OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Wednesday, September 10, 2014

Paula's Choice | Resist Ultra-Light Szérum | CLEAR BHA 2% | CLEAR 5% Benzoyl Peroxide | Carbon Maszk

Egy ideje Paula's Choice lázban égek, az első rendelésem pedig ezekből a termékekből állt, ideje megírni a tesztet is :) Viszlát aknés bőr!




Még régebben olvastam Paula egyik könyvét, illetve az egyik BHA terméküket is volt szerencsém kipróbálni, viszont a pénztárcabarátnak nem annyira nevezhető árak miatt kissé feledésbe merült nálam a márka egy időre. Bevallom, az sem volt szimpatikus, hogy a termékek egy részében sok a szilikon, de a krémmánia segítségével sikerült kiválasztani pár dolgot, aminek a hatásában nagyon bíztam és az összetevők is tetszettek.
Nem csalódtam, sőt! Azóta rengeteg mintát rendeltem már, szorgosan próbálgattam ki a többi terméküket is, engem meggyőztek!


Resist Ultra-Light Super Antioxidant Concentrate Serum
Szérumok közül nehéz olyat találni, ami nem szilikonokra épül, nekem azok kicsit nehezek a bőrömnek és általában túl olajosak is. Aztán megláttam ezt, ami víz alapú és egyébként is kombinált-zsíros bőrre készült, tudtam tehát, hogy nekem ez kell. Tényleg hamar felszívódik, nem hagy olajos érzetet maga után, azt kapom, amit ígérnek, s bár nem olcsó, nagyon kevés kell belőle még úgy is, hogy az egész arcomra kenek minden alkalommal, hiszen olyan szépek az összetevői! Csak idén kezdtem el olyan termékek után kutatni, amikben van antioxidáns és vitamin, ami szomorú, mert sokkal hamarabb kellett volna... A pigmentfoltokat (nekem pattanások után maradtak) céloztam meg ezzel a szérummal (más termékekkel együtt persze pl. AHA hámlasztó), viszont szerintem minimum egy tubust el kell használni ahhoz, hogy látványos változást tapasztaljunk, plusz az én pigmentfoltjaim nem (csak) mai darabok, feladtam tehát a leckét a szérumnak...
Az elején kíváncsi voltam, hogy történik-e változás, ezért készítettem pár fotót. A lenti képen előtte-utána állapotot láthattok, kb. 3 hét használat mellett a legkisebb pigmentfoltokat sikerült eltüntetnem. Azt ne feledjétek, hogy az én bőröm iszonyat lassan gyógyul, akinek nincs ilyen problémája, az nem is érti, hogy miről beszélek, de aki ugyanabban a cipőben jár, mint én, az tudja, hogy ez bizony nagy dolog, főleg régebbi foltok esetén.
Mostanában nem fényképeztem magamat, de lesz még ezzel kapcsolatos poszt!
Még annyit megjegyeznék, hogy a gyulladáscsökkentő hatása szerintem nagyon jó ennek a szérumnak. Ezt abban látom, hogy a bőr kevésbé piros és nyugodtabb lesz a használata után (ha kb. egy óra múlva a türkörbe nézek, már látom a változást, de nap végén, sminklemosás után is, ha smink alá tettem). Nálam ez hatásosabb, mint pl. a kifejezetten erre való Paula's Choice Clinical Instant Calm Advanced Redness Relief.
A szérummal tehát meg vagyok elégedve, kombinált és zsíros bőrre ajánlom, szeretni fogjátok! :)

a leghalványabb, legapróbb pigmentfoltok teljesen elhalványultak, el sem hiszem!




Clear Extra Strength Anti-Redness Exfoliating Solution With 2% Salicylic Acid
BHA hámlasztót is akartam, mert a régebben próbált BHA lotion nagyon tetszett, most viszont a CLEAR termékcsaládra esett a választásom, mert ennnek az összetevői szimpatikusabba voltak. Néha a kevesebb több elvét vallom :) A BHA a pórusokba hatol, ez az erősebb verzió (2%-os szalicilsav), tonikként használom, mert nagyon folyékony, színtelen folyadék, kell hozzá a vattakorong, de így is sokáig fog tartani, mert nem minden nap nyúlok hozzá.
Megelőzésre használom, a hatását nem látni közvetlenül, de amikor elfelejtkezem róla egy jó időre, akkor látom a negatív változásokat, szóval merem állítani, hogy szükségem van rá, de egyébként is régóta használok BHA-t tartalmazó termékeket, ezzel pedig teljesen meg vagyok elégedve minden tekintetben: összetevők, hatás, ár stb.




