OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Thursday, September 18, 2014

♥ iHerb Haul ♥ C Vitamin Arcápolás, Gluténmentes Brownie, Borsóchips, Kecsketej és Kókusz Szappan

Az iHerb rendelésemet láthatjátok ebben a posztban, ugyanis megint jól bevásároltam... :) Régen folyton ecseteket rendeltem, most már finomságokat és krémeket :D





A Nubian Heritage szappanok jól simertek és nagyon népszerűek, nekem is volt már több (afrikai feketeszappan, citromfüves stb.), most pedig a kecsketejesnek (Nubian Heritage, Goat's Milk & Chai Soap) és a kókuszosnak (Nubian Heritage, Coconut & Papaya Soap) nem tudtam nemet mondani. Arcra, testre, sőt sokan hajra is használják ezeket a natúr szappanokat, amik ráadásul abszolút nem drágák és jó nagyok, sokáig elég egy. Mind a kettő illata isteni, de még nem próbáltam ki őket. 
A következő képen egy C vitaminos szettet láthattok, amiben 5 termék van (Andalou Naturals, Get Started Brightening Kit). A márka nagyon ügyel az összetevőkre (2014 egyik legbiztonságosabb fényvédője is az övék), ezek a termékek pedig azért érdekeltek, mert a pigmentfoltok ellen hatásosak lehetnek, hála többek között a C vitaminnak. Lemosó, nappali és éjszakai krém, tonik és maszk van a csomagban, így több terméket is ki tudok próbálni, ugyanis eredetileg a teljes méretű nappali krémet és maszkot néztem ki, de így jobban megérte nekem.
Calbee, Snapea Crisps mostanában minden rendelésemben megtalálható, nagyon-nagyon ízlik nekem ez a borsóchips! Finom, laktató és egészségesebb, mint a többi chips. :)
Soft Baked Cookies, Double Chocolate Brownie sütiket még soha nem próbáltam, de milyen jól tettem, hogy megrendeltem! Gluténmentes, tejmentes, tehát az ezekre érzékenyek is fogyaszthatják (dió, mogyoró stb. sincs benne), de az íze valami ISTENI! Én válogatós vagyok, nem tagadom, de ez nagyon-nagyon finom még szerintem is! Mondanom sem kell, hogy már rég elfogyott nálunk :( :D
Az előző iHerb rendelés része volt egy Now Foods Solutions C vitaminos arclemosó, amit imádunk mind a ketten, így nem volt kérdéses, hogy a termékcsalád többi tagját is ki kell próbálnom. Az arcradír (Now Foods, Solutions, Gentle Scrub, Vitamin C & Oryza Sativa) és a tonik (Now Foods, Solutions, Purifying Toner, Vitamin C & Acai Berry) is tartalmaz C vitamint, eddig mind a kettővel elégedett vagyok, annak meg külön örülök, hogy ilyen jó termékeket, ilyen jó összetevőkkel ennyire alacsony áron tudok beszerezni!

Ne feledjétek, rendeléskor nézzetek be a Specials részbe, mert az ott található márkákra 20% kedvezményt kaptok, a Trials menüpontban pedig nagyon alacsony áron kínálnak bizonyos promo termékeket.

Akik először rendelnek azoknak pedig jár az $5 ($40 alatti rendelésnél) vagy $10 kedvezmény ($40 dollár feletti rendelésnél) a BIV421 kóddal.











8 comments:

  1. A szappanok nagyon tetszenek, szívesen kipróbálnám egyiket-másikat, de mégse fogom. Az tart vissza, hogy pálma olajból készültek, aminek a kinyeréséhez esőerdőket irtanak ki. Ezt pedig én nem akarom "támogatni".

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nagyon keveset olvastam utána, de nem értek valamit. Azt írják, hogy a gyümölcsből vonják ki az olajat, de akkor miért írtják ki a fákat? Majd utánaolvasok jobban a hétvégén.

      Delete
  2. Nagyon jó minden, legfőképpen a nasiik :P
    A C vitaminos szettről lesz majd teszt? Én már rendeltem egy C vitaminos szérumot (OST) a Te hatásodra, de ez is nagyon tetszik :) Megkérdezhetem, hogy esetleg ismered e ezt a márkát/ terméket, elvileg jó áron van és régóta szerettem volna egy ilyen arctisztítót. Köszi előre is :)
    http://www.wishtrend.com/sol-kit/578-elishacoy-3d-spin-cleaner-blackhead-brush-vita-capsule-cleanser.html?a_aid=dm

    ReplyDelete
    Replies
    1. Én is újrarendeltem a C vitaminos szérumot, mert az előzőt összetörtem :(
      Írok majd tesztet a szettről :)
      Ismerem a márkát, szintén az egyik legnagyobb vagyis legismertebb, de ezt a szerkezetet nem ismerem, az biztos, hogy jól leértékelték... Most megnéztem gyorsan más oldalakon az árát, ettől olcsóbban nem láttam, ebay-n is kb. ennyi, és ehhez még jár egy lemosó is, ha jól látom.
      Van pár teszt is róla a neten, az is jó hír, mert általában a különlegesebb darabokról nem lehet angolul tezstet találni... :D

      Delete
    2. Akkor nem egy ismeretlen márkáról van szó.. lehet megfogom rendelni :)
      Köszi a válaszod :)

      Delete
  3. Ismét szuper csomagod érkezett! Most már tényleg rendelni kell ebből a borsóchipsből, és a brownie is jól néz ki. Az ilyen bolti sütik mindig olyan puhák *-*
    A C vitaminos szettre nagyon kíváncsi vagyok, örülnék én is tesztnek :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Remélem jók lesznek ezek a C vitaminos termékek, nagy reményeket fűzök hozzájuk :D

      Delete