OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Tuesday, September 9, 2014

TESZT | Eucerin 48h Izzadásgátló Golyós Dezodor + 20% Kedvezmény

Ritkán van dezodorról szó a blogon, pedig minden nap használjuk ezeket a termékeket. Most egy olyat mutatok, ami 48 órán át véd a kellemetlen szagok ellen. Eucerin 48h Izzadásgátló Golyós Dezodor




Az Eucerin 48h izzadásgátló golyós dezodor alkoholmentes, ezért érzékeny bőrre is használható, amit aláírok, ugyanis egyáltalán nem irritál! Az illata gyenge és kellemes, uniszex a véleményem szerint, ezért férfiak is használhatják. Jól működik, a golyó kellő mennyiséget adagol, hamar szárad, nem hagy fehér foltot a ruhákon. 
Használat közben azt tapasztaltam, hogy felkenés után még nem az igazi, kell neki kb fél óra, hogy úgy érezzem, most már szárazon fog tartani, de utána már valóban nincs rá panasz. A kellemetlen szagoktól teljesen megszabadít, még akkor is, amikor már pl. az izzadással nem tud mit kezdeni, mert órákon át kemény fizikai munkát végzel (előfordulhat, vagy pl. sportolás közben). Valahogy nem visz rá a lélek, hogy ne használjak dezodort minden reggel, így nem tudom, hogy hat-e 48 órán át... Nagy mennyiségben tartalmaz aluminium chlorohydrate-t, ami elzárja a verejtékmrigyek kivezetőnyílását, így fogja vissza az izzadást. 
Nem mondom, hogy ettől jobb izzadásgátló nem létezhet, de nálam jól teszi a dolgát, nincs erősebbre szükségem, azt pedig nem bánom, ha nem tart teljesen szárazon kemény fizikai munka közben, mert valljuk be, az izzadás egy természetes folyamat, nem kell teljesen visszaszorítani. 

Ez az izzadásgátló kíméletes, örülök, hogy nincs benne alkohol, a hatása pedig elég a mindennapokra.
Alumíniummentesek közül hatásosat még nem találtam, ha van tippetek írjátok meg :)

2014. szeptember 6 és 21 között minden Eucerin termékre 20% kedvezményt kaptok, most látom a weboldalukon :)

Összetevők:
Water / AquaEWG Kockázat: 0, EWG Adat: Nagyon sok,  Aluminum ChlorohydrateEWG Kockázat: 4, EWG Adat: Közepes,  PPG-15 Stearyl EthereoEWG Kockázat: 1, EWG Adat: Korlátozott,  Steareth-21ti|euEWG Kockázat: 3 - 6, EWG Adat: KorlátozottSteareth-2ti|euEWG Kockázat: 3 - 6, EWG Adat: Korlátozott,  Ethylhexyl CocoateeoEWG Kockázat: 0, EWG Adat: Nincsen,  Trisodium EDTAEWG Kockázat: 0, EWG Adat: Korlátozott,  Parfum / FragranceiEWG Kockázat: 8, EWG Adat: Közepes 






9 comments:

  1. Elzárja a verejtékmirigyeket és egyáltalán nem izzadsz vagy mégsem zárja el? Nem vagyok alumíniumfóbiás, csak nem értem, hogy akkor most elzár vagy sem?
    Eucerin a páromnak jön be nagyon, neki ekcémás bőre van, nekem a zsíros bőrömre még nem találtak ki olyat, ami jó lenne.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Az izzadásgátlók szerintem min. 90%-ának ez az összetevő a hatóanyaga, szóval te is tapasztaltad gondolom, hogy márka- és termékfüggő a dolog. Ennek a leírásában az áll, hogy nagy mennyiségben tartalmaz alumíniumot, ezért is erős, hatásosabb. Viszont semmi nem tart örökké, ennek a hatása sem, előbb-utóbb izzadni fogsz. de én csak akkor izzadtam, amikor kemény fizikai munkát végeztem.

      Delete
  2. Évek óta alumenteset használok, nagyon sokfélét kipróbáltam már, de igazán hatásosat nem találtam. Kb. 1,5-2 éve kaptam egy receptet, azóta magam kutyulom. Ha érdekelne a recept: fél ek sheavajat és fél ek kókuszzsírt gőz felett felolvasztok, belekeverek egy ek étkezési keményítőt és ugyanennyi szódabikarbónát, simára keverem, majd cseppentek bele pár csepp kubebaolajat (drogériákban kapható). Gyógyszertárban vettem kis 30 ml-s műanyag tégelyt, abba beletöltöm, be a fagyasztóba/hűtőbe míg megszilárdul és kész. Más illóolajjal is ki lehet próbálni (teafa, levendula), de nekem ez vált be. Egyébként natúrszappanosoknál is vannak ilyen krémdezodorok, ha valaki nem akar kutyulgatni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wow, köszi szépen a receptet, egy tündér vagy! :) Nem is kell hozzá túl sok dolog, szerintem kipróbálom! Szeretem a házi kencéket is :)

      Delete
    2. Remélem neked is beválik:)

      Delete
  3. Annyira leszerepelt már jó néhány alumentes deó, hogy ki sem próbáltam ilyeneket. Az egyik hónaljam sajnos erősebben izzad, mint a másik, és így muszáj minden reggel használnom. Mivel egyenlőre nem találtam illatmentes verziót, amiket parfümökkel szeretek együtt használni, így olyat választottam aminek kifejezetten tetszik az illata.
    Ez a Rexona linen dry 48 órás alkohol mentes deója. Finom tiszta lágy illat. Lassan a lakás összes zugában van, meg a táskámban is egy-egy... :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Én is szeretem az erősebb deokat, néha muszáj, pedig kerülöm a nem pamut felsőket, az segít a problémámon egy kicsit. Nekem ami nagyon tetszett a Rexona maximum protection, többször is újravettem, de főleg nyáron van rá szükségem.
      Engem a női dezodorok illata nem zavar általában és hamar elillan, de nekem gyenge az orrom, hamar ozzászokik minden illathoz, bezzeg a pasi új deoja... Nem bírom, főleg éjszaka, annyira erős, fűszeres, én meg úgy nem bírok elaludni, ha valami illatozik, magamra sem fújok semmit este már. :D

      Delete
    2. Húha..azt én sem szeretem szagolni estére, valahogy szoktasd le róla.
      Nem kell illatozni éjszaka, had pihenjen a bőr.
      Szerintem én is hozzászoktam az illatomhoz, nem rzem már olyan erősen, mint eleinte... :))
      Írok egy-két kódot és ötletet valamelyik memeboxos cikkedhez. :))

      Delete
    3. Ű, reggel fújta be magát, de ez az Axe Apollo olyan erős, hogy este is érzem... :(
      A kódok pedig wow! Nagyon köszi!!!!

      Delete