OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Saturday, September 13, 2014

Hatalmas Ebay Kívánságlista | Szeptember

Az ebay kívánságlista szeptemberben sem maradhat ki! :) Van most is minden vegyesen, nagyon sok terméket válogattam össze! :)





Kezdjük néhány japán termékkel most kivételesen :) Szokásomhoz híven, most is csak olyan terméket linkeltem, amihez ingyenes a postaköltség. :)


1. Nagyon népszerű a japán zöldteás Kit Kat, de még nem próbáltam.  $8.99 link
2. Epres, tejes, csokis japán finomság. $2.85 link
3. A híres japán Hada Labo termékek egyike: lotion hialuronsavval. $16.89 link
4. Lehúzható japán maszk mitesszerek ellen. Még évekkel ezelőtt olvastam erről a termékről, külföldi blogokon áradoztak róla, majdnem meg is rendeltem akkor, de jól elfelejtkeztem a dologról... :D $5.69 link



1. Órák (van nekem, csak elemet nem találunk bele, addig is milyen jó lenne pl. egy ilyen!) $4.05 link
2. Milyen szépek ezek is! $7.98 link
3. Tökéletes őszi sál. Van nekem ilyen, csak sehol sem találom :( $2.67 link
4. Még több sál :) $1.98 link



1. Annyira szerettem ezt a játékot, de ezer éve nem láttam már ilyet. $2.49 link
2. Órát, karkötőt tarthatunk rajta, nagyon hasznos! $6.95 link
3. Pulóver $13.60 link
4. Post-it akár könyvjelzőnek is. Nagyon cuki! :) $0.99 link



1. Ciracle szérum: egyesítettek két szérumot, a pigmentfolt ellenit és a C vitaminosat. Nagyon jó dolgokat olvastam róla, de pont előtte rendeltem meg a következő terméket. $27.70 link
2. O.S.T. C vitaminos szérum, mert eltörtem az előzőt :( Már nem sok volt benne, de akkor is... Twitterre ki is tettem a bizonyítékot az ügyetlenségemről... Ezt már megrendeltem azóta :) $18.90 link
3. Tony Moly bb krém: a régi verziót nagyon szerettem, az újra is kíváncsi lennék. $9.99 link
4. Az új Holika Holika bb krém tág pórusokra is! Az egyik kedvencem szintén Holika Holika-s, így ennek is adnék egy esélyt, az ára is nagyon jó. $7.18 link


1. Etude House arckrém SPF25. Ritka a napfényvédős koreai arckrém, de ez most ilyen + primer is egyben. 75 g - hatalmas! $14.06 link
2. Tony Moly színtelen mattító púder, mert a T-vonalamra muszáj... $6.68 link
3. Macro Filter szett, mert néha nem elég, amit az objektív tud... Külföldi bloggereknél láttam, nagyon hasznos termékfotózáshoz! 1-2-4 és 10-szeres nagyítást tudnak. Itt kiderítheted, hogy mekkora méretű kell az objektívedre. $10.58 link
4. Pici üvegecskék, DIY ötletekhez. $2.71 link

Ékszerek őszre :)
1. $1.92 link
2. $2.44 link
3. $1.36 link
4. $1.61 link


1. Beindult a narancsszezon, ezzel könnyebb lenne az élet :D $0.99 link
2. Otthon is készíthetünk sushit! :) $5.57 link
3. Konyhai szeletelő, nagyon népszerű mostanában, nekem még nincs. $6.20 link
4. Ékszert rendszerezni mennyivel egyszerűbb így :) $3.53 link


1. Mizon olívás-mézes 50 ml-es kézkrém $5.77 link
2. Holika Holika Foot Peeling. Láttam egy tesztet, ami meggyőzött, hogy nekem ez kell! Az előtte-utána képek közötti különbség igen nagy volt, az én talpamra/sarkamra is ráférne egy ilyen kezelés! $6.66 link
3. Skinfood Royal Honey szemkrém: a méz nálam alapból nyerő, de a csomagolás sem semmi! :) $15.55 link
4. Mizon Csigás szemkrém! Nem is tudtam, hogy ilyen is van! $13.49 link


1. Ehhez az Etude House tárolóhoz nem kell szerintem megjegyzést fűznöm, értitek, hogy miért tetszik... CUKI! :D $27.57 link
2. Ez a táska nagyon bejön! $17.99 link
3. Készülök az őszre/télre: sapka kell! $4.59 link
4. Ezek a táskák sem rosszak! $7.99 link


27 comments:

  1. Éppen e-bay falvában nézelődöm a Magyarblogok.hu-s poszt alapján. Most jössz egy ilyennel, és ennyi volt, hogy ne vegyek valamit! :D NEM szabad egymás után két e-bayhez kapcsolódó cikket megnézni, mert ámokfutás lesz a vége! :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D Olyan sok jó dolog van itt, nem lehet ellenállni az ebay-nek! :)

      Delete
  2. Azok az órák annyira szépek, vajon elemet is küldenek hozzájuk? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Azt sajnos nem tudom, még nem vettem órát ebay-ről.

