OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Saturday, September 6, 2014

Augusztusi Kedvencek 2014

Összeszedtem az augusztisi kedvenceimet: sok-sok új és persze visszatérő termékeket láthattok a bejegyzésben :) Most inkább a sminktermékekre koncentráltam, ahogy elnézem a képeket... :D





A Kent vaddisznósörte hajkefe (teszt | megvásárolható itt) a hónap közepén került hozzám, de az első pillanatban beleszerettem. A minőségét minden nap megcsodálom (pedig nem volt drága), használni pedig nagyon szeretem, és már értem, hogy miért válik szinte mindenki kedvencévé. Műanyag fésűt használtam eddig évekig, a különbség ég és föld! 
Egy-két percig pakolgattam az Urban Decay Naked 2 (teszt | megvásárolható itt) és Naked 3 palettát ki-be a kosárból, hogy akkor melyik is kap helyet ebben a posztban, sőt mind a kettő benne volt pár másodpercig... Végül a Naked 2 mellett döntöttem, mert ezt kicsit többet használtam annak ellenére is, hogy a kedvenc színem már régen elfogyott. Szeretem a szemhéjpúderek remek minőségét, tartósságát, könnyen használhatóságát és persze a gyönyörű színeket.
A Bdellium Tools Studio Line ecsetkészlet (teszt | megvásárolható itt) pár hónapja az enyém, de most érzem úgy, hogy beleszerettem: máshoz már nem is nagyon nyúlok, sok ecset a mindennapi legjobb barátom lett a smink elkészítésében. Mindegyiket használom, még azokat is, amikről régebben azt gondoltam, hogy nekem nincs ilyesmire szükségem. Ez egy remek szett, egy percre sem bántam meg, hogy megvettem.
A Benton Snail Bee High Content Essence (teszt | megvásárolható itt) nálam inkább a szérum szerepét tölti be: csodálatos összetevőlistával büszkélkedhet, a gél állagnak köszönhetően rögtön felszívódik, s bár kenhetnék rá mást, sokszor csak ezt használom, mert úgy érzem, hogy benne van minden, amire szüksége lehet a bőrnek (fényvédőt kivéve persze) és még hidratálja is a kombinált bőrömet annyira, hogy ne legyen "szomjas" :)
Az Aritaum Full Cover bb krém és korrektor (teszt | megvásárolható itt) olyan sokat szerepelt nálam az elmúlt hónapokban, hogy már a könyökötökön jön ki szerintem. Még mindig imádom mind a kettőt, sőt! A nagyon pici nyári barnaságom is elmúlt, így a #1-es szín most már tökéletesen passzol, reggelente pedig olyan jó felkenni, mert pillanatok alatt elkészülök vele és olyan, mintha valóban az én bőröm lenne, csak minimális bőrhibával :D
Az Urban Decay Naked Flushed palettája (teszt | megvásárolható itt) külön posztot is megérdemel, viszont addig is elmondanám, hogy beleszerettem! Ahány blog, annyi színminta, mindegyik más volt, így nem voltam benne biztos, hogy mire számíthatok, de a kedvenc márkámban csak nem csalódhatom címszó alatt megrendeltem, és milyen jól tettem! Minden nap ezt használom azóta, de egy külön posztban beszámolok róla hamarosan! :)
A Benefit krémes szemhéjfesték (teszt | megvásárolható itt) az év egyik vétele, nagyon boldog vagyok, hogy megvettem: gyönyörű barna szín, tökéletes a mindennapokra, pillanatok alatt felvihetjük, egész nap tart. Nagyon kevés krémes szemhéjfestékem volt eddig, mert nem hittem, hogy az én szemhéjamra megéri ilyet venni, de nagyon rosszul gondoltam! :)
Végül pedig egy Rimmel by Kate Moss rúzs (teszt | megvásárolható itt), ami egy gyönyörű nude szín, hétköznapra ennél jobbat nem is kívánhatnék!







7 comments:

  1. Viki nagyon köszönöm a segítséget a paypallal kapcsolatban. Először nem jó helyre írtam nekik, de ma reggel újabb levelet írtam pont oda ahová mondtad. Délután felhívott egy ügyintéző, kérdezett pár adatot, és segített, hogy újra tudjam aktiválni a fiókot.... 45 dolcsi van rajta... :D Köszi szépen!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaj szuper, nagyon örülök, hogy megoldódott a probléma! Így legalább van egy kis extra költőpénzed is :D

