OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Monday, September 15, 2014

TESZT | Rimmel Lasting Finish By Kate Moss | My Cool Nude

Találtam egy gyönyörű nude rúzst, ami minden tekintetben bevált nálam, ezért szeretném megmutatni nektek. Ez pedig nem más, mint a Rimmel Lasting Finish By Kate Moss My Cool Nude árnyalatban.




Nem mondanám, hogy sokszor nyúlok rúzsokhoz, nem is nagyon hoznak lázba, ráadásul kb. ugyanazt a három színt szeretem magamon, szóval nem igazán írok ilyesmiről a blogon sem. Most viszont találtam egy csodás nude árnyalatot, ami annyira szuper, hogy muszáj megmutatnom nektek is.
A Rimmel Kate Moss rúzsok közül ez a második a szerény kollekciómban, de határozottan ez a szín áll hozzám a legközelebb. A My Cool Nude árnyalat nagyon-nagyon hasonlít az ajkaim eredeti színére, csak persze sokkal szebb :) Rajtam nagyon természetes, lassan és nem feltűnően kopik, épp ezért szeretem annyira. Nem hidratál, de nem is szárít, szerintem pont jó, a tartósságát pedig órákban mérhetjük, persze csak akkor, ha nem iszunk, nem eszünk. Negatívumot nem tudok róla mondani, hiszen a pigmentáltságra sincs panaszom, könnyű felvinni, jól fed, kellően krémes, de nem túl puha, egyszerűen jól sikerült ez a rúzs, többet tényleg nem várnék el még egy nagyon drágától sem! :) Az ára sem vészes, a minőségben nincs hiba, nagyon elégedett vagyok vele, a színét pedig imádom :)

Az enyémet itt vettem: Lookfantastic
Viszont a drogériákban is láttam még belőle, ha jól emlékszem :)




meleg fényben

hideg fényben

10 comments:

  1. Nekem ez túl világos és én is úgy vagyok, hogy ritkán rúzsozom magam, inkább szájfénypárti vagyok, vagy most a legújabb mánia, az ajakceruza az, ami beszippantott. De hát mindig pirosat veszek, szóval nekem is kár felhalmozni a rúzsokat :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha világos a bőröd, ez nem lesz túl világos, nézd meg a drogériában élőben, ha esetleg nude rúzst keresnél :) Az ajakceruzák tényleg jók, nekem még a lip tint-ek is bejönnek, jó tartósak, nincs gond velük :)

      Delete
  2. Én már régóta keresek egy tökéletes nude színt, de még nem sikerült megtalálnom, általában túlságosan egybeolvadnak a bőrömmel és így nem mutatnak jól.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nem könnyű jó nude rúzst találni, ez tény. Ha jól tudom a L'oreal mostanában jött ki egy nude kollekcióval, amit hírességek inspiráltak, mindegyik más bőrárnyalattal rendelkezik, így a nude rúzsok is különböznek, tehát van min. egy, ami jól áll a bőrünkhöz, de élőben még nem próbáltam ezeket. Doutzen képviseli a világosabb bőrűeket, arra emlékszem :)

      Delete
  3. Úúúúú, ez mesés! Meg is nézem, hogy kapható-e Nálunk! :O

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szerintem nem limitált, remélem megtalálod a boltban! :)

      Delete
  4. Nekem is egy Rimmel rúzs a kedvenc nude darabom, a lasting finish airy fairy-je. Az talán egy picit melegebb árnyalat, mint ez. De most tutira erre is rá fogok nézni, nagyon szépnek tűnik. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hú, megnéztem pár színmintát erről az airy fairy-ről, gyönyörű szép! Jobban tetszik, mint az enyém :D

      Delete