      Delete
    2. barátnőm már vett, elemmel jön, pót nem jár hozzá. : )

      Delete
    3. Köszi szépen :) az már elég, ha van benne :)

      Delete
    4. Én két órát is rendeltem már, mindkettőhöz kaptam pót elemet is :)

      Delete
    5. Köszi szépen az infót lányok! :)

      Delete
  3. A képen lévő hada labo nem arclemosó, hanem hidratáló.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszönöm, javítottam. Látszik, hogy hajnal 2-kor írtam a posztot... :D

      Delete
  4. Azt a mitteszer eltávolító lehúzhatós cuccot én nem ajánlom :( nekem is volt azt hittem majd csodát művel de egy szem mitteszert se szedett ki az orromból csak sima lett tőle az napra.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszi, hogy megírtad :) Mitesszerem nincs, pórustisztításra próbálnék ki ilyen lehúzható maszkot, mert még soha nem próbáltam ilyesmit. (ok, egy orra való maszkot igen, az jól tisztította a pórusokat, ezért gondoltam, hogy teljes arcra is jó lehet ez a technika...)

      Delete
    2. Nagyon jó dolgokat szedtél össze ismét, és rögtön meg is rendeletem az egyik sálat :D Remélem hamar megérkezik és hogy élőbe is annyira jó lesz mint ahogy már magamra képzeltem. :D

      Delete
    3. Remélem én is! Rendeltem már sálat ebay-ről, én nem csalódtam :)

      Delete
  5. Nekem nemrég jött meg a Holika holika-s BB krém tág pórusú bőrre, csak 2x használtam, a színe(02-es) pont jó,nem hullaszín de nem is sötét, az "illata", nekem túl édes és émelyítő,de van akinek bevállik, sajna nem hidratál :( vagy csak nekem van most szétszáradva az bőröm,de látszanak a száraz részek az arcomon. Az oil kontrollja meglepően jó :) A pórusokkal nem mondommol hoyg csodát tezs, amx. annyi hogy nemnagyon ül bele. Most hirtelen ennyi :) jah...fedése nemrossz,erős közepes :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bocsi a helyesírásért és az összekevert betűkért :/ nagyon fáratd vagyok már

      Delete
    2. Igen, szabályozza a bőr zsírosodását, így nem hiszem, hogy sokat hidratálna, de pl. nekem pont azért kellene. Hidratálj alá egy jó krémmel, úgy hátha nem emeli ki a szárazabb részeket, de azokat akár re is radírozhatod (vagy hámlasztó).
      A "tesztet" pedig köszi, nekem nagyon tetszik a leírásod alapján, pont olyan, amit szeretnék!

      Delete
  6. Az epres tejes csokit kóstoltam, ismerős hozott, fini volt :) De a zöldteás KitKat biztos naaagyon jó a sál meg nagyon tetszik! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ó, köszi, hogy megírtad! Még soha nem kóstoltam japán édességet, de most már eljött az ideje :D

      Delete
  7. Anno rendeltem zöldteás KitKat-et, nem voltam elájulva tőle. Édes és alig zöldteás :( Nekem nem érte meg az árát.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sejtettem, hogy nem lehet annyira zöldteás, mert annak az íze sokaknak nem ízlik (főleg a pasiknak :D ), akkor talán nem lenne olyan népszerű. Köszi, hogy megírtad, így legalább meg merem venni ajándékba (különleges, édes = tökéletes meglepetés) :) bár láttam áárulnak olyan csomagot is, ami tele van különböző ízű kit kat csokikkal (10-15 talán több is), még azokat is kinéztem. Hihetetlen, hogy a japánok mennyi féle ízben képesek ezt a csokit gyártani :D

      Delete
  8. Én nagyjából 1 hónapja rendeltem meg a DAISO maszkot, és egyelőre nem látok változást. : (
    Van egy fehér változata, kifejezetten orra, lehet, hogy következőnek azt próbálom inkább ki.

    ReplyDelete
    Replies
    1. :( Pedig olyan ígéretesnek tűnt. Létezik egyáltalán jó lehúzható maszk? :D

      Delete
  9. Most így ősszel rám is erősebb "fosszuk ki az ebayt" érzést tört, mint szokott, sőt egy ideje már az aliexpressen is garázdálkodok, szóval eléggé szépen feldúsúlt wishlistem van itt is-ott is... :))
    Ami így kifejezetten őszi vétel volt, az talán az esernyőm (banános) :DD, de amúgy mint mindig, most is a legtöbb vásárlásom annak tudható be, hogy "jééé, ez mennyivel olcsóbb/addiktívebb, mintha boltban venném", vagy pedig koreai kozmetikum! :D
    A te listedről most a sapikat emeltem át, klassz h gyapjú :) A Face Conditioning Creamet meg tök vicces, de pont tegnap próbáltam mintában, és nagyon klassz!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ó, igen, az aliexpress is kincsesbánya, bár próbálom magam távol tartani legalább attól, majd kiderül meddig sikerül... :D
      Jaj, azok az esernyők! :D Nekem is tetszenek, a narancsos jön velem mindig szembe, cukik nagyon :)
      Sokszor megtalálom a boltokban, webshopokban ugyanazt, amit ebay-n láttam, ebay-ről rendeltem, tizedannyiért.... Maradok inkább továbbra is híve az ebay-nek, én azt mondom :D
      Csak tudnám miért olyan hatalmas ez a Face conditioning krém.. 75 g... Ha csak arcra kenem, soha nem fogy el :D Nem bánnám, ha lenne kisebb kiszerelésben is.

      Delete
  10. I love these posts! I get to find so many great items, thank you so much for sharing with us!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks, I'm glad you like this post :)

      Delete