OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Friday, August 29, 2014

TIPPÉNTEK | Új Sorozatok 2014 Ősz

Ha ősz, akkor érkeznek az új sorozatok, én pedig ezek közül válogattam ki a szerintem legígéretesebbeket: Outlander, How To Get Away With Murder, Stalker, Constantine, The Flash stb.





Idén nem annyira fogott meg egy új sorozat sem a bemutatok alapján, de néhánynak azért esélyt fogok adni, ezeket gyűjtöttem össze egy bejegyzésbe. Az http://episodecalendar.com oldalt használom egyébként a sorozatok nyomonkövetésére, így mindig tudom, hogy hol járok, nagyon ajánlom! :)
Jelenleg futó kedvenceim egyébként a Suits, Pretty Little Liars (megszokásból, de nézem), Orange Is The New Black. A Sherlock-ra (nem rég fejeztem be) sajnos még nagyon sokat kell várni (az a sorozat annyira JÓ, imádom), addig is íme az újdonságok:

Új sorozatok 2014 ősz

Az Outlander a kakukktojás, ugyanis ez augusztus 9-én indult útjára, ha jól láttam, már kapott második évadot is. Nekem azért szimpatikus, mert imádom a kosztümös filmeket és sorozatokat, ennek az első részét ma akarom megnézni. Hősnőnk a múltban találja magát egyik pillanatról a másikra, így élete kalandos fordulatokkal lesz teli. Egy regénysorozat alapján íródott.



How To Get Away With Murder a címe annak a sorozatnak, ami egy nem mindennapi tanórára repít el minket, miközben kiderül, milyen messzire képesek elmenni a diákok a cél érdekében. Szeptember 25-én mutatják be az első részt.



A Stalker október elsején érkezik, adok majd ennek is egy lehetőséget szerintem, bár nem túl egyedi a történet, de majd kiderül... Két nyomozó a főszereplő, valószínűleg minden epizódban új eseteket fognak megoldani.



Sokan várják a Gotham sorozatot, ami a Batman előtti időket mutatja be. Bruce még gyerek, a macskanő sem idősebb, még nincs Joker stb. Végülis érdekes a történet, remélhetőleg nem lesz csalódás ez sem. Szeptember 22-én kiderül!



A Constantine a képregény alapján készült, kicsit elvontabb, azoknak való, akik szeretik a természettfeletti erők jelenlétét a sorozatokban. Október 24-ig kell még várnunk rá.



A Manhattan Love Story sikerében nem vagyok biztos, de a romantikus sorozatok közül ez tűnt ki talán a leginkább. Kezdés: szeptember 30.



Végül pedig az Arrow spin off, a The Flash október 7-én indul. Az Arrow-t néztem, ebbe talán belekukkantok majd...




8 comments:

  1. Az Outlander érdekesnek tűnik, lehet belenézek majd pár részbe! Ha szereted a kosztümös filmeket ajánlom a Downton Abbey-t, én egyből beleszerettem :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imádom a Downton Abbey-t én is, alig várom a következő évadot! ♥

      Delete
    2. Akkor januárig elvárogathatjuk :D

      Delete
    3. Ne is mondd :((((
      Az Outlander tetszik, csak az első rész volt kínszenvedés :D

      Delete
  2. Nekem bejovos lesz a Manhattanes, eleg konnyednek nezem, kell ilyen is. Remelem megel 2-3 evadot :)
    Meg a jogi egyetemes is jo lesz, erzem. Ennek a rendezonek mindig jok a sorozatai :D Kossz, h irtal roluk :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Az egyetemes nekem is nagyon szimpi! Végre itt az ősz, lehet nézni a sorozatokat yeah :D

      Delete
  3. Érdekesnek tűnnek, Pretty Liarst most kezdtem el nézni a neten. Ennyi sorozatot nem bírok követni, max. kettőre van időm :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Én esténként szoktam megnézni egy-egy részt lefekvés előtt, így elég sok sorozatot felvettem a listámra az évek során, de sokat már nem bírok nézni, mert az agyamra megy a hülyeség, ilyen pl. a True Blood. Az utolsó évadot nem bírom befejezni, pedig már csak 9 részt kellene végigszenvedni, hogy megtudjam mi lesz a vége... :D

      Delete