      Delete
  2. Szia Viki! Jajj elsírom magam nem küldte el a hosszú hozzászólásom.....:((( Sajnos már csak röviden tudom írni, a Lioele beyond the solution BB krémről áradoztam, az volt a kedvencem minden tekintetben , de egyetlen hibája az volt, hogy egyre fényesebb lett rajtam:( Holika Holika claring következett, de sajnos túl nagy reményeket fűztem hozzá sehogy sem jöttünk ki itt egyedül az volt jó, hogy nem fényesedett ki viszont nem volt olyan szép az arcom mint a Lioelevel és rettenetesen fogyott is:( Most ott tartok, hogy új BB társ után kell néznem, de nagyon nehéz lesz olyanra találnom amit annyira imádtam... (az a fránya fényesedés) Tudsz valami hosonlóan jó alternatívát? Full cover távol áll tőle? Köszi!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szia!
      Sajnálom, hogy így jártál a kommenttel, ilyen ez a Blogger :( Én mindig másolom a kommentemet mielőtt elküldöm, mert ha egyszer nem tenném meg, tuti elszállna... (ja, meg mindig akkor jelentkeztet ki a Google automatikusan, amikor rányomok a közzétételre....). Panaszkodás befejezve :D
      A Lioele Beyond the Solution tényleg szuper bb krém, nagyon szívesen használnám, de az év nagy részében nekem sötét, szóval alig vártam anno, hogy elfogyjon... A Full Cover szerintem inkább a Holika Holika Clearing-re hasonlít, csak nem mattít annyira és a színe is jobb - szerintem.
      Mondok párat, ami hasonlít a Lioele Beyond the Solution-ra és a mattabbak közé tartoznak, hogy ne fényesedj ki hamar:
      Missha MISA Cho Bo Yang, ez két színben kapható, van ebay-n minta is, ha szimpi, akkor mintát rendelj először, az a biztos! Ez elég matt, nagy a fedése, szerettem nagyon, csak színben nem passzolt teljesen.
      Skin79 Hot Orange, szintén inkább matt, jó a fedése, a színe pedig sárágás, ebből is lehet mintákat venni!
      Tony Moly Dear Me Petite Cotton, de ezt most újították meg, nem tudom, hogy milyen az új verzió...
      Missha Real Complete esetleg? Mintát ebből is találsz ebay-n.

      Pár napja tettem ki a Holika Holika új kollekcióját, Sweet Cotton. Ebben van egy bb krém is, ami visszafogja a bőr zsírosodását. Mivel új, még nem próbáltam, de hátha érdekel.

      Viszont lényegében nem a bb krémeddel van baj, hanem a bőröd lett olajosabb, ha jól értem. Nem tudom, hogy milyen arckrémet használsz alá, de lehet, hogy le kellene cserélni egy olyanra, ami nem zsíros, hanem rögtön felszívódik és esetleg mattít is. Vagy lehet, hogy valami olyasmit kezdtél el enni, ami szintén olajosabbá teszi a bőrödet. Ha vissza tudsz emlékezni, hogy mikor kezdődött és min változtattál, akkor telán rájössz, hogy mi okozza a problémát.
      Az én T-vonalam és homlokom nagyon olajos, ezért szinte minden bb krémre és alapozóra is teszek színtelen mattító púdert. Nem is tudnék ezek nélkül élni, neked is javaslom, biztos vagyok benne, hogy használni fog. Ne színest vegyél, mert azokkal csak a baj van, hanem direkt mattításra szakosodott színtelen púdert. Kettőt használok általában: az Essencenek van egy ilyen kompakt púdere és a theBalm Sexy Mama-t, de a koreai márkák is sok ilyet gyártanak, ráadásul olcsón. :)

      Delete
  3. Az én nagy kedvencem nem kozmetikai termék volt augusztusban, hanem hogy vééégre levágattam a hajam, és két esküvőn is koszorúslány voltam. :)
    Teljesen nem ide tartozik, de tegnap kicsit kinyirbáltam a mitesszereimet, és rájöttem, hogy nincs otthon semmi nyugtató kencém. Ezek a csiga esszenciák is jók rá, ugye? Vagy inkább ilyenkor valami aloe vera tartalmú terméket kellene használni? előre is köszi! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Én is levágattam és nagyon boldog vagyok, hogy végre megtettem, mennyivel jobb már így az élet! :D
      Aloe verát használj nyugodtan, csak arra figyelj, hogy olyat vegyél, amiben nincsenek irritáló anyagok, mert a legtöbb termék sajnos tele van oda nem illő dologgal, aztán tűzvörös fejjel csodálkoztam én is, hogy miért nem használ az aloe vera.... :D :(
      A benton esszenciámban van gyulladáscsökkentő, soha nem irritálja a bőrömet, szóval azt is tudom ajánlani, illetve a bentonnak van külön aloe verás termékcsaládja, csodás összetevőkkel :) De akár egy házi kamillateás "tonikot" is használhatsz, vagy valami házi maszk pl. mézzel (antibakteriális és antioxidáns, de igazi méz legyen, ne a bolti "macis", ami messziről sem látott méhet :D ) ha nincs más kéznél, vagy amíg nem találsz olyan terméket, aminek szépek az összetevői.

      Delete