OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Friday, October 17, 2014

CUKI | Etude House My Castle

Senki nem fog meglepődni, ha azt mondom, hogy az Etude House megint valami cukiságot dobott piacra: My Castle kézkrémek.





Az Etude House négy különböző kézkrémet készített idén őszre/télre: Pink Wish, Ice Frozen, Sweet Cookie, Forever Rose. Egyesével vagy akár szettben is megvehetjük ezeket, ajándéknak sem utolsó! :) Sheavajat, organikus gyógynövényeket tartalmaznak a termékek, 30 ml-es kiszerelést kaptak.

Ebay-n is megtaláltam megbízható eladóknál:



Én a Sweet Cookie-ra lennék kíváncsi, jó kis sütés kézkrém hmmm :D
source: w2beauty.com

source: etudehouse.co.kr


8 comments:

  1. Nekem is a sweet cookie tetszik a legjobban, bár azért jó lenne megszimatolni...
    A csomagolás cuki, de nem feltétlenül a legpraktikusabb egy egész háztető kupak gyanánt... :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nem tudom, hogy hogy lehet használni, a tető engem is bekavart, de azért cuki :D

      Delete
  2. Nem hiszem, hogy megvenném bármelyiket, de tényleg nagyon édesek, nekem a Polly Pocket jutott róla elsőre eszembe:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Most erre rá kellett keresnem, hogy mi az a Polly Pocket, az remélem nem túl gáz... :D Nem volt ilyenem, na :D

      Delete
  3. Replies
    1. Nagyon cukik. A koreai sorozatok már tele vannak velük, mindig ott vannak a háttérben, asztalon stb... :D

      Delete
  4. Én megszaglásztam az összeset itt helyben. Az illatuk nem valami nagy szám, de a kupak nem probléma, a tető olyan,mint egy rendes kupak. A legjobb szerintem a cookie-s.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaj, de jó neked! :)))
      Pár napja én is láttam tesztet róluk, tényleg nem tűnt vészesnek a kupak, pedig tartottam tőle, így a promo képek alapján :) Köszi az infót! :)

      Delete