OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Friday, October 24, 2014

Kedvencek | Szemöldökhöz

Beszélgessünk kicsit a szemöldökről, én pedig megmutatom, hogy mik a kedvenceim, ha szemöldökformázásról és rajzolásról van szó :)



A szemöldökömmel nagyon sokáig nem foglalkoztam (csak formáztam), mert alapból is tűrhető volt a formája, színe, nem érdekelt annyira a dolog. Aztán persze egyre jobban elnyelt a sminkelés világa, a szemöldökömre is sor került végül, a hatás pedig ledöbbentett: egy kis festék csodákra képes!
Számomra fontos az, hogy a szemöldök természetes maradjon, nem szedem ki ott, ahol nem kellene, hiába nem tökéletes a formája. A tökéletes forma persze mindenki számára más, ami valakinek nagyon jól áll, nekünk lehet, hogy nem fog. A trendek nem érdekelnek annyira, de az biztos, hogy igen gyakran cserélődnek: régebben mindenkinek szuper vékony volt, aztán pár éve a nagyon vastag hódított stb. Az ember követni sem tudja, meg nem is kell!
A két szemöldök nem tükörképe egymásnak, nekem is az egyik elég bénán áll, rajzolással kicsit csalok/javítok rajta, de inkább csak a szín a lényeg nekem, az eredeti elég szürkés, olyan semmilyen... Régebben ceruzát használtam, jelenleg is van egy, de a Skinfood szemöldökpúderek illenek a legjobban hozzám színben, kb. egy éve hűséges társam ez a kis szett (ecset is volt benne eredetileg). Ehhez kell egy jó ecset, belinkeltem az enyémet lent, de semmi extra egyébként, viszont nagyon szeretem, tökéletes a mérete, tömöttsége, minden! :) 
A csipesszel szerencsém volt, régen egy Glossybox-ban volt ez (utazóméret szerintem), azóta mást nem is használok. Minden másból jó az olcsó (egyik termék sem drága a felsoroltak közül), de a csipeszre nem sajnálnám a pénzt, megéri! Két ollóm van, a koreai Aritaum márka kifejezetten szemöldökre készített egyet, ami jó, de általában akkor is azt használom, amit a drogériában vettem (sima körömvágó), ez jobban a kezemre áll és élesebb, bár mind a kettő olcsó, ezt elismerem :) Vágni nem sokat szoktam, csak a szálak végét egy kicsit, hogy rendezettebbek legyenek, ha nagyon nekiesnék, szerintem nem lenne szép látvány, mert nem túl dús a szemöldököm.
Ha szuper tartós szemöldököt szeretnék, akkor a következőhöz folyamodom: az Etude House primert a szemöldökre is felviszem (csak egy pici kell belőle), szemceruzával nagyjából megrajzolom a szemöldökömet, a szemöldökpúderrel befejezem és fixálom. Mondanom sem kell: bombabiztos! :)


Kedvenceim:
Gosh szemöldökceruza 01 Brown
Egyszerű olló a drogériából



Ti mit használtok? :)





12 comments:

  1. Én az Avon szemöldökporát használom. Viszonylag rendben van a szemöldököm, csak kiegészítem az üres részeket vele. Körömvágó ollót használok én is, nekem tökéletesen bevált! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Úgy sajnálom, hogy nálunk nincs Avon, néha lenne pár dolog, amire kíváncsi lennék :) A szemöldökre való termékeiket nem ismerem egyébként, de örülök, hogy beváltak :)

      Delete
  2. Nekem egy MUA szemöldökpalettám van, amit egyszerűen imádok. Olyan sokat jelent a szemöldök formázás és egy kis festés (legalább is az én arcomnak). Gondolkoztam ceruza vásárlásán is, de félek, hogy ahhoz nagy precizitás kellene :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Porral én is szívesebben rajzolok szemöldököt, mint ceruzával :) A múltkor nézegettem a drogériában a MUA termékeket, ezen a szemöldökpúderen is megakadt a szemem, de mást hoztam el végül :)

