OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Friday, October 31, 2014

Kedvencek | 2014 Október

Sok új, szuper dologgal ismerkedtem meg előző hónapban, de van pár jól bevált, régi kedvenc is azért :) A legtöbbet használt és a kedvenc termékeim októberben ezek voltak.





1. Burt's Bees Radiance Facial Wash teszt | megvásárolható itt
Nagyon szimpatikus ez az arclemosó: kíméletes a bőrhöz, jól tisztít, nem szárít, szépek az összetevők (parfüm sajnos van benne), nagyon kevés kell belőle, a pumpás flakont nagyon kényelmes használni, sokáig elég lesz szerintem (175 ml). Majd írok róla részletes tesztet is szerintem :)
2. Etude House Face Conditioning Cream SPF 25 Light teszt | megvásárolható itt
Ez a kisebb, 40 g-os kiadás, a teljes méretű 75 g-os! Én a "Light" verziót vásároltam meg, mert kombinált a bőröm, szerencsére ez nagyon jó döntés volt. Szépen felszívódik, nem hagy zsíros, ragacsos érzetet maga után, könnyű a bőrön, primer, arckrém és fényvédő egyben. Részletes teszttel jövök hamarosan! :)
Régi kedvenc, nagyon sokat használom, mert szuper a színe, olcsó, tartós, könnyű felvinni, nappalra is jó, nem túl feltűnő, a tesztet belinkeltem, ahol harmadmagával szerepel, a többi szín is szép :)
Lassan két éve hű barátom, nagyon szeretem ezt a palettát. A színek tökéletesek a mindennapokra, vagy bármilyen sminkpaletta kiegészítésére, hiszen az 5 matt és az egy szatén szemhéjpúder bárhol megállja a helyét. A belinkelt tesztben láthatjátok a színmintákat is. Már van Naked 2 Basics is, az is nagyon tetszik, de ez közelebb áll hozzám, mert több a highlighter szín, amiket imádok.
Talán lustaság miatt is, de szinte csak ezt használtam októberben az arcomra. Pirosító, bronzosító, highlighter egyben, nagyon kényelmes használni, mert minden megtalálható egyetlen palettában. A fenti tesztben megnézhetitek a színeket.
6. TonyMoly Delight Cotton Pact teszt | megvásárolható itt
A kedvenc színtelen, mattító púderem, ettől jobbat és olcsóbbat nem találtam eddig, már nem is fogok keresgélni. Mostanában került a piacra és nem limitált, így nem lesz probléma később beszerezni. A tesztet már megírtam, hamarosan kiteszem, de ez tényleg jó!
Ez a bb krém is újdonság, pár napja került ki a teszt a blogra, abban láthatjátok, hogy milyen szép a bőrön, a fedése is jó. Tág pórusú, zsíros-kombinált bőrre készítették, én a 01-es árnyalatot használom, ami világos bőrre jó.
8. Kenzo Flower in the Air teszt | megvásárolható itt
A Nina Ricci Nina parfümöt vettem újra ♥ ezért a boltban kaptam pár mintát a Kenzo Flower in the Air parfümből. Sosem gondoltam volna, hogy ennyire szerelmes leszek egy illatba (szerintem inkább gyümölcsös, mint virágos), de így lett, egyszerűen nem tudok vele betelni! Rajtam nagyon tartós, így még ebbe sem tudok belekötni (ritka, ha valamit tartósan érzek magamon), nagyon szeretném, ha egyszer lenne egy üveggel belőle a polcomon. :)



3 comments:

  1. A Holika bb krem a. Multkori poszt ota ott figyel a watch-listemben, de meg vacilalok;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha kérdésed van vele kapcsolatban, akkor írj nyugodtan, hátha így könnyebb lesz eldönteni, hogy jó lesz-e neked vagy nem :)

      Delete