OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Tuesday, October 14, 2014

Elfogyott! Újravenném? | Szeptember 2014

Nézzük, hogy mi fogyott el szeptemberben! Van megint mindenből vegyesen: kézkrém, arclemosók, micellás víz, sampon, parfüm stb. Megint három csoportra osztottam őket az alapján, hogy újravenném-e vagy sem az adott terméket.




Újravenném? IGEN!
Now Foods Vitamin C & Manuka Honey arclemosó teszt | megvásárolható itt
Nagyon szerettük mind a ketten - igen, még a pasiknak is szimpatikus lehet ez az arclemosó! :) Gél állagú, jól tisztít, kíméletes (szépek az összetevők), kellemes az illata (narancsos, szerintem), és egy jó nagy, teli flakont kapunk, ami sokáig elég. Tesztet írok majd külön a márka c vitaminos vonaláról.
Ez már a második üvegem volt, mert nagyon szeretem ezt a kellemes, enyhén virágos-vaníliás illatot. Egy éve vettem a WizzAir egyik járatán, ott a legolcsóbb! :D Nem egy erős parfüm (EDT egyébként), de nem is illan el túl hamar, finom, nőies, az egyik legjobban sikerült Shakira parfüm szerintem.
Rituals Magic Touch whipped body cream teszt | megvásárolható itt
A teljes méretű egy nagyon szép tégelyben kapható, nem is drágább, mint pl. a The Body Shop testvajak, az illata pedig isteni. A Rituals egy remek márka, itt nagyon népszerű, ajándéknak is kiváló. Ez a testápoló gyorsan felszívódik, jól hidratál, egész nap érzem magamon a kellemes illatát, panaszom nincs rá :)
Madre Labs Argan Nut Oil kézkrém teszt | megvásárolható itt
Egy szuper kézkrém, ami tele van natúr összetevőkkel. Nem nehéz, hamar felszívódik, jól hidratál, az illata sem rossz, pedig nem tartalmaz mesterséges illatanyagot! 
Andrélon szárazsampon teszt | megvásárolható itt
Kb. két éve vagy talán több is, hogy az Andrélon szárazsamponokat használom, teljesen megfelelnek az elvárásaimnak, bár most a Batiste szárazsampon a kedvencem barna hajra.
Fa Vitamin & Power tusfürdő teszt | megvásárolható itt
Egész jó tusfürdőt készített a Fa, nyárra szerintem ez tökéletes választás volt, két két flakonnal fogyasztottam el. Kellemes az illatuk, állaguk, sokáig elég, élmény velük a zuhanyozás :)

Újravenném? IGEN, DE...
Ha pénztárcabarát és kíméletes arclemosót keresünk, akkor ez egy jó választás. A tesztemben leírtam róla mindent, szerettük ezt is mind a ketten (megosztozunk az arclemosókon egy jó ideje már, mert mind a ketten kerestük az "igazit"). Nekem "csak" egy próblémám van vele, Hollandiálban nem kapható (magyar termék) :)
TonyMoly Baby Doll Pot korrektor teszt | megvásárolható itt
Egyszer imádtam, máskor nem mutatott úgy, ahogy azt elvártam volna, szóval ebbe a kategóriába került. Színre, állagra tetszett, jól is fedett, de néha kiemelte a pórusokat és a szárazabb részeket (máskor gyönyörűen fel tudtam vinni, szóval a bőr állapotától függ a hatása). Elég olcsó és sokáig elég, egy szavam sem lehet, de nem győzött meg teljesen.
Nivea Micellás víz teszt | megvásárolható itt
Sokáig nagyon jól megvoltunk, semmi bajom nem volt vele, jól tisztított és kíméletes volt. Aztán velem is megtörtént az, amire sokan panaszkodtak mások is: a szemem körül a bőrt égette, amikor már a vége felé jártam. Azért elhasználtam, de mióta áttértem az olajos arclemosásra, a micellás vizek kiszorultak a rutinomból.
Mióta nem használom ezt a két terméket, látom a különbséget: a hajam rosszabbul néz ki. Szóval igen, tud a Macadamia azért valamit, de az ár még mindig visszahúzó erő. A tesztemet belinkeltem, nem rég írtam, így nem ismételném magam :)

Újravenném? NEM!
Nyárra jó volt, kellemes, málnás illat, de nem jobb szerintem, mint egy testpermet, szóval nem fogom újravenni, az biztos. Viszont volt már nekem isteni Mariah Carey parfümöm, nem a márkával van baj, csak ettől többet vártam volna.



No comments:

Post a Comment