      Delete
  3. Nagyon szép a szemöldököd!
    Nekem létkérdés... Sajnos nincs szép szemöldököm, (de ilyen ez általában, ha szőke, vékonyszálú a hajad, és legalább szőröd se nagyon van...) és most próbálom visszanöveszteni azt, ami a régi kozmetikusaim szerint nem kellett oda, és mikor magamnak kezdtem el csinálni, ugyanazt a formát tartottam meg évekig... Nem volt régebben sem túl vékonyra szedve, de jobban tetszik, ahogy visszanőtt, olyan most kb. mint a tiéd, legalább a jobb, a bal még nődögél-remélem. Nekem mindent be kell vetnem, mert még szőke is, így refectocillel festem be barnára tartósra. Ceruzával mindig áthúzom, sokszor szálas technikát használok, de ha erősebb a sminkem, akkor jön a szemöldökpor is, ehhez meg a PC The Nude Mattes palettámat szoktam elővenni. :-)
    Nekem egy Solingen csipeszem van, ami szintén nem volt olcsó, viszont évek óta imádnivalóan hű társam. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Most, hogy említetted a kozmetikusokat, eszembe jutott, hogy mennyire kiakasztanak egyesek.. Nem sokszor nyúlt kozmetikus a szemöldökömhoz, de mindegyiktől "boltívszemöldököt" - én már csak így hívom - kaptam, ami minden, csak nem természetes. Nekem visszanő, nem vészes, de amikor szőke nőnek tartós festékkel koromfekete, vékony boltívet rajzolnak, na az már nekem sok...
      Na, dühroham vége :D
      Régen én is sima matt szemhéjpúdert használtam szemöldökre (Urban Decay Buck, ha jól emlékszem), de aztán megleptem magamat ezzel a kis Skinfood palettával, azóta nem cseréltem le. Abban a PC palettában meg rengeteg gyönyörű matt szín van, jaaaj úgy fájt a szívem érte, de kimaradt végül az életemből.
      Még azt vettem észre, hogy szőkéknek nehezebb szemöldökre termékeket találni, kisebb a választék. Az egyik húgom szőke, akárhányszor nézegetek neki való dolgokat, valahogy nem vagyok elkápráztatva a kínálattal... Lehet nekem is festeni kellene, de reggelente hamar elintézem, így nem igazán zavar :)

      Delete
  4. Sosem készülnék el, ha ennyi mindent használnék :) Nekem még egyelőre csak csipeszem van, a szemöldököm se nem vékony, se nem vastag, és mivel sötét a hajam, elég sötét is. Ha full sminket csinálnék, akkor valószínű ráerősítenék a színére, de így a mindennapokra nem. A növekvő szálakat akár minden nap is kihúzom, ha szemfestésnél feltűnik, hogy kezd nőni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ollót meg csipeszt egyszer használok egy héten. :) A szemöldökpúderrel hamar megvagyok reggelente, így nem érzem zavarónak, hogy ki kell festeni. Egyébként én is úgy vagyok vele, hogy ha nincs rajtam teljes smink, akkor a szemöldökömre is csak egy kicsit erősítek rá, különben nem jó az összkép.

      Delete
  5. Nálam szőke haj, alig látszó szemöldök és zsíros bőr. Nálam a por nem tartana sokáig. Plusz ha gondolkodom vagy ideges vagyok akkor babrálok dolgokat, vagy ha fáradt akkor dörgölöm az arcom. Több sebből vérezne egy poros szemöldök nálam. Én ceruza párti vagyok. MAC automata ceruzáját imádom, csak az árát nem igazán :D Sok keresgélés után Ben Nye ceruza, vagy Paris Berlin automata ceruza, a szemöldökömre előtte bázis kerül (oda most az Etude House bázisa, hogy elfogyjon). A "rajzolás" végén az Alverde szemöldökzseléje jön (most színben ott találtam passzolót, a legutóbbi koreai rendelés nagyon sárgás lett).
    A csipeszes/ollós formázást van, hoyg ellógom, mert nincs rá lelkierős este, mikor minden gyerek az ágyában horpaszt, de szőke szálakkal nem annyira feltűnő ha lusti vagyok :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ó, igen, az az automata ceruza egy álom, nekem is volt, imádtam, de nem vettem újra az ára miatt. Én is úgy vettem észre, hogy a koreai szemöldökzselék elég sárgásak, nem értem, hogy miért, de nekik ez tetszik - gondolom... Volt egyszer egy az Anastasia-tól, az színtelen volt, de nem igazán van rá szükségem (Glossy Box-ban kaptam, kipróbálásra jó volt). Haha néha én is lusta vagyok elővenni az ollót, csipeszt, amikor kellene (vasárnap szoktam), pedig hamar megvagyok vele. Szőkén biztos még kevésbé zavaróbbak a kis szálak, irigykedem! :D

      Delete
    2. Igen, egyetlen előnye a szőkeségnek. Cserébe ha nincsen megszínezve a szőröm úgy nézek ki, mint akinek lemosták az arcát :D se szemöldök se pilla :D

      Delete
    3. :D Átérzem egyébként, mert nekem két szál szempillám van, az is színtelen :D

      Delete