OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Thursday, September 11, 2014

Első Look Fantastic Beauty Box + Kuponkód

A brit webshop saját beauty box-ot álmodott meg, amiben 6 termék van, én pedig kiderítettem, hogy mit is tartalmaz a doboz :)




Közben elfogyott a szeptemberi doboz, így az októberit lehet előrendelni a linken!

A Look Fantastic Beauty Box 15 fontba kerül, de az LFNEW kóddal 10% kedvezményt kapunk rá (postaköltség nincs). 50 font értékben található benne 5+1 termék, de öt dobozba tettek egy 89 font értékű meglepetést is, ez a szerencsén múlik ugye. Kiderítettem, hogy milyen termékeket is kapunk a pénzükért, lent belinkeltem mindet és azt is, hogy a minták mekkorák. Sajnálom, hogy nincs benne teljes méretű termék, bár az is igaz, hogy a minták mérete elég nagy. 
Ha valakinek tetszik, itt megtalálja, a kódot használjátok, minden apróság számít! :)

Megvásárolható itt: LF Beauty box




Termékek és a kapott mennyiség:
1. (15 ml) 2. (5 ml) 3. (80 ml)
4. (15 ml) 5. (50 ml) 6. (70 ml)





2 comments:

  1. Még nem hallottam erről, nem tudom eldönteni, hogy rendeljek-e az októberiből, nekem soknak tűnik érte a 6.000 Ft. körüli összeg, de nagyon izgik ezek a beauty boxok, lehet van benne olyan amit soha nem vennék meg, viszont így kipróbálva beválik. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igen, ugyanezen a véleményen vagyok. Mondjuk ez az első elég egyhangúra sikerült, a hatalmas választékból izgalmasabb dobozt is össze tudtak volna állítani, én pl. sminktermékre is számítottam.

      Delete