OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Monday, September 29, 2014

♥ MintaMánia | 27 db Paula's Choice Termék! ♥

Igen, jól olvastad, 27 különböző Paula's Choice termékről lesz ebben a posztban szó: krémek, szérumok, alapozó, maszkok, lemosók, hámlasztók, fényvédő, minden... :) 




Jegyzeteltem, így nem felejtettem el, hogy mi is volt a tapasztalatom a termékekkel. Van nagyon jó és olyan is, ami abszolút felejthető, de a lényegen nem változtat: a Paula's Choice az egyik legjobb bőrápolási márka a piacon, ami még a megfizethető kategóriába tartozik és nagy a választék is. Általában mindegyikből több mintám volt, mert négyszer rendeltem mintacsomagot összesen, egy mintát többször is lehet használni, a tapasztalataimat pedig röviden megírnám mindegyikről, hátha hasznos lesz valakinek :)
A termékek összetevőit (nem akarom mind a 27-et bemásolni, mert akkor megdöntenénk a világ leghosszabb bejegyzésének rekordját :D ) a krémmánián megtaláljátok: Krémmánia Paula's Choice.


♥ = kedvenc


Paula's Choice RESIST termékcsalád


A RESIST vonallal szerintem nem lehet mellényúlni, ezek a termékek látható változást hoznak a bőrünk életébe, minden bőrtípusnak megfelelnek, szinte az összes kedvencem innen került ki. Ha megnyerem a lottót, az ebay felvásárlásával párhuzamban Paula's Choice RESIST termékekkel megtöltött kádban fogok fürödni, de addig is.... Maradnak a minták és néha egy-egy teljes méretű kedvenc :D


RESIST Ultra-Light Super Antioxidant Concentrate Serum 
A kedvenc PC szérumom, de erről már írtam részletes tesztet, itt megtaláljátok: Paula's Choice szérum teszt.
RESIST Super-Light Daily Wrinkle Defense SPF 30 
Húúú, ezt nagyon szerettem a hatása és az összetevők miatt is! Hamar felszívódik, nem csillog, mattít, zsíros-kombinált bőrre is tökéletes, ad egy kis színt és pici fedést is. Nem csodálom, hogy olyan sokan imádják, egyszerűen nem lehet belekötni (jó, az árával biztos nincs mindenki kibékülve :D ), én nagyon szeretném egyszer a magaménak tudni.
RESIST Intensive Wrinkle-Repair Retinol Serum 
Kicsit olajos, de (a T-vonalamat nem számítva) egész hamar felszívódik. Nem irritál, reggelre csodát tett a bőrömmel: lehúzta a gyulladást és pirosságot. Tele van hasznos összetevőkkel: retinol, gyulladáscsökkentők, antioxidánsok, szimpatikus szérum, egyedül zsírosabb bőrre nem ajánlanám.
RESIST Weekly Resurfacing Treatment with 10% AHA 
10%-os AHA hámlasztó, amit hetente lehet használni. Nem csípett jobban, mint a 8%-os, a rövidtávú hatása viszont érezhető volt: két használat után úgy megújította a bőrömet, hogy alig akartam elhinni! Nem látszott különbség, de amikor megérintettem, szuper puha volt és feszes, tetszett nagyon. Nem hiszem, hogy a 8%-os mellé kellene a 10%-os is, vagy ez vagy az, de én személy szerint gyakrabban szeretem használni az AHA-t, mint heti egyszer, így ebből nekem elég lenne egy mini méret is, amit alkalmanként tudok alkalmazni, mert nagyon jó kis szer, az nem vitás, az összetevői is szépek!
RESIST Cellular Defense Daily Moisturizer SPF 25 Antioxidánsokkal
A fehérség pillanatok alatt elmúlik, könnyen fel lehet vinni a krémet, nem irritálta a bőrt, viszont szerintem az enyémtől szárazabb bőrre készült, én picit soknak éreztem a hidratálást. Rajtam fénylett egy kicsit, de napközben nem zsírosodott jobban tőle a bőröm. Csak fizikai fényvédő van benne (Titanium Dioxide), így azoknak remek, akik nem szeretik a kémiai fényvédőket. Két napig használtam, a második nap lemosás után láttam, hogy a bőröm kevésbé gyulladt, nyugodtabb, mint általában sminklemosás után, ezt ennek a krémnek, vagyis az összetevőinek tudtam be.
RESIST Barrier Repair Moisturizer Retinollal
A jegyzetlapra azt írtam, hogy krémes-zselé, tehát könnyű az állaga, elég hamar fel is szívódott a kombinát bőrömön, de annyira azért nem, hogy tökéletes barátság alakuljon ki köztünk, inkább normál-száraz bőrre lesz jó. Picit ki is pirosodott a bőröm, de ezt az egész magas retinoltartalomnak tudtam be. Éjszakára zsíros-kombinált bőrre is el tudom képzelni, ha retinolos krémet szeretnénk.
RESIST Advanced Replenishing Toner Skin Remodeling Complex 
Az első szó, amit felírtam hozzá a következő volt: fancy. :D Különlegesnek éreztem, imádtam használni, most látom a krémmániám, hogy az összetevői is csodásak! Fehér, tejszerű, híg folyadék, ami kellemes érzetet hagy a bőrön. Abszolút nem irritál, rögtön lehet rá mást kenni, könnyű, nem nehezíti el a bőrt, pillanatok alatt felszívódik, frissít, hidratál, ez volt a kedvenc tonikom az összes közül. Általában nem tudnak meglepni a tonikok, de ez levett a lábamról.
RESIST Optimal Results Hydrating Cleanser
Kicsit furcsa ez a lemosó szerintem, mintha ragadna a bőrhöz, vagyis elég nehéz lemosni. Ettől függetlenül szimpatikus darab, nagyon gyengédnek éreztem, és jól tisztít. Nagyon tetszik a RESIST vonal, de a próbált arclemosók közül nem ez volt a kedvencem a fent leírtak miatt.


