OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Saturday, September 13, 2014

TESZT | CaoNatur Arctisztító Tej

Egy magyar termékről lesz ebben a bejegyzésben szó, ami azért is érdekes, mert ritka szépek az összetevői ennek az arclemosónak! CaoNatur Arctisztító Tej teszt.




A CaoNatur a magyar Caola új termékcsaládja, ami a kíméletes összetevőkre esküszik. Arc-, test- és hajápolással kapcsolatos termékeket találunk meg a kínálatban, de a babákról sem feledkeztek meg, a weboldalukon megtaláljátok a részleteket.
Az arctisztítás az egyik legfontosabb része a rutinunknak, ezért fontos, hogy kíméletes, de hatékony legyen az a lemosó. Sokan, köztük én is elkövettem azt a hibát, hogy a bőrtípusom szerint választottam arclemosót, az összetevőket pedig nem néztem, aztán csodálkoztam, hogy csak rosszabbodik a helyzet... Egy jó ideje azon vagyok, hogy felfedezzem a legjobb érzékeny bőrre való, kíméletes összetevőkkel rendelkező arclemosókat. Nem mondom, hogy egyszerű ilyet találni, de megéri kutatni! 
CaoNatur arctisztító tejet használom egy ideje, s mivel szimpatikus, ezért nektek is megmutatom. A csomagolás teljesen jó, csinos és praktikus, a termék maga pedig egy sűrűbb, fehér tej, minimális illattal. A bőrt nagyon jól megtisztítja, nem szárít, hanem inkább hidratál, abszolút nem irritál, mindennapos használat mellett semmilyen problémát nem okozott, a hatásával tehát nagyon elégedett vagyok. Az összetevők nem 100%-ig tökéletesek, hiszen ott van benne pl. az illatanyag, de ha jól megnézzük, a többség nagyon is jó: szőlőmagolaj, sheavaj, búzavirágkivonat, E és B5 vitamin, hidratálók, és antioxidánsok is vannak benne!  Az illata egyáltalán nem erős, de szerintem nem hiányozna senkinek, ha nem tették volna bele, kicsit mű az én orrom szerint, de nem zavar és nem irritál, így nem panaszkodom, az ára pedig nagyon jó, igazi pénztárcabarát termék (150 ml, 899 Ft). Beszerezni sem nehéz, hiszen kapható a nagyobb szupermarketekben, pl. Tesco, webshopokban, bioboltokban pl. MediLine és Bijó, de gyógyszertárakban is, rendeltetni is lehet velük, ha épp nincs készleten, kérdezzetek rá nyugodtan!

Magyar termék, nem drága, kíméletes összetevőkkel, beszerezni sem nehéz, és még hatásos is! Kell ennél több? :) Ha Magyarországon laknék, ebből mindig lenne otthon, megéri az árát!


Összetevők:






4 comments:

  1. Csak én nem értem, hogy miért kell egy szép összetevős terméket elrontani egy nem kicsit irritáló anyaggal, mint az alkohol vagy parfüm? Teljesen fölösleges, és lehet hogy valaki csak emiatt nem fogja kipróbálni..

    Egyébként ígéretesnek tűnik, de lehet, hogy én is pont a parfüm miatt nem fogok vele kísérletezni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Én sem értettem addig, amíg egy külföldi oldalon nem olvastam az egyik vevő kiakadását: a termék rossz, pocsék, ki nem állhatja, mert - kapaszkodj meg - nincs illata! Ő illatos arckrémet akar (lehet, hogy arclemosó volt, már nem emlékszem), ha nem olyan, akkor szerinte rossz a termék. El tudom képzelni, hogy az ilyen evőkat próbálják megtartani a cégek, ezért tesznek a termékekbe egy kis illatanyagot, legyen az mesterséges vagy természetes, de biztos van más oka is. Én nem bánom, ha egy terméknek nincs illata, a hatása érdekel meg az összetevők.
      Az egyik nagy, holland bőrápolásra szakosodott márkától kérdezték meg a bloggerek, hogy miért használnak alkoholt az érzékeny bőrre való termékekre. Ha jól emlékszem a válasz az volt, hogy egyes összetevőket nem tudnának máshogy tartósítani. Próbálom kerülni, de nem bánom, ha van pl. egy termék itthon, amiben alkohol is van, ha pl. az egy szérum, amit nem használok túl gyakran (pl. a c vitaminos szérumom), de jobb lenne nélküle persze....

      Delete
  2. Ismerem a termékcsaládot. Barbi, ez pont az az alkohol, ami nem szárít, nem elég annyit látni az összetevőknél, hogy alkohol és akkor kuka. Rá lehet kattintani és elolvasni, milyen típusú alkoholról van szó. A parfüm nekem is ellenségem, viszont az INCI végén azért nem kell tőle megijedni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ó, hogy az ebben lévő alkoholra gondolt Barbi? :o Azt hittem általánosságban beszélünk pl. az etil alkoholról és társairól. Köszi az észrevételt és persze teljesen egyetértek :)

      Delete