CLEAR Extra Strength Acne Fighting Treatment
Elkeseredett voltam, amikor megrendeltem ezt a krémet Amerikából. Nem vártam csodát, de a gyógyszertári benzoyl peroxide-os kenőcsöt már nem bírtam, teljesen kiszárította a bőrömet, a hatásával pedig nem voltam megelégedve, de legalább egy nagyon picit használt, így tudtam, hogy ennél az összetevőnél kell maradnom. 
Európában nem kapható sajnos ez a termék, pedig aranyat ér. A hatása mesés, a megelőzésben a legjobb, amit valaha használtam (sok mindent próbáltam már...), nem szárít, gyengéd a bőrhöz, de a hatásán ez semmit nem változtat. 67 ml, tehát sokkal több van benne, mint egy átlagos pattanáselleni krémben, csak ez ezerszer hatásosabb, viszont a beszerzése nem könnyű... Ebay-n megtalálható elég gyakran, jelenleg itt. Bárcsak hamarabb vettem volna meg, már csak ezt sajnálom, de jobb későn, mint soha. 




Skin Balancing Carbon Mask
Szeretem az agyagmaszkokat, a tág pórusokat ki kell tisztítani valamivel, ez a kaolinos maszk adta magát, megrendeltem. Száradás után langyos vízzel jól lemosható, látványos változás nem történik, nem is vártam ilyesmit, de hosszú távon tisztább pórusokat kapunk és csökken a bőr pirossága. Én nagyon szeretem, az összetevők többsége igen hasznos a bőr számára, a gyulladáscsökkentőknek örülök a legjobban. Nem mondom, hogy nincs ettől jobb, de én még nem találtam olcsóbb és jobb alternatívát. Száraz bőrre viszont nem ajánlanám ezeket a fajta maszkokat, zsírosra, kombináltra viszont mindenképp.




7 comments:

  1. Ezeket a termékeket pont nem próbáltam Paulától, köszi az összefoglalót. Képes voltál kilocsolni belőlük? :) A sima BHA-t én tenyérbe csöpögtettem és úgy kentem fel, de az nekem semmit sem használt. Most már csak a géles AHA maradt, az látványos, pedig a bőröm kimondottan zsíros. Azt meg nem is gondoltam volna, hogy problémás a bőröd, a fotókon semmi sem látszik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Csak egy nagyon picit pocsákoltam, többet nem mertem, mert kincsként kezelem őket :D Eleinte én is úgy vittem fel ezt a BHA-t, de aztán inkább elővettem a vattakorongot, lusta vagyok, meg úgy érzem, hogy nem fogy annyira így sem. Az AHA nekem is ezerszer látványosabb, pedig nekem is kombinált-zsíros a bőröm, de szerintem az AHA bárkinek a kedvence lesz, annyira jó és hasznos (rosacea-s bőrre persze nem). Kipróbáltam a PC AHA-t, de ugyanolyan nekem egy az egyben, mint az olcsóbb koreai Mizon-os, szóval azt nem cserélem le, de még van egy mintám a 10%-osból, azt még nem próbáltam.
      Nos, régebben is voltak gondjaim, de a régi képeken nem látszott annyira, mostanában meg nem fotózom magam, sminkes posztok sincsenek már (mert kb. mindig natúr sminkem van, már nem érdekelnek a feltűnőbb színek), így inkább csak a használt termékekből derül ki, hogy a bőrömmel szenvedek. Viszont végre javuló tendenciát mutatok, már tudom, hogy pl. mit nem érdemes magamra kenni és mit nem szabad ennem (bizony, ez volt a legnagyobb probléma, nem gondoltam volna...), csak ki kell várni, hogy visszatérjen a bőröm az eredeti állapotába :)

