OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Friday, September 12, 2014

HAUL | The Body Shop

Ezeket vettem a The Body Shop-ban az elmúlt hónapokban... Főleg a Moringa (Mézvirág) termékcsalád tagjai teszik ki a bejegyzést, de tényleg fantasztikus ez az illat! :)




Még nyáron kaptam mintát a Moringa Body Sorbet-ből, aminek az illatába azonnal beleszerettem, de ezt a tesztben írtam is. A különböző akciók és egy goodie bag közreműködésével, pedig szépen beszereztem mindent, ami érdekelt. Nem akarom annyira részletezni, hiszen lejárt akciókról van szó, de kb. a felét ajándékba adta a bolt, plusz a pontokat is beváltottam (legyen The Body Shop kártyátok, mert nagyon megéri, az online boltban is megtaláljátok). Plusz itt, Hollandiában volt egy bemutató is az argánolajos kollekció és a sminktermékek kapcsán, vicces módon, az ott kapott ajándékok között is volt két Moringás termék :D

Rainforest Moisture Sampoo
Mert áttérnék a szilikonmentes hajápolásra, a rainforest samponok közül pedig erről olvastam a legtöbb pozitív véleményt. 
Rainforest Moisture Conditioner
A sampon helyett először ezt vettem meg, majd képszerkesztés közben jöttem rá, hogy ez bizony a balzsam, így visszamentem a boltba :D Ezeket még nem próbáltam, így nem írok véleményt.
Erről pár napja volt teszt a blogon, szuper ez az argánolajos testápoló! Nem írnám le megint a véleményemet, inkább olvassátok el a tesztet, belinkeltem! :)
Moringa Shower Gel
A goodie bag-ben volt a lenti szépítő olajjal együtt. Még nem használtam, mert a szintén The Body Shop-os blueberry-ből még van, az is isteni! Akciósan szoktam ezeket venni egyébként, olyankor megengedek magamnak egy kis "luxust" a tusfürdők terén. Azt vettem észre, hogy ezekből sokkal kevesebb kell, mint pl. a drogériás tusfürdőkből, így érthető az árkülönbség, de ha akciós, akkor már mindenképp megéri! :)
Moringa Beautifying Oil
Ezt lehet bőrre és hajra is kenni, szárazolaj egyébként! Életemben először használok ilyen terméket, de eddig nagyon tetszik: könnyen felszívódik, hidratál és az illata!!!! Hajon nagyon tetszik és lábra, karra is szívesen kenem, ahol szárazabb a bőröm. Arcra még nem próbáltam, elvileg oda is lehet; 10 különböző illatban kapható egyébként (mango, kókusz, eper stb.)
Moringa EDT
Parfümben is megvettem ezt az illatot (vagyis EDT), egyszerűen imádom! Hihetetlen, hogy soha nem szagoltam meg a moringás termékeket régen, de annak a fent említett mintának hála felfedeztem az egyik kedvenc illatomat! Nagyon magaménak érzem, finom édes, virágos (pedig a virágos illatokat nem szeretem, de ez hihetetlenül jó), s bár nem tart egész nap, de nem is vártam mást egy edt-től (nem mintha, a parfümök egész nap tartanának rajtam, akármilyen drága is :D ).
Moringa Hand Cream
Kézkrém őszre. Must have. 30 ml, táskában is tökéletes, hamar felszívódik és jól hidratál. Volt már egy kedvenc kézkrémem (l'occitane shea vaj), csak az drágább, így nem vettem újra, de ez szerintem ugyanolyan hatásos, olcsób és az illata is jobb :D
Moringa Body Scrub
Testradír, ráadásul nagyon jó! Csak nem ez is moringás? :D Ezt kb. két hónapja kaptam vásárlás mellé, nagyon szeretem, bár ennek az illata annyira nem szuper, mint a többi moringás terméknek. Persze, így is kellemes, de inkább azt értékelem benne, hogy nagyon jól, de kíméletesen radíroz, miközben hidratál is. Eddig az olívás volt a kedvencem, de ez kíméletesebb a bőrhöz.
Írtam már erről, hogy ez az egyik legjobb sminklemosó szemre, a pontjaimat erre használtam fel. Szintén belinkeltem a tesztemet róla.
Super Volume Mascara
Goodie bag-ben volt, még nem próbáltam, de szempillaspirálból sosem elég! :)
Bag For Life
Vászontáska ajándékba, ennek is nagyon örültem, mert mindig ilyenekkel járok vásárolni.

Ez tehát az elmúlt 2-3 hónap termése... Drogériába már hónapok óta nem tettem be a lábam, megint nem fogom egy ideig, mert megvan mindenem :) Hihetetlen egyébként, hogy régen mennyire szerettem a drogériákat, manapság meg már maximum vitamint veszek ott. Egyszer írta valaki, hogy miért nincs soha drogériás termékről teszt a blogon, nos ezért... Gyűjtehetem ott is a pontokat, de kb. semmit nem érek vele, míg más boltokban nemcsak az akciók jobbak, de a pontokkal is jól jár az ember. A magyar drogériák remélem jobban kezelik a pontgyűjtéses dolgot! :D
Elvileg egyik sem limitált kiadás az argánolajos terméken kívül, így bármikor megtaláljátok őket a boltokban vagy a webshopban.
Tipp: kérjetek Love Your Body kártyát (Hollandiában Love Your Body Club), ingyenes és lehet pontokat gyűjteni, plusz extra kedvezményekkel is meglepnek majd titeket. A hírlevelet is ajánlom, mindenről hamarabb értesülsz így :) Én inkább a boltokban vásárolok, de rendeltem már netről is, minden rendben ment természetesen.





2 comments:

  1. Én is nem rég jártam a Body Shopban és beszereztem egy kisebb adag zsákmányt. Milyen jó, hogy nálatok ez a kártya ingyenes, itt Amerikában sajnos éves díja van. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Éves díj pffff :( Remélem, hogy akkor nagyon-nagyon jó akciók járnak ahhoz a kártyához, különben nem érné meg senkinek.

      Delete