OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Saturday, October 11, 2014

Ebay Haul | Koreai Termékek

Egyszerre érkezett meg az összes rendelésem Koreából, ezért egyben meg tudom mutatni nektek a szerzeményeimet :) Koreai zsákmány sok-sok termékkel! :)




Egy napon érkezett 4 csomagom is Koreából, instant karácsonyi hangulat töltötte be a szobát, ahogy a dobozokat bontogattam (egyéb csomagok is jöttek), a boldogságomat már nem lehetett fokozni :D Rengeteg dolgot rendeltem, a posztot pedig azért írom, mert több újravett termék is van, ezekről a tesztet belinkelem, ha pedig az újdonságok közül érdekel valakit valami, akkor jelezzétek, és előre veszem a tesztet! :)

Jó nagy, 50 ml-es olcsó, olívás-mézes kézkrém, eddig nagyon tetszik :)
A második üvegem ebből, itt a tesztem: Benton snail bee essence teszt. Antioxidánsokban gazdag esszencia, ami nagyon könnyű, egyből felszívódik, a csiga-méh vonal legnépszerűbb terméke, nekem is nagyon bejött!
Kellett egy mattító púder, lehetőleg színtelen, erre esett a választásom, mert szeretem a márkát és olcsó is ez a termék. Egyszer használtam még, eddig tökéletes, pont olyan, amit kerestem.
Fényvédőket próbálgatok, erről jókat olvastam, vettem pár mintát.
Meggyőztek az előtte-utána képek a blogokon, nekem is kell pihe-puha bőr a lábfejemre, sarkamra! :) Hámlasztó, ami eltávolítja az elhalt bőrt, kíváncsi leszek rá nagyon!
A régi verziót nagyon szerettem, kíváncsi voltam az újra is. Azt hittem, hogy csak a csomagolás más, de nem, a bb krém is megváltozott. Egyszer használtam, eddig szuper, főleg az, ahogy a T-zónámat egész napra olajmentesíti! :o A Lioele Beyond the Solution bb krémre hasonlít nkem, így egy használat után.
A legjobb szemhéjalapozóm, hihetetlenül olcsó, egyértelmű volt, hogy újra fogom venni. Az előző lassan egy éves, majdnem üres már, így időben érkezett az új :) Tesztem: Etude House primer teszt.
Nem sok szempillám van, ezen szeretnék változtatni. Ez a szérum nagyon olcsó, kényelmes használni, nem nehezíti el a pillákat, mint pl. a ricinus, eddig szeretem nagyon :) Majd jövök előtte-utána képekkel novemberben! :)
Az új Holika Holika bb krém, nem tudtam ellenállni neki! Egyszer használtam eddig, nagyon könnyű a bőrön, a színe is szép, a pórusaimat tényleg sokkal kisebbnek mutatja, nagyon tetszik a hatása, azt mondanám rá, hogy "second skin effect", ha reklámszöveget kellene neki írnom angolul :D <3
Újravettem, de most ajándékba, itt a tesztem róla: Etude House lemosó teszt :) Jól tisztít, nem drága, jó nagy tubus, sokáig elég, citromos az illata.
A szuper összetevők és a rengeteg pozitív vélemény miatt vettem ebből pár mintát, mert elég drága egyébként. Retinolos szérumot akartam, ebben van sok egyéb remek összetevői is, erre is nagyon kíváncsi leszek. Eddig tetszik!
Nem vettem meg a 75 g-os kiszerelést, mert az hatalmas, nekem a 40g-os is elég. Nappali krém + primer egyben, én a light verziót választottam, és tényleg nagyon könnyű a bőrön, hamar felszívódik, nem zsíros, eddig nagyon tetszik. Egy könnyű fényvédőt kerestem kombinált bőrre, ami SPF30 körül van, azért esett erre a választásom :)

Szóljatok, ha érdekelne valamelyikről teszt, azzal igyekszem akkor jobban :)




21 comments:

  1. Húú mennyi minden jó dolog *-* csak úgy kápráznak a szemeim! Nekem is volt egy kisebb haulom. Végre megrendeltem az Etude House - Wonder Pore Freshnerjét o3o amit IMÁDOK! Valamint a két új kis palettájukat amik szintén szerelem x3.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ó az a tonik tényleg népszerű, de még nem próbáltam. A paletták közül nehéz választani, neked melyik tetszik jobban?

      Delete
  2. Ahhoz azért kell szerencse, hogy minden pont egy nap érkezzen meg, nálam ez nagyon ritka :D Van néhány dolog ezek között egyébként, ami nekem is szerepel már egy ideje a kívánságlistámon :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Én egyébként nem szeretem, ha egyszerre érkezik minden, mert bloggerként az egyik mániám, hogy addig nem nyúlok a termákekhez, amíg le nem fotózom őket. Ha pedig aznap épp nem tudom, mert nincs fény, nem érek rá, akkor megöl a kíváncsiság, hogy vajon mit rendeltem :D

      Delete
  3. Nekem is megerkezett az Etude House Proof 10 eye primer 😊 alig varom, h hasznalhassam 😄

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szuper! Remélem, hogy neked is be fog jönni, én le nem cserélném másra! :D

      Delete
    2. Az Etude House eye primert én is a te hatásodra rendeltem meg, már néhány hete használom, és ez egy csoda! :)

      Delete
    3. Örülök, hogy neked is bevált, annyira jó és még olcsó is! :)

      Delete
  4. Az Etude House szemhéjalap nekem is nagy kedvencem, jobbat még nem találtam nála! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rengeteget próbáltam, de ez az első, amit újra is vettem, imádom :)

