OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Monday, October 13, 2014

Andalou Naturals Brightening | C Vitamin Az Arcápolásban

Egy nagyon jó márkát és annál is jobb termékeket fedeztem fel, a C vitaminos arcápolók utáni vadászatom eredményeképpen :) Andalou Naturals Brightening szett.





Előre hoztam a tesztet, mert az iHerb-en most szerdáig 20% kedvezmény jár az Andalou Naturals termékekre (meg sok más márkára is) + $40 feletti rendelésnél további 10% kedvezménnyel lepnek meg, hátha érdekel valakit! :) Minden akciós márka itt: iHerb Specials.


Akkor figyeltem fel a márkára igazán, amikor megláttam, hogy 2014 egyik legbiztonságosabb fényvédője az övék, amit itt meg is találtok: Andalou Naturals SPF30
Aztán több teszt és egy kis utánaolvasás felkeltette az érdeklődésemet, meg is rendeltem a Brightening szettet, mert szeretem a C vitaminos termékeket, nagy szükségem van a foltok világosítására.
5 terméket próbálhatunk ki, elég sokáig tudtam mindegyiket használni (párból még mindig van), így könnyű végül eldönteni, hogy melyik is vált be a legjobban, megéri-e valamelyiket újravenni teljes méretben.
Normál és kombinált bőrre készültek ezek a termékek, az összetevők nagyon-nagyon szépek: tele vannak vitaminokkal, antioxidánsokkal, gyulladáscsökkentővel, hidratálókkal, természetes anyagokkal. Ennek hála tényleg kíméletesek a bőrhöz, könnyű az állaguk, mindegyik hamar fel szívódik, kellő képpen hidratálnak, nincs ragacsos vagy olajos érzet.
Kezdem a "rosszal": az arclemosó (Creamy Cleanser) nem tetszett. Nem volt vele különösebben problémám, de nem éreztem, hogy eléggé tisztítana, inkább mintha nem is használtam volna semmit. Ez persze reggel szuper és az érzékeny bőrűeknek is jó hír, de sminklemosás után nekem nem volt elég, plusz elég sokat is kellett belőle használnom. Egyébként nagyon gyengéd, nem habzik, illata sem igen van, ha a boltban kapható lenne, akkor újravenném, mert kíméletes, de Amerikából nem rendelném meg újra és újra, mivel nálunk a lemosók gyorsan fogynak :)
A többit viszont nagyon szerettem! Mindegyikről el tudom mondani, hogy nagyon kellemes, visszafogott, narancsos (?) illatuk van, frissítő nagyon, használat közben pedig olyan érzésem van, mintha valami nagyon drága terméket kennék magamra, az pedig még fontosabb, hogy az összetevőkre nem lehet panasz! A márka sajátossága egyébként a fruit stem cell és a bioactive 8 berry complex system: bőrmegújítás és antioxidánsok, ha nagyon tömören akarom megfogalmazni a lényeget.
A tonik (Illuminating Toner) aloe verát, C vitamint, AHA-t (glikolsav), különböző növényi olajokat, kivonatokat tartalmaz, szerintem ez megérdemelné a tökéltes tonik díjat, főleg kombinált és zsíros bőrre ajánlanám! Rögtön felszívódik, kellemes, isteni az illata, frissít és jól előkészíti a bőrt.
A maszk (Pumpkin Honey Glycolic Mask) is egyből szimpatikus lett: sütőtökkivonatot, AHA-t, C vitamint, antioxidánsokat tartalmaz (+manuka méz: antibakteriális, antioxidáns) többek között, Édes, kicsit ragacsos a méz miatt, de könnyű lemosni. Felkenéskor kipirosodhat a bőr (talán az ananszkivonat okozza vagy az AHA, nem vagyok benne biztos), de ez hamar elmúlik, az eredmény pedig: pihe-puha bőr. Ez az egy, amit nagyon érzékeny bőrre nem ajánlanék a kipirosodás miatt, de egyébként nekem bejött a hatása.
A nappali (Renewal Cream) és az éjszakai krém (Luminous Night Cream) között szerintem nincs nagy különbség. A nappali persze könnyebb, egyből felszívódik, nagyon könnyű, kombinált és zsíros bőrre is szuper (normálra is persze), de szárazabb bőrre nem lesz elég. A reggeli rutinomba nagyon jól be tudtam építeni, nem úgy, mint az éjszakai krémet, ami szintén jó, de mindig megelőzte valami más... Éjszaka szoktam a speciálisabb kenckéket használni (szérumok, AHA, mikor mi), így egy éjszakai krémre már nem igazán van szükségem. Kicsit jobban hidratál, mint a nappali, a bőröm szerette, feltölti, hamar felszívódik, sok-sok hidratálóanyagot és antioxidánst tartalmaz egyébként.

Összességében ez egy nagyszerű márka, ami minőségi termékeket gyárt, odafigyelnek az összetevőkre, az árukat pedig igen alacsonyan tartják (szerintem többet is elkérhetnének nyugodtan ezekért). Az általam próbált natúr márkák közül az Andalou Naturals határozottan kiemelkedik, kicsit a Paula's Choice-ra és a koreai Bentonra emlékeztetnek, tehát szimpatikusak a termékeik nagyon :)
Kinek ajánlom? Kombinált, zsíros, normál bőrűeknek, akik szeretik a C vitaminos termékeket, fontos számukra, hogy sok hasznos és kíméletes összetevő legyen a krémükben, illetve szükségük van bőrvilágosításra, bőrmegújításra (pigmentfoltok, napkárosodás stb.).

Három dolgot szeretnék teljes méretben is megvenni: tonik, nappali krém és maszk, de az utóbbi kettőnél zavar a tégelyes kiszerelés a teljes méretű termékek esetében, tubusos jobb lenne, mint amit pl. ebben a szettben használtak.

LINK:









4 comments:

  1. Reméltem, hogy lesz köztük szérum is, az érdekelt volna igazán :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szérum nem volt ebben a szettben sajnos :(

      Delete
  2. Ez a márka beloptamagát a szívembe, bár nekem könnyű dolgom van, csak levszem a sarki biobolt polcáról. A rendes tégelyes éjszakai krém 15 dollár, szinte nevetséges ár, a szemkörnyék ápoló 13 dollár volt. Ezt a szettet láttam, de jövő héten meg is veszem így hirtelen felindulásból :) Hasonlóan jó véleménnyel vagyok az Alba botanica-ról és a Sukin termékekről.
    Nagyon jók a fényképek, nagyon ügyes vagy :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gyaakran járnék bioboltba, ha itt is lennének ilyen márkák :D Nekem nagyon szimpatikusak, nemrég jött tőlük egy másik krémem (iHerb-ről persze), tetszenek a termékeik :) A másik két márkától még nem volt szerintem semmim, köszi a tippet :)

      Delete