OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Wednesday, August 20, 2014

Wishlist | Ebay Kívánságlista | Augusztus

Ebben a hónapban is összeszedtem pár dolgot az ebay-ről, ami nagyon tetszik, veletek is megosztom a kívánságlistámat! :)  Ebay Kívánságlista | Augusztus





Szerintem már lassan egy éve minden hónapban megmutatom nektek, hogy miket találok az ebay-n. Annak mindig nagyon örülök, amikor kommentben megírjátok, ha van már tapasztalatotok a belinkelt termékekkel, hasznos az ilyen nagyon, ezért is szeretem megosztani veletek a kívánságlistámat! Nagyon szeretem ezt az oldalt egyébként, mert egyszerűen itt megtalálunk bármit jó áron. Már vagy 7 éve az ebay rajongója (adok-veszek, de inkább veszek :p) vagyok, szerintem ez soha nem fog változni :D 





Sokan megvették, ahogy elnézem, de képen tényleg jónak tűnik, sokkal jobbnak, mint az átlag ebay ecsetkészletek.
Kellene egy új szemöldökecset, ez tetszik eddig a leginkább.
Olyan sok szép óra van ebay-n!
Imádom az ilyen koreai szetteket, ezt még eddig nem láttam, olajos bőrre van, ha jól láttam.



1. Tetris $4.47
Amikor megláttam, rögön játszani akartam, tehát a mánia évek múltán sem csillapodik.
Sokszor használok szívószálat, ezek szépek. :)
3. Panda párna $5.97
A cukiságmérőm kiakadt!
4. Sok-sok post-it $0.99
Az a csokis!!! Annyira élethű, hogy inkább nem is választanám ezt, mert a végén véletlenül beleharapnék :D




Az egyik olvasóm ajánlotta, mert nagyon jó!
Ezen behalok :D A büféasztalt fel lehet dobni ezzel szerintem :)
3. Tony Moly Mattító púder színtelen $6.68
Mattító púderből sokat használok, mert a T-vonalam még mindig nem érti, hogy ideje leállni az olajtermeléssel... Lassan olajkutat nyithatok...
4. Sáltartó $6.99
Nem újdonság, de határozottan hasznos lehet!




1. Csinos sál $2.88
Imádom a sálakat, ősszel meg főleg!
2. Cuki post-it tömbök $1.99
Szerintem nem kérdés, hogy miért kell, egyszerűen édes és hasznos is! :)
3. Nyaklánc $1.47
Rendkívül népszerű, de ennyi pénzért nem is csodálom!
4. Annyira cuki ez a neszesszer!!! $3.99
Ez az egyik kedvencem az egész felsorolásból, úgy örülök, hogy rátaláltam! Linkelek még másfélét is, de ez dobogtatta meg a szívemet :)




1. Takaró $12.01
Nálunk már több, mint 2 hete beköszöntött az ősz, most is egy takaró alatt írom ezt a posztot, esténként nagyon hideg van. Egy ilyen plédet elfogadnék :D
10 cuki puháralátét ennyi pénzért?
3. Lunch box $5.69
Ez annyira cuki, hogy el sem hiszem! Ebédet vinni otthonról ebben szerintem nemcsak a gyerekek szeretnének. Legalábbis én biztosan ezt hordanám! :D
4. Sminktáska $3.97
Azokat a sminktermékeket tenném bele, amiket minden nap használok, de utazáshoz is jó persze egy ilyen táska.




Suliba is hasznos!
2. DIY képkeretek $1.69
Olcsó, egyszerű, de nagyszerű. Fel lehet dobni vele a szobát pillanatok alatt, csak pár kép kell :)
3. Szuper táskák $15.62
Nekem bejönnek az ilyen hóbortos, laza táskák.
Nagyon szépek, több színben is kapható!



Kb. egy éve már használtam, szerettem, azóta is az újravételén gondolkoztam, most eljött  az idő! A bőr gyógyításában jeleskednek a csigakrémek, a Mizon ezen terméke az egyik legnépszerűbb és legolcsóbb.
2. Missha bb krém $10.43
A Missha Wrinkle Filler bb krémet használtam tavaly télen, ez hasonló csak olcsóbb, a minták alapján tetszik, a 20 g-osat akartam megvenni, de a 45 g-os csak 4 dollárral drágább szóval... (21-es a színem egyébként - összehasonlítási alapnak)
A Skinfood új Premium Tomato vonala a bőrt hivatott világosítani, vagyis a pigmentfoltokat. Én most ilyen termékekre vadászom, a koreaiak közül ez az egyik legszimpatikusabb.
Ezt a krémet ezer éve kinéztem, mert olcsó és nekem nincsenek nagy igényeim, ha a szemkörnyékről van szó, de valami krém csak kellene, hiszen lassan a 30 felé közeledem, ezt kipróbálnám.




