OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Monday, September 8, 2014

The Body Shop | Argánolajos Testápoló

Megvettem a The Body Shop argánolajos testápolóját, ami újdonság a boltok polcain, és igazán jól sikerült, érdemes egy pillantást venni az argánolajos termékvonalra!




Testvaj helyett most inkább testápolót akartam venni, ami nálam nagy szó, hiszen idejét sem tudom, hogy mikor vásároltam testápolót utoljára. A testvajakat imádom, de egy ilyen pumpás flakon ezerszer praktikusabb, ráadásul rajtam elég lassan szívódik fel a jelenlegi testvajam (mandulás, szintén a TBS-tól). Az új argánolajos termékek szerintem jól sikerültek, van választék, vannak érdekességek (pl. miracle balm), az illat pedig nagyon kellemes. Lehet, hogy csak én gondolom így, de ez az a tipikus finom illat, ami kb. mindenkinek tetszik, ezért ajándékba is szívesen és nyugodt szívvel adnék argánolajos termékeket.
A márka nemcsak a remek termékeivel hívja ki a figyelmet magára, az sem elhanyagolható, ahogy az összetevőket beszerzik: pl. az argánolaj begyűjtése berber nőknek teremt munkalehetőséget Marokkóban. Állatokon sem tesztelnek, az összetevők listája véleményem szerint lassan egyre szebbé válik, ha a vászontáskájukkal megyünk vásárolni pontot kapunk cserébe (Hollandiában, otthon nem tudom, hogy így van-e) stb. Komolyan, járjatok vászontáskával boltokba, ne kérjetek műanyagot, ha nem muszáj. Egyszerűen az ilyen "apróságok" is fontosak egy vezető márkánál szerintem.
Az argánolajos testápoló pumpás flakonban érkezik, így nagyon egyszerű használni, a krém se nem túl sűrű, se nem túl folyékony, pont jó, hamar felszívódik és kellőképpen hidratál, pont úgy, amit egy testápolótól elvár az ember. Az illata kellemes, napközben néha érzem magamon, de nem erős egyáltalán, nem hivalkodó. Reggelente is használom, mert nem hosszabbítja meg az elkészülési időt, a lábam és a karom pedig köszöni szépen, végre nem száraz és repedezett a bőröm (itt az ősz, ilyenkor szárazabbá válik a bőröm).
A testvajak persze izgalmasabbak és tovább is tartanak, az enyémet továbbra is szeretem, de a testápoló használata gyorsabb, a célomat pedig ezzel is elérem, szóval teljesen meg vagyok vele elégedve, negatívum nincs számomra, beváltotta a hozzá fűzött elvárásaimat.

A The Body Shop tudtommal minden országban akciókkal vár jelenleg is, ezekről tájékozódjatok a weboldalon, én kb. másfél hete úgy bevásároltam náluk, hogy egy évig nem lesz másra szükségem :D

Összetevők:




9 comments:

  1. Nagyon szeretem a pumpás kiszerelésű termékeket, halál lusta vagyok, szóval nekem áldás ez a találmány:D
    Szoktam a TBS-től pumpás testápolót venni, az illatuk ugyanolyan szuper, mint a testvajaké, és a hidratáló hatásuk sem gyenge annak ellenére, hogy hígabb az állaguk ezeknek. Most épp egy barackosat pusztítok, meg van egy kis maradványom egy régi édes citromosból, tartogatom rosszabb napokra, nagyon fog hiányozni az az illat, kár, hogy megszűnt.
    Lehet, hogy legközelebb kipróbálom az argánolajosat, eddig csak jókat hallottam róla!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Akkor nagyon hasonló az ízzlésünk, mert pl. nekem a barackos nagyon-nagyon tetszett, sajnálom, hogy limitált volt, illetve a citromos dolgokat is imádom! :) Jelenleg a Moringa termékcsalád ül az asztalomon, jaj olyan finoooom! :)
      A TBS testápolókról nekem is ez a véleményem, a pumpás kiszerelésnek meg külön örülök, megkönnyíti a dolgomat :D

      Delete
  2. Jajj, most már aztán tényleg el kell mennem egy TBS üzletbe :D Még mielőtt megjelent ez az argánolajos termékcsalád, már akkor megtetszett valamiért, pedig még élőben nem is szaglásztam meg és nem is láttam. A testvajakat pedig én is szeretem, de nekem sajnos szinte soha nem szívódik be rendesen, ragacsos maradok utána, szóval nekem szerintem sok, így marad a testápoló, remélem lesz még belőle :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igen, néhány testvaj nekem is egy kicsit túl sok, túl hidratáló, de mindegyikhez oda van írva, hogy száraz vagy normál stb. bőrre ajánlott, csak ezzel én nem szoktam foglalkozni, az orrom után megyek :D
      Szagold meg az argánolajos termékeket, meg a Moringát is, ha már ott vagy, most az a kedvencem :D

      Delete
  3. Ezek szerint én vagyok a kivétel, akinek nem jön be az illata. :/ A testvajba szimatoltam bele, de nekem nagyon édes volt. :( Így a régóta vágyott, barackos testvajat hoztam haza. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jól tetted, hogy elhoztad, a barackos termékcsalád annyira finom, még most is emlékszem az illatára, pedig ezer éve szagoltam! :)

      Delete
  4. En is megvettem pedig hatalmas testvaj fan vagyok, de ez nagyon szuper mert nem olyan hagyomanyos testapolo allaga van es az illatarol meg mar ne is beszeljunk :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nekem is persze jobban tetszenek a testvajak, arról nem is beszélve, hogy sokáig elég egy tégely és az illatuk is tartósabb szerintem, de a testápolók praktikusabbak, ez pedig szerencsére nagyon bejött :)

      Delete
  5. Pont a minap olvastam a bejegyzésedet, miközben a sajátomat terveztem. Elmosolyodtam, a mandulás "véletlenen":
    http://voroskoromlakk.blogspot.hu/2014/09/az-elso-tbs-testvajam.html

    ReplyDelete