      Delete
  2. Nekem teljesen ugyanez a bőrproblémám, aki pattifoltokból megmaradt pigmentfoltok, és nekem is érzékény, meg kombinált. Ha ki is jön még egy-egy pattim, 2-3 nap alatt elmúlik a benzoyl-peroxidtól, (én ezt már csak helyileg használom), de a folt utána!!! Jaj...
    Nekem jobban beváltak Paula szilikonos szérumai, de megértem, ha nem vagy értük oda. :-) Az a baj, hogy én sosem tudom már, mitől halványulnak jobban, mert használok PC 8% AHA-t, 2% BHA-t, super antioxidant szérumot, na meg Skinorent, ez utóbbit szokták melazmára is felírni, bár én a pattifoltok miatt használom. És most kezdtem el tesztelni a PC 1%-os retinolos szérumát is. Az én foltjaim is kb. ilyen "sebességgel" halványulnak ennyi minden mellett, mint a Tiéd, úgy, hogy nyilván folyamatosan fényvédőzöm is, nehogy még jobban bepigmentálódjanak. Néha azt hiszem, hogy kb. csak nekem tűnnek el ilyen lehetetlenül lassan ennyi profi cucc mellett, de látom, nem vagyok egyedül. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. *aki helyett simán a, bocs. :-)

      Delete
    2. Nem, nem vagy egyedül, sajnos nagyon sok nőt érint a probléma (hónapokkal ezelőtt kutattam a neten, akkor találtam rá a külföldi sorstársakra, mindenkinél ugyanolyan pattanás kb. ugyanott, akkor jöttem rá, hogy nem a holland párás levegővel van a baj - arra gyanakodtam, mert Mo.-on soha nem nézett így ki a fejem-, hanem mélyebbre kell ásnom a megoldásért).
      Én is sok mindent használok, de szerintem még nyomon tudom követni, hogy mi hat jobban és mi nem, mert pár termék használata után elég szembetűnő a változás pl. AHA, PC szérumok, Benton csiga-méh esszencia. A PC szérumokkal kapcsolatban ugyanezt tapasztalom, szilikon ide vagy oda, hatnak és nagyon jók, szerencsére nem is rügyezik ki a fejem tőlük, csak az olajosságot nehéz megszoknom... Millió mintát rendeltem, azért van egy kis tapasztalatom ezekkel a termékekkel is, pl. tegnap este a sima retinolos szérumot próbáltam, nagyon jó, lehet beruházok az újra ezek után, van kis méret is, ha jól láttam.
      Én a tökéletes fényvédőt még keresem, de van egy, amit pl. soha nem kennék magamra: a narancssárga SPF50-es PC krém. Biztos jó, de nem bírom magamon elviselni az illatát, annyira erős és tolakodó, rettentően zavar. A sima fényvédős PC krémek viszont bejöttek, csak meg kell majd nézni a is jegyzeteimet, hogy pontosan melyik is tetszett a legjobban, mert szorgosan felírtam mindent. Feledékenységem határtalan ugyanis... :D
      A Skinorenről még nem hallottam, de látom a krémmánián, hogy sokan használják. elég hatásosnak tűnik a vélemények alapján.