Paula's Choice Skin Balancing termékcsalád
.

Skin Balancing Oil-Absorbing Mask
Erről is írtam már részletes tesztet, itt megtaláljátok: Paula's Choice maszk teszt.
Skin Balancing Super Antioxidant Concentrate Serum Retinollal
Amikor megláttam a zselés állagát elszörnyedtem, felkenéskor is csak arra tudtam gondolni, hogy mennyi szilikon lehet ebben (nincs bajom a szilikonokkal, de ha lehet, akkor nem akarom, hogy csak abból álljon a krémem), viszont meglepő módon a bőröm azt mondta, hogy "jöhet még"! Hamar felszívódik, kombinált bőrre jó, nincs olajos érzet, retinol is van benne, szuper szérum, ha az embert nem zavarja a szilikonos érzet, én inkább éjszakára kentem fel.
Skin Balancing Ultra-Sheer Daily Defense SPF 30
Nagyon folyékony, így nem könnyű használni, de a krém maga nem rossz, kombinált-zsíros bőrre nagyon jó fényvédő lehet. Nálam elmaradt a "wow" hatás, így értelemszerűen nem adnék ki ennyi pénzt érte, valahogy ez a Skin Balancing vonal szerintem egyszerűen nem az én bőrömre lett kitalálva. Jobban mondva a RESIST termékek túlságosan jók ahhoz, hogy mást is szeressek :D
Skin Balancing Invisible Finish Moisture Gel
Könnyű krém, nem ragad utána a bőr, hamar felszívódik és visszafogja a bőr zsírosodását. Én ezt csak azért nem venném meg, mert kb. ugyanaz, mint a fényvédővel ellátott társa, nappalra azt használnám, éjszaka viszont valami hidratálóbb, több hatékony összetevővel ellátott krémet kennék magamra.
Skin Balancing Pore-Reducing Toner
Ez a semmi extra kategória egyik képviselője, nálam nem váltott ki sem pozitív sem negatív hatást, de talán kicsit irritált. Elhasználtam, de a Resist tonik fényévekkel jobb! Mattít, jól tisztít, de a nagyon szép összetevők ellenére nem érzem, hogy ezen kívül mást tenne a bőrömmel, szerintem egyszerűen csak nem én vagyok a célközönség, a fiatalabb korosztály sokkal jobban tudná értékelni.
Skin Balancing Oil-Reducing Cleanser
A barátom is segített a tesztelésben :) Neki nem tetszett az illata, viszont a tisztítóerejének örült, mert neki zsírosabb a bőre. Nekem kevert, ezért jobban szeretem, ha hidratál is a lemosóm egy kicsit, ez viszont inkább az olajos bőrűek kedvence lehet: gyengéden tisztít, nincs olajos érzet egyáltalán. 