23 comments:

  1. Huha, kb hasonló dolgokat mentettem le én is. :D

    Csokis post-it, fém nyaklánc benne van a kollekciómban.
    Rilakumma box is le van mentve, plusz csigás krémeket is mentettem le, de még nem döntöttem el, hogy melyik is kellene. Leginkább olyan, ami a sebeket (is) gyógyítja gyorsan, pl. pattanás után, hogy ne legyen heges. Én még nézelődöm a témában. ^^


    ReplyDelete
    Replies
    1. A Mizon-nak van egy mark x after blemish névre keresztelt terméke, az pont a pattanásokra és a hegeikre van :) Láttam, hogy van a Mizonnak egy drágább, hatásosabb csigakrémje is, de nekem ez az olcsóbb is bejött, nappali krémnek kellene, arra jó :)

      Delete
  2. A holika holika szempillaspiral 3 napja erkezett es tenyleg jo. Nem ilyen false lashes hatast kell varni inkabb termeszetesebb a hatas nekem valahogy megis nagyon tetszik. Olyan mintha termeszetesen lennenek ilyen szempillaid pedig epp hogy raraktal egy keves kis spiralt hatasat kelti. Tenyleg melegvizzel oldodik leginkabb nekem meg a bioderma sensibio se hozta le annyira mint a melegviz :) . Nem pereg le es nem maszatalodik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ó szuper,köszi, hogy megírtad, most már tényleg kell ez a spirál! :D

      Delete
  3. Nnna, akkor sorban:) Az ebay-mániámmal én is fertőzök mindenkit a környezetemben :)
    Tetris, basszus! :) Ezen behaltam.
    A csokis post-it is nagyon szuper, már nézem is, hogy mit tud még az eladó, látom van macskás is, kiváló, új elem a kívánságlistámon. Azt az aranyszínű nyakláncot már én is jó rég kinéztem magamnak, egyre több ebayes nyakláncom van (volt ami már az első napján szétesett), ezt még pont nem rendeltem meg, de nagyon tetszik!
    A Mizon krémet én is használom, úgyhogy pacsi, szerintem nagyon megéri az árát.
    Ilyen csiptetős papírkeretet már vettem, csak még nem raktam fel sehova őket, de eleve nagyon kedvelem a csipeszes módszert a dekorálásban, már csak a mini csipeszkék miatt is érdemes volt megrendelni :)

    És akkor most megyek nézegetni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nekem nem sok ebay-s nyakláncom van/volt, de ami van, azt szeretem. Én mindig egyszerűbbeket veszek, pedig ezek a csodaszép statement nyakláncok is bejönnek.
      Még szivecskés csipeszeket is elmentettem, annyira cukik... :D

      Jó nézelődést :D

      Delete
  4. A Mizon szemkörnyékápoló tartalmaz valamilyen nem oda való összetevőt (alkohol, parabén stb.)?
    Ezen kívül a szemöldökecset, a cuki panda, a post-it tömbök és a takaró tetszik leginkább :D Imádom a bejegyzéseidet :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nagyon szépek az összetevői: http://www.cosdna.com/eng/cosmetic_8513137549.html
      Ha esetleg nem alakítaná kattinthatóvá a linket, akkor írd be keresőbe, hogy Mizon Collagen Power eye cream cosdna és rögtön kidobja :)

      Delete
  5. Sok szuper dolgot találtál, mégis a tetrisen akadt meg a szemem :D Gyerekkoromban az egész család függő volt :D :D :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ó én is imádtam, bármikor képes lennék játszani vele megint :D

      Delete
  6. Jaj, Ebayes poszt! Imádom őket, annyira jó dolgokat találsz, pedig én sem vagyok rest indokolatlan mennyiségű időt kutakodással tölteni :D Cuki post-it tömböm van többféle is, ajándékba is adtam belőle, nagy a sikere, és igazán tündéri :3

    A többi közül engem most a képkeretes dísz fogott meg leginkább, mert van egy nagy-nagy üres falfelületem, amivel kezdeni kéne valamit. Viszont ahogy elnézem, ebben a szettben igen picik a képeknek hagyott helyek, mindössze 6x4,5 centi :( Pedig én hagyományos fotókat szerettem volna beletenni. Na de nem keseredtem el nagyon, elvégre kartont, kötelet és mini csipeszt külön-külön is lehet vásárolni :D

    Szóval köszönöm szépen az inspirációt! ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ó a méretét nem is néztem. Többfélét is láttam az ebay-n, csak van nagyobb is, nekem is olyan kellene inkább, bár a kicsit is el tudom képzelni a szobában, cuki :)

      Delete
    2. És tényleg van nagyobb! :D http://www.ebay.com/itm/New-set-6-of-10-pcs-Hanging-Photo-Picture-Frame-Album-Rope-Rope-Clips-HJ414-/271240752093?pt=AU_Home_Decor&hash=item3f27356bdd

      Delete
  7. A pöttyös emeletes sminktárolót megvettem. Cuki, nem gagyi, de csak akkor áll meg szépen, ha az alsó rekeszt megpakolom. Különben csámpás, nyeklik-csuklik. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Óóóó, kár érte, mondjuk nálam meg lenne pakolva rendesen :D Köszi az infót! :)

      Delete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  9. Nekem megvan a Missha szemöldökecset... és vedd meg!! :D Iszonyú jó darab! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. OMG, köszi! Abszolút nem találtam normális tesztet koreai ecsetekről, nem tudtam dönteni a skinfood, missha meg az etude house ecsetek között, de most már a Missha lesz a befutó akkor, nagyon köszönöm! )

      Delete
  10. Végem van! Mindig megfogadom, hogy ezeket a bejegyzéseket nem nézem meg, de sosem bírom megállni. :) Az óra a kedvencem. Már rég gondolkozok óra rendelésén, de mindig félek,hogy milyet kapok.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 2-3 dollárért én nem várnék sokat, de ha vigyázunk rá, biztos szépek maradnak jó ideig :)

      Delete
  11. A csigas kremre meghoztad a kedvemet...nekem is nehezen gyogyul az arcom a patik utan meg is rendeltem. Bar mindenhol irjak h a csiguknak nem lesz baja kozben de remelem is tenyleg :)

    ReplyDelete
  12. Na most jól bevásároltam a bejegyzésed hatására :D Jaaaaaj, de hát olyan jókat találsz mindig :D

    ReplyDelete