      Delete
    3. Nekem csak egy jó rutin hozott megoldást, most egész szép a bőröm. De ha egyetlen termékem is rossz, vagyis inkább úgy mondom, nem szereti a bőröm, akkor már kész, vége a dalnak, szétesik az arcom... Meg nagyon sok hatékony készítményt használok, én is rengeteget próbáltam amúgy, PC-ket, meg nem PC-ket, nagyon problémás a bőröm. Rajtam pár használat után soha semmitől nincs szembetűnő változás, kivétel most az 1% retinolos szérumnál, de ott is inkább abban nyilvánult meg, hogy úgy kifeszült a bőröm.
      Fizikai fényvédőből a legnépszerűbb a PC Resist Super Light Daily Wrinkle SPF 30. Kémiaiból idén találtam végre egy nagyon olcsó és nagyon jót, a Beautypedian best lett, http://kremmania.hu/kremek/kiss-my-face-sun-spray-lotion-broad-spectrum-spf30 Legalább egy valamire nem költök most vagyonokat... Bár illatmentes, azért van egy kis gyógynövényes illata.
      A foltok kapcsán nekem is sok lány ír a blogomra, hogy ott marad a pattifolt, de nagyon kevés közülük az, akinek ennyire lassan halványul. Mondjuk nekem a T-vonalban szokott csak kijönni. A Skinoren amúgy tényleg jó, de az nem az a termék, aminél egy nap alatt csoda történik. Én az elején csak ezt használtam és nem sok eredmény volt. Aztán jött mellé a Differin, amivel csak azt értem el, hogy durván érzékeny lett a bőröm, miközben a pattanásaim sem múltak el teljesen, és akkor megint lutri volt, hogy vajon a skinorent, a differint vagy egyiket sem bírom? Remélem, a PC 1%-os retinolja nem fog így kicsapni hosszabb távon sem. A sima retinolos szérumát én szem köré használom.
      Visszatérve a Skinorenre, most felváltva használom PC BHA-val, és így nagyon jól működnek együtt, végre elértem egy olyan szép bőrképet, amit előtte csak benzoyl-peroxiddal sikerült. (De a BP-re meg allergiás lettem, meg amúgy is öregíti a bőrt, szóval nem is szívesen használtam.) Szóval nekem az is mindig sok idő, hogy kikísérletezzem, melyik kezelőm melyikkel működik örömmel együtt, és milyen kiegészítő (fényvédő, hidratáló stb.) cuccot szeret mellette a bőröm... A tökéletes alapozót keresgélem még, aminek szép az inci-je, nem ragyásít, és jó hóka bőrre. Te megtaláltad már Az Alapozót?
      Jaj, bocs, hogy ennyit írok, de mindig öröm nekem, ha más blogján tényleg jó kozmetikumokról, bőrápolási rutinról olvasok, ez nagyon ritka...

      Delete
    4. A kozmetikusos posztod alapján kijelenthetem, hogy szívesen cserélnék veled! ;) Bárcsak már én tartanék itt, ilyen bőrképnél, de remélem egyszer összejön, türelmes vagyok most már, mást nem tehetek.
      Nekem pont a T-vonalamban nem jön ki soha semmi, cserébe zsíros. Nagyon.... Érdekes, hogy pont ott van komoly akném, ahol elvileg nem kellene, mert normál (az lenne akne, vagyis most már foltok nélkül) ott a bőröm, ahol meg zsírosodik kegyetlenül, ott még egy mitesszer sincs! *lekopogom :D Durva, bőrgyógyászok által felírt krémet és fogamzásgátlót (a Dianne 35 tökéletes bőrt varázsolt, de amikor abbahagyod, ajaj....) nem akartam, így eddig tartott kikísérletezni, hogy nagyjából mi a bajom és mit is érdemes használni...
      Igen, elhiszem, hogy néha kiakasztó, hogy akkor melyik termék is vált be vagy melyik nem, de szerintem a bőr is máshogy viszonyul ugyanahhoz néha. Csak egy példa: életemben először próbáltam ki a csodamogyorót (tonik iherbről). Tűzvörös lett a fejem, kénytelen voltam lemosni, rettenet volt. Másodszor kipróbálom: SEMMI.... Aztán döntsem el, hogy mit is szeretne a kedves bőröm.... :D
      Az a kémiai fényvédő jónak tűnik, csak én valamiért a fizikai vagy vegyeset szerete/használtam eddig, fényvédők terén merek a legkevésbé kísérletezni, pedig amúgy rosszal még nem igazán találkoztam (gondolom pont emiatt :D ).
      Koreai bb krémeket használok, általában nekem az a lényeg, hogy jó világos legyen és ne üljön bele a pórusokba, ja meg persze fedés sem árt... Jelenleg az Aritaum full cover a kedvencem, de a márka nem volt hajlandó megírni az összetevőket, szóval ezt sajnos nem tudom és nem is találom... Aminek még tetszettek az összetevői az a Tonymoly Luminous Goddess Aura bb krém, szép világos a színe is, a másik pedig a Skin79 zöld bb krém, de az rettentő világos, jelenleg sötétítem mással, de télen tuti jó lesz.
      Az a "baj", hogy a koreai bb krémek annyi összetevővel rendelkeznek, hogy nem tudni, hogy mi vágja majd ki esetleg a biztosítékot, de én nem panaszkodom, ritka ha ilyen előfordul, de pl. a te érzékeny bőröddel jobban oda kell figyelni. Ha eszembe jut olyan/találok egyet, amiben nem sok és szépek az összetevők, majd megírom! :)
      Ó, szeretem a hosszú, tartalmas, tanulságos kommenteket! :)

      Delete