      Delete
  5. oh anyám >.< ezek nagyon jó dolgok. Egyből 3 dolgot el is mentettem a wahtch list-be :D a mattító púder, a szempilla kondicionáló és a tonymoly bb krém megtetszett :) (bár holika holika bb krémet használok, most és örök szerelem lesz ebből :D, de kíváncsi vagyok másra is :)).
    A mattító púder egyébként (már ha ebben van tapasztalatod) mennyire hasonló az essence mattító púderéhez? mert nincs bajom az essencel, de hátha van különbség... :) annyira bírom őket amúgy, mindig telepakolják mintával a csomagot :D tök jó fejek :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Örülök, hogy találtál pár neked is tetsző dolgot :) Az Essence púdert szeretem én is, csak pár dolog miatt nem akartam már újravenni (egy bizonyos összetevő és hogy mindig darabokra törik, pedig szépen bánok vele). Ez a Tony Moly eddig kb. ugyanaz, tetszik nagyon, a hatásával is meg vagyok elégedve, de még csak háromszor használtam, nem akarom elkiabálni :D Ó, az ajándék mintáknak mindig úgy örülök :D

      Delete
  6. Nálam az Etude House szemhéjalap nem vált be (pedig a márkát szeretem pl. aloe verás termékek). Olvastam összehasonlító teszteket is, megrendeltem. Nálam egy idő után elkezd eltűnni a szín, olyan, mintha a pillangó szárnyáról lesöprik a pigmentet. Amire viszont fantasztikusan el tudom használni, az a szemöldök. A MAC szemöldök wax csúnyán alulteljesített, de ezzel a bázissal a Kryolan szemöldökcerka bombabiztos a nap végéig.
    A szempilla növesztésre nagyon kíváncsi vayok. Már fél éve totojázom milyen szérumot válasszak pillanövelésre. A Latisse-t nem merem elkezdeni a lehetséges mellékhatások miatt.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sajnálom, hogy szemhéjra nem jött be neked, viszont a szemöldökre tényleg jó, én is szoktam oda kenni belőle egy keveset. Ahogy mondod: bombabiztos lesz tőle! :)
      Sokáig gondolkoztam én is a szérumokon, de úgy voltam vele, hogy inkább valami olcsóbbal kezdem, mert annyira nem zavar, hogy nem dúsak a szempilláim, de ha beválna pl. ez, akkor nagyon örülnék, és még olcsón meg is úsztam :D

      Delete
  7. Hűű de jó nézni őket :D
    Nekem a mostani memeboxba volt egy csigás szérumom, de még nem kezdtem meg. Azt hittem ugyanazt kaptam, amit Te is rendeltél, de nekem ez a márka volt benne: Miss Age Snail Anti Wrinkle serum. Erről hallottál valamit? :)
    Én kíváncsi lennék a "talpmaszkra", hogy hogy teljesít :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nem hallottam még a márkáról, de nem ismerek azért olyan sokat, csak a nagyobbak egy részét. Csigás termékből viszont sosem elég! :D Nem mondom, hogy bármit magamra kennék, de az ilyesmit simán! :) Nekem az enyém bejött nagyon, csak azért nem próbálgatok mást. :)

      Delete
  8. Mennyi szépség! :) A Delight Petite a Dear Me új változata? Ezt a szemhéjalapot már egy ideje ki akarom próbálni, ha elfogy a mostani, szerintem benevezek egyre. A lábkrém6hámlasztó nagyon érdekelne, mert borzasztóan tud kinézni a sarkam. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igen, az új változat, bár szerintem a régivel sem volt semmi baj :D A lábra való "maszkról" - vagy mi ez - mindenképp írok majd :)

      Delete
  9. Ó, az a Holika Holika Sweet Cotton BB nekem is nagy csábítás mióta kijött, főleg mert ugye egész nyáron az Aqua Petit-et használtam tőlük és az nagyon nagy szerelem volt. (Még most is, mondjuk.) Szóval úgy voltam vele, vagy ez, vagy valami cushion, mert azok még nagyon izgatják a fantáziámat, és hát végül az utóbbi lett (egy Etude House-os), most várom, hogy megérkezzen a héten.
    De ettől függetlenül én nagyon szívesen néznék/olvasnék erről a Holika BB-ről tesztet tőled. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jön majd a teszt, azóta is előszeretettel használom :) Cushion bb krémet még nem próbáltam, pedig nekem is nagyon tetszenek, ha bejött, jelezz! :)))

      Delete
    2. Két napja megjött, azóta próbálgatom és eddig meglehetősen le vagyok nyűgözve :D
      Ez egyébként a Precious Mineral Any Cushion. Elég szkeptikus voltam az egész formulával, meg kialakítással kapcsolatban, mert ugye a koreai BB-krémekhez képest viszonylag drága (4300ft körül van, de mondjuk ahogy néztem az Innisfree, a Tonymoly és a The Face shop cushionjai is hasonló áron mozognak) viszont csak 15g-os kiszerelés. De nem tűnik kevésnek, mert olyan praktikusan lehet használni, seperc alatt fel lehet vinni, nagyon vékony rétegben. Könnyű a bőrön, de azért van fedése is (szerintem olyan közepes körül, picit talán gyengébb, de tényleg leheletnyi réteghez társul mindez). Azért egy primer nekem kellett alá, mert brutál pórusaim vannak az orromnál, és azokkal nem hagytam szegényt egyedül megküzdeni :D. De egyébként nem is látszik, hogy van valami az ember fején, olyan szépen fel lehet "tapogatni" a kis szivaccsal. Szóval eddig csupa jó, ha találsz valamelyik eladónál jó áron, akkor szerintem engedj a kísértésnek, mert eddig nekem úgy tűnik, hogy megéri azt a négyezret. :)

      Én meg várom a tesztet nagy izgalmakkal! :)

      Delete