OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Friday, September 12, 2014

KENT Vaddisznósörte Hajkefe

Végre beszereztem egy szuper hajkefét (vaddisznósörte), ami azóta a hajam legjobb barátja lett: Kent Natural Shine Large Cushion Bristle Brush (Ns01)




A Kent márkáról biztosan hallottatok már, nekem valahogy úgy rémlett, hogy csak drágább hajkeféket gyártanak, de aztán megláttam az egyik brit webshopban ezt, a rengeteg pozitív véleményt olvasva pedig muszáj volt megrendelnem (főleg, hogy az ára is nagyon tetszett)! Nagyon sokáig keresgéltem, hogy olyan vaddisznósörte hajkefét találjak, ami nem túlárazott, erre itt volt a szemem előtt az egyik kedvenc online boltomban... Ez az én formám :)
Kent Natural Shine Large Cushion Bristle Brush (Ns01)
Több méretben kapható, ez a "large", de nem kell félni tőle, egyáltalán nem túl nagy, szerintem ez a tökéletes méret. Amikor megérkezett még hosszú hajam volt, aztán levágattam, de ugyanolyan jól tudtam használni, akármilyen hosszúságú is volt a hajam. A minőséggel rendkívül meg vagyok elégedve, nagyon erősnek és strapabírónak tűnik, jól működik, teljesen át tudom fésülni a hajamat vele. A leírás szerint a kefe stimulálja a hajat, hogy a természetes olajoknak hála még fényesebb legyen, Megakadályozza a hajvégek szálkásodását, dúsít és még sorolhatnám, a lényeg, hogy mindent tud, amire szükségünk van. Műanyag részeket is láthattok benne, azokkal elér a fejbőrig és teljesen átfésüli a hajat.
Nagyon örülök, hogy vettem egy minőségi hajkefét, már nagy szükségem volt rá, ez pedig tökéletes a számomra minden szempontból. Nem mondom, hogy ettől szuperebb nincs, ami 15-ször ennyibe kerül, az biztos jobb, de nekem ez teljesen megfelel :)

Itt vettem:
Kent Natural Shine Large Cushion Bristle Brush (Ns01)

Az LFNEW kóddal 10% kedvezményt kaptok rá! (elvileg csak első vásárlóknak jár, de nekem mindig működik :D )







4 comments:

  1. Nagyon vártam már ezt a posztot. :) Nekem sima vaddisznósörte hajkefém van, ami szépen kiszedi a szöszöket, de csak a hajam felső rétegét fésüli. :/ Pont ezért tervezek egy ilyen "vegyeset" beszerezni, ami a műanyag sörte segítségével a fejbőrömig is eljut. Barátnőmnek olyanja van és lényegesen jobb volt, mint a sima változat. Körülnézek majd én is, de lehet, hogy ez lesz a befutó nálam is. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ó, igen, az első gondolatom ez volt: wow mennyi szösz van a hajamban :D Nagyon jól tisztít, és igen, nem árt, ha az egész hajat át tudjuk fésülni (nekem is volt olyan, amivel nem tudtam, nem is használom, de az olcsó volt nagyon egyébként is), ez nekem tökéletes :)

      Delete
  2. Nagyon tetszik ez a vegyes sörtés dolog, az én vaddisznósörtés hajkefém is csak a felső réteget simogatja, de mondjuk én úgy szoktam, hogy a nagy gubancokat hajmosás után kibontom, aztán szárazon jöhet a vaddisznósörte. A következő hajmosásig pedig próbálom kordában tartani a hajam :P

    ReplyDelete
  3. Nekem is van egy sörtés kefém, de úgy látszik, kell bele műanyag is, mert én magában nem szeretem a sörtéket és tisztítani sem egyszerű :(

    ReplyDelete