OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Sunday, September 21, 2014

Madre Labs | Rose Petal Witch Hazel Toner

A Madre Labds alkoholmentes, csodamogyorós-rózsaszirmos tonikjáról lesz szó, ami szerintem a Thayers csodamogyorós tonikokra hajaz nagyon, csak parfümmentes :)




Biztos hallottatok már (vagy láttátok amerikai vloggereknél) a Thayers witch hazel tonikokról, ezek nagyon népszerűek, a Madre Labs pedig ezt a sikert irigyelhette meg, mert megalkották a saját verziójukat. Az iHerb-ről vettem, épp nagyon akciós volt, de a teljes ár sem vészes, a kapott mennyiségről már nem is beszélve (355ml)!
A két tonik nagyon hasonló összetevőkkel rendelkezik, a legnagyobb eltérés az, hogy a Madre Labs-félében nincs mesterséges illatanyag. Bevallom, én most használok életemben először csodamogyorót, nálunk szerintem nem annyira elterjedt, mint Amerikában, de lehet, hogy csak én jártam csukott szemmel, nem tudom. A hatása a következő: tisztít, hidratál, összehúzza a pórusokat, nem szárít, a hozzáadott aloe vera pedig csak még jobban kondicionálja a bőrt. Ebben a tonikban a csodamogyoró nem desztillált formában van jelen, így még több hatóanyag van benne. 
Ahogy már említettem, ez egy hatalmas flakon, a csomagolása egyszerű, semmi baj nincs vele, az illata pedig nem túl erős, számomra kellemes is, de annyira nem vagyok oda a rózsaillatért általában. Az első használat után azonnal tűzvörös lett az arcom, nem hittem a szememnek! Paráztam egy kicsit, szerintem le is mostam, aztán jó sokáig nem voltam hajlandó még ránézni sem... Adtam neki még egy lehetőséget, s láss csodát: semmi problémát nem okozott. Egy nagyon picit talán kipirosodik a bőr egy-két percre, de ez semmiség az első alkalomhoz képest. Az egyetlen magyarázatom rá az, hogy a bőröm sosem látott még csodamogyorót közelről, nem tudta mi ez, másodszor már tudta kezelni a dolgot. Nem én vagyok az egyedüli, aki így járt, az iHerb véleményezői között találtam 1-2 embert, aki szintén erre panaszkodott, másokat nem irritált. Érdekes.
2 dollárért nekem megérte, de azt nem mondanám, hogy nem volt ettől jobb tonikom még soha. Pár dolgot észlelek a használata közben: jól tisztít, nem szárít és feszesíti a bőrt. Mindenkinek szüksége van rá? Nem hiszem, de megéri kipróbálni, mert ha bejön, akkor hatalmas mennyiségű tonikunk lesz pár dollárért :D

Itt vettem: iHerb Madre Labs 


Összetevők (INCI lista):  (Mit olvashatunk le az összetevőlistáról?) 
Water / AquaEWG Kockázat: 0, EWG Adat: Nagyon sok,  Rosa Damascena (Rose) Flower OiliEWG Kockázat: 1, EWG Adat: Korlátozott,  Aloe Barbadensis Leaf JuicegyEWG Kockázat: 1Hamamelis Virginiana (Witch Hazel) ExtractEWG Kockázat: 0, EWG Adat: Korlátozott,  GluconolactoneEWG Kockázat: 0, EWG Adat: Korlátozott,  Sodium BenzoatetaEWG Kockázat: 1, EWG Adat: KorlátozottGlycerinhEWG Kockázat: 1, EWG Adat: Közepes,  Citrus Grandis (Grapefruit) Seed ExtractEWG Kockázat: 3, EWG Adat: Korlátozott,  Citric AcidkhEWG Kockázat: 2, EWG Adat: Sok 





No comments:

Post a Comment