Paula's Choice Skin Recovery termékcsalád


Hiába kombinált a bőröm, ez a száraz bőrre való termékcsalád egész pozitív nyomot hagyott bennem. Minden termékről elmondható, hogy gyengéd, hidratál és nem irritál, ezen kívül nagyon szép összetevőlistával áldotta meg őket Paula asszony!

Skin Recovery Replenishing Moisturizer Antioxidánsokkal
A száraz bőrűek megmentője lehet ez a krém, nekem nappalra túl sok, de éjszakára nagyon szerettem (olyankor nem bánom a nehezebb krémeket). Nem irritál és nagyon szépek az összetevői, de zsíros bőrre nem ajánlanám, viszont mindenki másnak igen, akiknek száraz, vízhiányos a bőrük.
Skin Recovery Hydrating Treatment Mask
Olyan, mint egy jó sűrű krém, nem tűnik maszknak, a bőr is elég hamar felszívja, ha nem használunk belőle sokat. 20 perc múlva le lehet mosni, a bőr puha és hidratált utána, szerencsére nincs olajos érzet sem közben, sem utána. Szerintem zsíros és kombinált bőrűeknek is ajánlható, de nem mondanám azt, hogy csodaszer, egyszerűen csak egy jól hidratáló, bőrbarát maszk. 
Skin Recovery Super Antioxidant Concentrate Serum Retinollal
Nem bírtam rájönni, hogy mire emlékeztet az illata, pedig nagyon ismerős volt. Rajtam nagyon lassan szívódott fel, igazi olajos, szilikonos szérum, csak száraz bőrre tudom elképzelni, nekem nagyon nehéz volt, de éjszakára azért elhasználtam, hiszen ebben is van retinol, annak pedig örültem :)
Skin Recovery Daily Moisturizing Lotion SPF 30 Antioxidánsokkal
Fehér krém, jól kenhető, nem irritál, az illata sem zavaró. Jól hidratál, a bőröm ki is fényesedett, zsíros és kombinált bőrre túl sok lenne ez szerintem, szárazra és nagyon szárazra viszont tökéletes. SPF 30, amit két fizikai fényvédővel érünk el, de antioxidánsok is vannak a krémben. Jó termék, csak nem az én kombinált bőrömre tervezték :)
Skin Recovery Enriched Calming Toner
Nem irritál, hidratál, sok-sok vitamin és antioxidáns van az összetevők között, abszolút jól sikerült ez a tonik, DE a Resist vonalban található tonikot nem győzi le a számomra :)
Skin Recovery Softening Cream Cleanser 
Ez nekem nagyon tetszett! Fehér, krémes, gyengéd arclemosó, ami nagyon jól tisztít, de hidratálja is a bőrt. Illata alig van, az is kellemes, egyáltalán nem irritál, nem hagy olajos érzetet a bőrön, egyszerűen szuper!


