb beadja majd a derekát, biztos vagyok benne, főleg hogy látja, te mit értél el a megfelelő kencékkel és odafigyeléssel.
      Közben lent megírták, hogy a magyar PC oldalon minden férfi terméknél ott van, hogy mivel egyezik meg, csak más a csomagolás, jobban át kellett volna böngésznem a webshopot :D

      Delete
  3. Kemény munka a férfiakat rávenni erre, minden elismerésem :-) a férjemet az arckrémről már meggyőztem, a többin dolgozok :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lassan, de biztosan haladunk velük előre, én sem adom fel! :D

      Delete
  4. A PC magyar webshopjában minden férfi termék alatt, a gyakori kérdések fülön, fel van tüntetve pontosan melyik "normális" terméket csomagolták át MEN-es feliratúra kedves férfijaink megtévesztésére :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. KÖSZÖNÖM! Fel nem fedeztem volna, komolyan, nagyon köszönöm, hasznos infó! :)

      Delete
  5. Árpi nagy kencehasználó (már előttem is volt saját arckréme meg borotválkozás utáni nyugtató balzsama), de azóta a helyzet csak fokozódott. Úgy tűnik, h az YR pasi családja tetszik neki meg a bőrének is, épp a Glamour napokon vettem újra az egyik krémet, mert 2 nappal korábban fogyott el és közölte, h szerezzek ilyet. Azért meglepődtem, h eredeti áron 5200 meg 7200 lett volna eredeti áron, ezért mondtam, h várok vele 2 napot. (meglepett azért az ára, bár annyira nem vásárolok náluk, régen csak tusfürdőket, most meg már szinte semmit, bár most ennek az arckrém hullámnak köszönhetően gyűlnek a kártyámon a pecsétek, erőteljesen :D ).

    PC: 2-3 napja már kitaláltam, h mit szeretnék mintában rendelni tőlük, de szerintem beteszek 1-2 pasi mintát is a csomiba, biztosan magára keni majd azt is. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Az YR szeret az árral szórakozni, már bocsánat :D Kb. mindig mindenre van valahogy 50% kedvezmény, szerintem az a rendes ár, csak jobban hangzik, hogy "juhú, féláron vettem meg". :D
      Mostanában nem nagyon vettem tőlük semmit, pedig régen mennyire imádtam őket! Férfi arcápolócsalád is van már? Megnézem már, hogy milyen! Van egy férfi YR parfüm, ami olyan jóóóó :D Abszolút nem vág témába, de meg kellett említenem :D

      Delete