OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Wednesday, October 15, 2014

Ebay Kívánságlista | Október 2014 | Wishlist

Az októberi ebay kívánságlistám! Megint összegyűlt pár izgalmas darab, megmutatom nektek a kedvenceimet! :)






1. Panda papucs $5.59 link
Annyira cuki, és még az én nagy lábfejemre is van méret! :D
2. Starbucks poháralátét $1.99 link
Nem sok közöm van a márkához, de szeretem az érdekesebb poháralátéteket. :)


1. Zacskózárók $3.09 link
Hasznos nagyon, főleg chips-hez és társaihoz!
2. Színes lámpák $11.22 link
Annyira szépek, feldobnák a szobát. Ősszel és télen egyébként is hangulatosak a lámpák, gyetyák stb. :)


1. Etude House púderecset $9.16 link
A púderecsetem egyre jobban idegesít (hullik a szőre), kellene egy utánpótlás. A koreai márkák közül az Etude House kínálata az egyik legnagyobb, találtam is olyat, ami tetszik.
2. Körömlakktartó $13.29 link
Nemcsak szép, de hasznos is! :)


1. Cuki cicás nesszeszer/táska $2.99 link
Mikor megláttam, egyből beleszerettem, annyira aranyos! :)
2. Kábelrendszerező $1.15 link
Igen, a kábelekkel én sem bírok, ez megoldaná a problémáim egy részét :D


1. Etude House hajcsavarók nagy méret 3 db $3.95 link
Rózsaszín hajcsavarók az Etude House-től, többet szerintem nem kell mondanom :D
2. Poháralátétek $3.75 link
Mert cukik! :)


1. Félig gyöngyös nyaklánc $2.44 link
Nem tudok választani, úgyhogy mind a kettőt belinekeltem :)
2. Csodaszép nyaklánc $3.00 link
<3


1. Pandás post it $1.99 link
Imádom a pandás dolgokat, szerintem ez egyértelmű :D
2. Persely $1.39 link
Szintén hihetetlenül cuki, ráadásul hasznos is, lehet gyűjtögetni! :)


1. Banila Co. Sminklemosó $18.20 link
A népszerű sminklemosó kezd engem is meghódítani, minél több tesztet látok róla. Kell! :)
2. Panda maszk alváshoz $0.88 link
Soha nem aludtam még maszkkal, megpróbálkoznék vele, mert hol éjjel van túl világos a hold miatt, hol reggel süt a szemembe a nap.


1. Etude House Flawless alapozóecset  $12.36 link
Nagyon szimpatikus így ránézésre ez az ecset, jó tömöttnek tűnik és a forma is tetszik.
2. Etude House Princess Happy Ending pirosító korall színben $10.29 link
Az új Etude House pirosítók mindenki szívébe belopták magukat, nem is csodálkozom, csak rájuk kell nézni. 


1. Cipőtároló dobozok $1.59 link
Ez jóóó! A minap pakoltam el a cipőimet, pár ilyen doboz mennyivel megkönnyítette volna a dolgomat!
2. Projector $6.99 link
Hú, nagyon szép, imádnám! :)


17 comments:

  1. nemrég rendeltem egy hasonló projektort, mint ez az utolsó, és nem működött a lámpa, meg azt mondjuk eleve egy káosz volt összerakni és még szét is jött. de legalább visszakaptam a pénzem:) szeretlek, ebay:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kár, biztos szép lett volna, ha működik, de legalább az ebay-re mindig lehet számítani :)

      Delete
  2. ó Viki, most a te hatásodra rendeltem meg 6 emeletes körömlakktartót! :D tudom, hogy kisebbet mutattál a posztban, de most fellángolt újra bennem a vágy egy lakktartóra és most engedtem a csábításnak :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D Azok annyira jól néznek ki! Nekem n nem lenne hova tenni, csak azért nem a nagyobbat linkeltem, de természetesen nekem is az tetszik jobban :D Remélem hamar megkapod! )

      Delete
  3. Nos, én meg megrendeltem a pandás papucsot. Rájöttem, hogy eddig is rajta volt a watch listemen, és amúgy is közeleg a tél... :D
    Ez a cipősdoboz még gondolkodóba ejtett, nem feltétlenül cipőtároláshoz, hanem bármihez.
    Most egyébként ilyen csöpögtetős üvegben kapható arcszérumokat nézegetek, majd körülnézek a blogodon, hátha találok tesztet nálad valamelyikről :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itt akad pár: http://www.ohmybrush.com/search/label/szerum

      :)

      A papucs nekem is nagyon tetszik, amúgy is szeretek bent ilyenekben mászkálni, ez meg hihetetlenül cuki :D

      Delete
  4. Én mindig megtartom a cipődobozokat, úgyhogy azokban tárolom őket. Ha meg nem kell a doboz, jó bármire :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Az is jó ötlet, én is abban tartottam régebben, csak zavart, hogy nem látom mi van benne. Nagy dobozmániás vagyok, mindent megtartok (ha csomagjött, azt a dobozt, a termékek dobozait stb), aztán persze félévente egyszer rájövök, hogy feleslegesen foglalják a helyet és mindent kidobok :D Örök körforgás :D

      Delete
  5. Azok a perselyek, hihetetlenül aranyosak...Cuki a pandás szemmaszk is. Én most vettem egy sima rózsaszínt a DM-ben, hajnalban szoktam felvenni, így reggel nem süt a szemembe, egyenlőre bevált...Eszter

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sejtettem én, hogy jó ötlet ez a szemmaszk, veszek is egyet! :)

      Delete
  6. Zacskócsipeszeket még a nyáron rendeltem, én mondjuk nem meglepő módon Zalán tápszeres és tejpépes zacsijait zárom le velük. A nyaklánc meg a mostani rendelésbe csúszott bele, fogkrémkinyomóval, táskarendszerezővel, körömfóliákkal és egy táskával együtt. Veszélyes hely az ebay! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ó veszélyes bizony! :D De annyi mindent lehet ott kapni "fillérekért", hogy nem érdemes máshova menni.

      Delete
  7. A színes lámpa és a projektor nagyon frappáns, tényleg jól mutatna a téli időszakban. A körömlakk és cipőtartó remek ötlet, ment is a kívánságlistámra :D Nyakláncok közül a második tetszik, jobban néz ki, és az nem szalagos.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ugye milyen szép az a nyaklánc? Nem a mindennapokra persze, de gyönyörű :)

      Delete
  8. félve nyitottam meg a posztot, de egyelőre még nemet tudtam mindennek mondani. :) (jó, most épp szanálási periódus van, megígértem, h rendet teszek... :D )

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D
      A rendrakás jó, nálam kötelező félévente, mert kevés a hely, de szeretek gyűjtögetni (lehet, hogy még jó lesz valamire - aztán soha nem használom persze :D ).

      Delete
  9. Az IKEÁBAN lehet venni ilyen zacskó klipseket. Én ott szereztem be pár száz forintért.

    ReplyDelete