EGYÉB


Clinical Instant Calm Advanced Redness Relief
Elvileg a pirosságot húzná le, amire szükségem is van, de mintha még jobban ki is pirosodott volna a bőröm tőle. Persze ez nem jelenti azt, hogy rossz, hiszen később valóban látszik a hatása, de ez nem volt akkora, hogy azt mondjam, erre a termékre mindenképp szükségem van ennyi pénzért. Ha olcsóbb lenne próbálgatnám tovább, mert nagyon tetszenek az összetevői, de egyelőre nem mondom, hogy kihagyhatatlan vétel.
Hydralight Shine-Free Daily Mineral Complex with SPF 30 with antioxidants 
Könnyű, nem zsíros, hamar felszívódik, csak egy nagyon picit fénylik, ami el is múlik 1-2 percen belül. Zsíros-kombinált bőrre készült a véleményem szerint, napközben a bőr zsírosodását is visszafogta egy kicsit, nagyon szerettem, azt hittem, hogy megtaláltam a tökéletes fényvédőt. Már rendelésre adtam a fejem, amikor megláttam a krémmániám, hogy második helyen ott integet a Ethylhexyl Palmitate (pálmaolaj származék), ami nagyon komedogén, problémás bőrre nem ajánlott. Kiült a csalódás az arcomon, mert nagyon szerettem ezt a terméket, de lehet, hogy nem bírná a bőröm (a minta nem okozott problémát, de az csak egy minta...). Még gondolkozom rajta!
SUNCARE Extra Care Non-Greasy Sunscreen SPF 50
Mekkora csalódás volt ez a krém! Egész nap ragadt utána az arcom, a smink sem tapad meg miatta, de ami a legrosszabb az az illat! Rettentően zavart az erős, el nem múló tipikus "fényvédő illat", nagyon utáltam magamon, ezt nem tagadom, zsíros bőrre nem ajánlom és azoknak sem, akik zavarnak az erős illatú termékek!
Skin Perfecting 1% BHA Gel Exfoliant
Használtam régebben a 2%-os lotion-t, azt nagyon szerettem, de az 1%-os géllel sincs semmi bajom, szuper termék azoknak, akik most ismerkednek a BHA-k világával vagy kíméletesebb hámlasztót szeretnének. Nekem kell a 2% ahhoz, hogy érezzem a változást, de ennek az állaga tetszett nagyon! Könnyen felszívódik, mintha ott sem lenne, nem irritál, ezt szerintem minden nap lehet használni, nem okoz problémát.
Skin Perfecting 8% AHA Gel Exfoliant 
Nekem ez teljesen ugyanolyan, mint a koreai Mizon 8%-os szérumom: ugyanaz az illat, hatás, komolyan nem tudnám megkülönböztetni a kettőt. az összetevők is igen hasonlóak, szóval nálam itt csak az döntene, hogy melyiket tudom olcsóbban beszerezni. A hatása nálam a következő: felkenéskor csíp egy kicsit, ez normális, de az éjszaka folyamán csodákat tesz a bőrrel, lehúzza a gyulladást, pirosságot amennyire csak lehet, a bőr puhább és életteltelibb lesz, hiszen megszabadít az elhalt hámsejtektől. Nyáron annyira nem mertem használni a hámlasztókat, de ősszel és télen magas fényvédelem mellett gyakrabban nyúlok majd hozzájuk.
Gentle Touch Makeup Remover
Ez a krémes sminklemosó jól jött nyaraláskor, mert amit használok általában az nem annyira utazóbarát (olaj), de ha jól emlékszem, akkor nem barátkoztam össze ezzel a termékkel, mert nem éreztem úgy, hogy igazán megtisztította volna a bőrömet, de a krémes állag egyébként sem a kedvencem, ezt hozzá kell tennem.
RESIST Instant Smoothing Anti-Aging Foundation
A második legvilágosabb színt választottam, tökéletes volt, de ez az alapozó... Rajtam rettentően mutatott, a pórusaimba beült, nem tudtam rendesen elkenni, szerintem pár óra múlva le is mostam, mert nem bírtam tovább a tükörbe nézni. Kár érte, mert a színt jól eltalálták!





4 comments:

  1. Kedves Viki!
    Szeretnék egy antioxidánsokban bővelkedő szérumot a kombinált bőrömre, de kicsit elvesztem a tesztjeid között, mert többet is jónak ítéltél. Ha csak egyet választhatnál, melyik lenne a kedvenc szérumod, amit nekem is ajánlasz? Köszönöm a válaszod :)
    Üdv, Barbi
    u.i.: élvezet olvasni a blogodat! ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szia! :)
      Köszönöm szépen, örülök, hogy szereted a blogomat! :)
      A RESIST Ultra-Light szérum az abszolút kedvenc, örülök, hogy azt vettem meg teljes méretben, de a többit is jó volt kipróbálni. Kombinált bőrre ez a legjobb a véleményem szerint, mert olajos és szilikonos érzet NÉLKÜL is megadja a kellő ápolást, tele van szuper összetevőkkel,

      Delete
  2. Hydralightból én is rendeltem mintát, de plusz pattanásokat én sem akarok hosszú távon, most le is döbbentem. A Skin balancing szérumot kipróbálom éjszakára :)

    ReplyDelete
  3. Szia.
    Ebből csak mintát használtál?
    Esetleg tudnál hasonló Tonikot ami nem ilyen drága?:)
    És meg tudnád mondani a pH értékét?

    PAULA'S CHOICE RESIST ADVANCED REPLENISHING TONIK

    ReplyDelete