OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Wednesday, September 17, 2014

TESZT | Benefit Tartós Krémes Szemfesték

Megint egy olyan terméket mutatok, amit NAGYON szeretek és csak ajánlani tudok: Benefit tartós krémes szemfesték csodaszép barna színben :)




A Benefit tartós krémes szemfestékeket (Creaseless Cream Shadow) újragondolták, ezért kétféle csomagolással találkozhattok, ha a neten nézelődtök, ezen ne lepődjetek meg. A csomagolás gyönyörű, ahogy a márkától elvárhatjuk: cuki kartondobozban van az üvegtégelyes szemfesték, jól záródó tetővel, tehát nem fog hamar kiszáradni.
Én egy gyönyörű barna színt (No Pressure!) választottam, élőben még szebb, mint a képen, de van persze több árnyalat is, viszont szerintem ezt nagyon jól ki lehet használni. Reggelente pillanatok alatt elkészül a smink vele, este, sminklemosás előtt pedig kb. ugyanolyan jól néz ki, mint amikor felkentem, szóval igen tartós, pedig nekem rejtett szemhéjam van, ami olajos is ráadásul... Sokáig úgy gondoltam, hogy úgysem találok olyan krémes szemhéjfestéket, ami megmarad egész nap az én szemhéjamon, ezért is volt csak pár itthon, de ezentúl nyitottabb leszek a krémes termékek felé is, mert bizony akadnak nagyon-nagyon jók!
Az állaga krémes, a pigmentáltság pedig szintén fantasztikus, nem kell rétegezni, de lehet persze, ha szeretnénk, nem okoz majd problémát. Könnyű használni, nem kell szenvedni az eldolgozással, nem marad csíkos, épp annyira hamar szárad, hogy még nyugodtan fel tudjuk vinni és eldolgozzuk, ahogy nekünk tetszik. Száradás után már nem mozdul el, akármit is csinálunk vele, olajos szemhéjon sem csúszkál, de egy vékony réteg por állagú szemhéjfestékkel átmehetünk rajta, így még biztosabban tart majd egész nap (kipróbáltam úgy is, hogy csak magában használtam primer és szemhéjpúder nélkül. A nap végére kopott a színe egy kicsit, de a ráncokba nem ült be egyáltalán!).
Kb. annyiba kerül (kicsivel olcsóbb), mint egy MAC Paint Pot, csak ezt akciósan is ki lehet fogni (én is így voltam vele + kuponkódom is volt), tudtommal a Lookfantastic az egyetlen oldal, ami szállít Benefit termékeket hozzánk is. 
Egyszerűen tökéletes, abszolút elégedett vagyok vele, teljesíti, amit ígér, egész nap tart, nem ül bele a ráncokba! Egyetlen negatívum, hogy a színválaszték nem elég nagy, és sajnos matt árnyalatokat sem igazán találni, pedig jó lenne...

Én itt vettem:










9 comments:

  1. Nagyon szép, rég szeretnék egy tartós krém szemhéjfestéket csak sajnos az extra olajos szemhéjamon semmi nem marad meg, de ezt még nem próbáltam :)

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Ó, köszönöm :) Szerintem ez a szín minden szemszínhez illik :)

      Delete
  3. Fú nagyon szép a színe! Nekem sajnos nem jönnek be ezek a krémes szemfestékek, de rajtad nagyon tetszik!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszönöm! :) Én is azt hittem, hogy a krémes szemfestékek nem lesznek nekem jók, de ez nagyon bejött! :)

      Delete